На третій рік експлуатації, моя відеокарта почала видавати артефакти. Так як срок гарантії ще не вийшов, вирішив відправити в сервіс. Зателефонувавши на гарячу лінію отримав адресу, куди потрбно відправити. Після того, як товар прибув до фірми, зателефонували і сказали, що гарантія на неї складає 1 рік Після того як я наполегливо попросив перевірити ще раз цю інформацію, виявилось, що таки відеокарта має трирічну гарантію, і вона, з радістю поїхала до сервісу Крок. На дворі був початок вересня, ніщо не віщувало біди. В сервісі вона знаходилась до 16 листопада, весь цей час я намагався дізнатися, що там з пацієнтом, відповіді були що таки діагностували відвал чіпу, який був відправлений пішим кур'єром з піднібесної і мав прибути спочатку в кінці жовтня, потім на початку листопада і лише вийшовши на керівництво сервісу мені повідомили, що пацієнта відключили від апарату життєдіяльності. (Справка в наявності) Зателефонувавши на гарячу лінію itbox.ua, в четвер, сказали, що зі мною зв'яжуться в п'ятницю, а зателефонувавши сьогодні 21.11. мені було заявлено, що зі мною зв'яжуться сьогодні- завтра. Будучи оптимістом, хотілось би почуту людський голос на тій стороні слухавки від працівників магазину itbox.ua. Тим більше що аналог відеокарти є в наявності. Дякую за увагу Доповнення зі мною зв'язались і люб'язно запропонували повернути гроші, за які я її придбав, грубо порушуючи права покупця, а саме що повертаються кошти на момент звернення, тобто на листопад 2922 року ( а її ціна суттєво виросла) Не маю на меті вгоняти власника компанії в борги та просто волію отримати аналогічний товар, тим більше що він є у наявності. Тим більше цитую відповідь компанії Асус що "згідно чинного законодавства сервісний представник, а саме компанія КРОК-ТТЦ з причини неможливість ремонту пристрою подали його на компенсацію (списання). Компенсація в повній мірі передається компанію імпортеру яка офіційним постачальником цього товару на ринок України. Надалі ця компенсація передається до компанії реселера яка проводила реалізацію кінцевому користувачеві".
Переваги:
Отличный магазин. Был постоянным клиентом
Недоліки:
Повернення товару, сервіс, відмова від гарантійних зобов'язань, порушення права споживачів
"ITbox" (Ай-Ті-бокс) інтернет-магазину електроніки та комп'ютерної техніки. Ноутбуки, планшети, мобільні телефони, відеокамери, фотоапарати, mp3 плеєри, телевізори та монітори - все це ви зможете купити в інтернет-магазині ITbox (АйТі-бокс). Інтернет-магазин надає вашій увазі широкий асортимент товарів, який постійно розширюється і містить тільки якісні продукти, які пройшли сертифікацію. Всі товари в нашому... детальніше
Гарантійні зобов'язання - Відгуки про ITbox, інтернет-магазин
Після того, як товар прибув до фірми, зателефонували і сказали, що гарантія на неї складає 1 рік
Після того як я наполегливо попросив перевірити ще раз цю інформацію, виявилось, що таки відеокарта має трирічну гарантію, і вона, з радістю поїхала до сервісу Крок. На дворі був початок вересня, ніщо не віщувало біди.
В сервісі вона знаходилась до 16 листопада, весь цей час я намагався дізнатися, що там з пацієнтом, відповіді були що таки діагностували відвал чіпу, який був відправлений пішим кур'єром з піднібесної і мав прибути спочатку в кінці жовтня, потім на початку листопада і лише вийшовши на керівництво сервісу мені повідомили, що пацієнта відключили від апарату життєдіяльності. (Справка в наявності)
Зателефонувавши на гарячу лінію itbox.ua, в четвер, сказали, що зі мною зв'яжуться в п'ятницю, а зателефонувавши сьогодні 21.11. мені було заявлено, що зі мною зв'яжуться сьогодні- завтра.
Будучи оптимістом, хотілось би почуту людський голос на тій стороні слухавки від працівників магазину itbox.ua. Тим більше що аналог відеокарти є в наявності. Дякую за увагу
Доповнення зі мною зв'язались і люб'язно запропонували повернути гроші, за які я її придбав, грубо порушуючи права покупця, а саме що повертаються кошти на момент звернення, тобто на листопад 2922 року ( а її ціна суттєво виросла) Не маю на меті вгоняти власника компанії в борги та просто волію отримати аналогічний товар, тим більше що він є у наявності.
Тим більше цитую відповідь компанії Асус
що "згідно чинного законодавства сервісний представник, а саме компанія КРОК-ТТЦ з причини неможливість ремонту пристрою подали його на компенсацію (списання). Компенсація в повній мірі передається компанію імпортеру яка офіційним постачальником цього товару на ринок України. Надалі ця компенсація передається до компанії реселера яка проводила реалізацію кінцевому користувачеві".
відгук
Коментарі до відгуку