Забронювали місце на 01.03.2025року по телефону у оператора. Пояснила, що потрібно бути вчасно в аеропорту зранку 02.03.2025, ( це є на записі нашої розмови) В результаті 01 березня ВЗАГАЛІ НЕ НАДАЛИ МІСЦЯ ТА ВІДМОВИЛИ В ПОЇЗДЦІ пояснивши тим що їх оператор неправильно зрозуміла і забронювала місце на 02 березня замість 01 березня. Вирішити ситуацію не намагались, просто сказали НІ, ОПЕРАТОР ВАС ТАК ЗРОЗУМІВ, місць не має. Дуже не раджу цього перевізника, особливо коли вам потрібно їхати в аеропорт на літак.
Найгірший перевізник! - Відгуки про Kantol (Кантол)
Пояснила, що потрібно бути вчасно в аеропорту зранку 02.03.2025, ( це є на записі нашої розмови)
В результаті 01 березня ВЗАГАЛІ НЕ НАДАЛИ МІСЦЯ ТА ВІДМОВИЛИ В ПОЇЗДЦІ пояснивши тим що їх оператор неправильно зрозуміла і забронювала місце на 02 березня замість 01 березня. Вирішити ситуацію не намагались, просто сказали НІ, ОПЕРАТОР ВАС ТАК ЗРОЗУМІВ, місць не має.
Дуже не раджу цього перевізника, особливо коли вам потрібно їхати в аеропорт на літак.
відгук
Коментарі до відгуку