Категорично не рекомендую звертатися до інтернет-магазину запчастин до побутової техніки VintOK ( https://vintok.com.ua ).
Мій досвід співпраці з ними — це повна відсутність відповідальності та поваги до клієнта. Після оплати товару, який згідно з інформацією на сайті був у наявності, я отримав SMS про прийняття замовлення в роботу. Однак, вирішивши уточнити терміни доставки телефоном, я дізнався, що замовлений товар ВІДСУТНІЙ. Замість вибачень, оператор Володимир звинуватив мене у тому, що я не зателефонував заздалегідь, хоча на сайті немає жодного попередження про необхідність підтвердження наявності перед оплатою. Далі почалося справжнє випробування. Мені пообіцяли передзвонити за 5 хвилин, щоб пояснити, як буде здійснено повернення коштів. Ніхто так і не зателефонував. Через 30 хвилин я сам знову набрав їх, надав номер своєї банківської картки, і оператор запевнив, що гроші повернуть негайно. Однак після цього моє повідомлення у Viber залишалося непрочитаним. Тож я зателефонував знову. Цього разу мені відповіла операторка Інна, яка, замість допомогти, дозволяла собі хамство й зверхність у спілкуванні. Я знову звернувся до керівництва, але ситуація не змінилася. З мене вимагали все нові і нові дані, але після вимог мої смс-ки у ВАйбер із запитуваною інформацією залишалися непрочитаними. Кульмінацією став момент, коли керівник, намагаючись виправдати своїх співробітників, просто став відверто сміятися з мене у слухавку. Це було неприпустимо цинічне ставлення, яке я не був готовий пробачити. Я повідомив керівникові, що завтра буду звертатися до поліції з заявою про шахрайство з їхнього боку. І лише після того як я згадав поліцію, мені нарешті повернули кошти. Причому практично миттєво. Мій висновок: якщо не хочете марнувати час, нерви та гроші, обирайте інші магазини, а цей бізнес потребує радикальних змін у підході до клієнтів.
інтернет-магазин запчастин до побутової техніки VintOK ( https://vintok.com.ua/ ). - Відгуки про Інтернет-магазин vintok.com.ua
Мій досвід співпраці з ними — це повна відсутність відповідальності та поваги до клієнта.
Після оплати товару, який згідно з інформацією на сайті був у наявності, я отримав SMS про прийняття замовлення в роботу. Однак, вирішивши уточнити терміни доставки телефоном, я дізнався, що замовлений товар ВІДСУТНІЙ. Замість вибачень, оператор Володимир звинуватив мене у тому, що я не зателефонував заздалегідь, хоча на сайті немає жодного попередження про необхідність підтвердження наявності перед оплатою.
Далі почалося справжнє випробування. Мені пообіцяли передзвонити за 5 хвилин, щоб пояснити, як буде здійснено повернення коштів. Ніхто так і не зателефонував. Через 30 хвилин я сам знову набрав їх, надав номер своєї банківської картки, і оператор запевнив, що гроші повернуть негайно. Однак після цього моє повідомлення у Viber залишалося непрочитаним.
Тож я зателефонував знову. Цього разу мені відповіла операторка Інна, яка, замість допомогти, дозволяла собі хамство й зверхність у спілкуванні. Я знову звернувся до керівництва, але ситуація не змінилася. З мене вимагали все нові і нові дані, але після вимог мої смс-ки у ВАйбер із запитуваною інформацією залишалися непрочитаними.
Кульмінацією став момент, коли керівник, намагаючись виправдати своїх співробітників, просто став відверто сміятися з мене у слухавку. Це було неприпустимо цинічне ставлення, яке я не був готовий пробачити. Я повідомив керівникові, що завтра буду звертатися до поліції з заявою про шахрайство з їхнього боку. І лише після того як я згадав поліцію, мені нарешті повернули кошти. Причому практично миттєво.
Мій висновок: якщо не хочете марнувати час, нерви та гроші, обирайте інші магазини, а цей бізнес потребує радикальних змін у підході до клієнтів.
відгук
Коментарі до відгуку