Шахраї. Ні в якому разі не купуйте товар Придбали в "техно їжаку" ноутбук. працював протягом 4 місяців, всі вимоги до належного використання пристрою виконувала, та одного разу після включення, дисплей перестав працювати. Зразу віднесла на точку магазину, працівник при огляді товару зафіксував відсутність будь-яких ушкоджень, про що видав документ (дивної форми, так звану квитанцію), пристрій відправили на сервіс, я наполягала на присутності при огляді, та мені було відмовлено. Дала через 6 днів з сервісного центру зателефонували й повідомили, що пошкоджена матриця і ремонт не є гарантійним випадком, представник сервісного центру наполегливо стверджував, що матриця дуже крихка і була пошкоджена, на моє запитання, як може бути пошкоджена матриця, як що на моніторі не має признаку жодної механічної взаємодії (про що є фото з моменту передачі пристрою на торговій точці й наданий продавцем документ), буди надані дуже дивні коментарі. Переписання з працівником сервісу взагалі є аналогом некомпетентних і недолугих коментарів. на тепер налаштована звертатись до суду, маю безліч свідчень про порушення моїх прав як споживача.
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація, але на жаль механічні пошкодження не є гарантійними випадками. Виробник Apple, на жаль, не міняє пристрої з будь-яким незначним механічним пошкодженням. Основна причина виходу з ладу матриці - це перш за все механічне пошкодження (сміття, що потрапило при закритті, кабель, надавлювання тощо). Дякуємо Вам за звернення!
фото зроблено при передачі на сервіс на торговій точці в ТРЦ Нікольському. Де механічне пошкодження? Квитанція, окрема історія. Наліпка на задній панелькі і маленька царапина біля розьєму зарядки. всі ці документи видани вами. Очікувана відповідь від вас, яку я вже чула, про те, що продавець -не компетентний в оцінці технічного пристрою і проводить тількі візуальний огляді, мяко кажучі - наівна. Маленьку царапину біля розьєму побачив, а тріщину на єкрані, яку ви демонструєте не побачив? Питання-після відправлення на сервіс з'являеться царапина. мабудь це прицидент. чекаю офіційної відповіді від Техно Їжака, а далі бузліч свідчень про порушення і звістно суд
Шахраї. Шахраї. Ні в якому разі не купуйте товар в "техно їжаку" - Відгуки про Інтернет-магазин Техно Їжак
Придбали в "техно їжаку" ноутбук. працював протягом 4 місяців, всі вимоги до належного використання пристрою виконувала, та одного разу після включення, дисплей перестав працювати. Зразу віднесла на точку магазину, працівник при огляді товару зафіксував відсутність будь-яких ушкоджень, про що видав документ (дивної форми, так звану квитанцію), пристрій відправили на сервіс, я наполягала на присутності при огляді, та мені було відмовлено. Дала через 6 днів з сервісного центру зателефонували й повідомили, що пошкоджена матриця і ремонт не є гарантійним випадком, представник сервісного центру наполегливо стверджував, що матриця дуже крихка і була пошкоджена, на моє запитання, як може бути пошкоджена матриця, як що на моніторі не має признаку жодної механічної взаємодії (про що є фото з моменту передачі пристрою на торговій точці й наданий продавцем документ), буди надані дуже дивні коментарі. Переписання з працівником сервісу взагалі є аналогом некомпетентних і недолугих коментарів. на тепер налаштована звертатись до суду, маю безліч свідчень про порушення моїх прав як споживача.
відгук
Коментарі до відгуку