Не рекомендую компанію Кантол Бустревел. Це був мій перший і, без сумніву, останній досвід користування послугами цього перевізника.
Моя подорож розпочалася 30.11.25 р. з аеропорту Варшави. У квитку був зазначений час відправлення 22:20, проте автобус виїхав лише о 22:55. Заявлений у квитку вайфай працював лише до польського кордону (приблизно чотири години), після чого його просто вимкнули.
Ніхто не попередив про пересадку. Лише на мій телефон прийшла SMS, що в Києві мене мають пересадити на автобус іншого перевізника до Полтави о 20:00. Я повідомила про це водія, але у грубій формі отримала відповідь, що «це не його проблема».
Під час руху водій на зупинках затримувався довше від заявленого часу.
У результаті ми прибули на автовокзал у Києві о 20:04. Через ці чотири хвилини запізнення я не встигла на пересадку. На мої претензії водій відповів лише: «Усі питання до перевізника», і простягнув візитівку.
Через несинхронізовану роботу водіїв та повну відсутність координації моя подорож тривала ще довше: виїхала пізніше, а до Полтави прибула близько третьої години ночі, під час комендантської години.
Замість нормального сервісу — хамство, байдужість і відсутність елементарної відповідальності.
Висновок: компанія Кантол не цінує часу своїх пасажирів. Не рекомендую.
Переваги:
1. Відсутні
Недоліки:
1. Хамство, байдужість і відсутність елементарної відповідальності водіїв
2. Не вірно вказаний час подорожі, не можливо розрахувати подальші пересадки
Не рекомендую перевізника - Відгуки про Kantol (Кантол)
Це був мій перший і, без сумніву, останній досвід користування послугами цього перевізника.
Моя подорож розпочалася 30.11.25 р. з аеропорту Варшави. У квитку був зазначений час відправлення 22:20, проте автобус виїхав лише о 22:55. Заявлений у квитку вайфай працював лише до польського кордону (приблизно чотири години), після чого його просто вимкнули.
Ніхто не попередив про пересадку. Лише на мій телефон прийшла SMS, що в Києві мене мають пересадити на автобус іншого перевізника до Полтави о 20:00. Я повідомила про це водія, але у грубій формі отримала відповідь, що «це не його проблема».
Під час руху водій на зупинках затримувався довше від заявленого часу.
У результаті ми прибули на автовокзал у Києві о 20:04. Через ці чотири хвилини запізнення я не встигла на пересадку. На мої претензії водій відповів лише: «Усі питання до перевізника», і простягнув візитівку.
Через несинхронізовану роботу водіїв та повну відсутність координації моя подорож тривала ще довше: виїхала пізніше, а до Полтави прибула близько третьої години ночі, під час комендантської години.
Замість нормального сервісу — хамство, байдужість і відсутність елементарної відповідальності.
Висновок: компанія Кантол не цінує часу своїх пасажирів.
Не рекомендую.
відгук
Коментарі до відгуку