1. Організація для спілкування пропонує виключно гарячу лінію. Укртелеком по суті "ховається" від спілкування з клієнтами за автоматичним інтефейсом. 2. Інтерфейс автоматичної гарячої лінії жахливий і незручний для клієнтів різних категорій і вікових груп. 3. Практично неможливо поспілкуватися з оператором. Це потребує значних витрат особистого часу і колосального терпіння і нервів клієнта. 4. Відсутня опція , щоб компанія перетелефонувала і оперативно можна було вирішити питання. Зворотній звязок відсутній. 5. У операторів відсутні координати працівників на місцях. Для вирішення питань пропонується лише гаряча лінія. Така " централізація" не забезпечує оперативне вирішення питань, а лише шкодить і сприяє відмовам від послуг Укртелекома. 6. Таке враження , що зусилля Укртелекома направлені виключно на те, щоб зробити все можливе і неможливе, щоб навіть постійні клієнти відмовлялись від послуг. 7. Навіть відмовитись від послуг процедура затягнута терміном до місяця і абсолютно відсутня можливість провести процедурні дії оперативно. 8. Вартість послуг вища, ніж пропонують інші щодо інтернет послуг і послуг звязку. 9. Абсолютно не беруть до уваги побажання клієнтів. 10. Організація, яка була монополістом на царині послуг звязку сама робить в тепер все, щоб знищити потужну клієнтську базу, яка сформована десятками років.
«ІНТЕРТЕЛЕКОМ» – лідер телекомунікаційних послуг стандарту 3G та CDMA в Україні. Компанія працює з 2001 року та надає послуги мобільного зв'язку та 3G інтернет доступу за технологіями CDMA EVDO Rev.A (швидкість до 3,1 Мбіт/с) та CDMA EVDO Rev.B (швидкість до 14,7 Мбіт/с) у всіх регіонах України. На сьогоднішній день абонентська... детальніше
Укртелеком - Відгуки про Інтертелеком
2. Інтерфейс автоматичної гарячої лінії жахливий і незручний для клієнтів різних категорій і вікових груп.
3. Практично неможливо поспілкуватися з оператором. Це потребує значних витрат особистого часу і колосального терпіння і нервів клієнта.
4. Відсутня опція , щоб компанія перетелефонувала і оперативно можна було вирішити питання. Зворотній звязок відсутній.
5. У операторів відсутні координати працівників на місцях. Для вирішення питань пропонується лише гаряча лінія. Така " централізація" не забезпечує оперативне вирішення питань, а лише шкодить і сприяє відмовам від послуг Укртелекома.
6. Таке враження , що зусилля Укртелекома направлені виключно на те, щоб зробити все можливе і неможливе, щоб навіть постійні клієнти відмовлялись від послуг.
7. Навіть відмовитись від послуг процедура затягнута терміном до місяця і абсолютно відсутня можливість провести процедурні дії оперативно.
8. Вартість послуг вища, ніж пропонують інші щодо інтернет послуг і послуг звязку.
9. Абсолютно не беруть до уваги побажання клієнтів.
10. Організація, яка була монополістом на царині послуг звязку сама робить в тепер все, щоб знищити потужну клієнтську базу, яка сформована десятками років.
відгук
Коментарі до відгуку