Ольга Відгук додано 29 серпня, 2025 год4 перегляда
Замовили три сітки сушарки для фруктів, оплатили. Прийшла одна. Наша провина, ми не одразу розпакували відправлення, залишити запакованим на дачі. Але коли виявили недостачу, зателефонували, і вказали що навіть вага зазначена на відправленні не відповідає вазі трьох одиниць товару, нам сказали що приймуть наше зауваження до відому, і це все. Гроші викинуті на вітер. Магазин не піклується про свою репутацію, або це помилка яку ніхто не збирається виправити, або свідомо дурять покупців. Категорично не рекомендую цю контору.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що склалася така ситуація. Ми перевірили всі відправлення по вашому замовленню — згідно з накладною, було відправлено повний комплект із трьох сіток у одній посилці. У разі, якщо ви отримали неповну комплектацію, ми завжди просимо одразу повідомити про це, щоб ми могли оперативно перевірити відеофіксацію пакування та допомогти з вирішенням питання.
На жаль, якщо посилка була відкрита через тривалий час після отримання, відновити достовірні обставини вже складно. Проте ми обов’язково врахуємо ваш відгук для покращення процесу контролю комплектації та ваги відправлень. Якщо з моменту отримання ще не минуло 14 днів, будь ласка, зв’яжіться з нашим оператором повторно — ми зможемо переглянути запис і допомогти розібратися в ситуації.
Не рекомендую цей магазин - Відгуки про Інтернет-магазин Pyata
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що склалася така ситуація. Ми перевірили всі відправлення по вашому замовленню — згідно з накладною, було відправлено повний комплект із трьох сіток у одній посилці. У разі, якщо ви отримали неповну комплектацію, ми завжди просимо одразу повідомити про це, щоб ми могли оперативно перевірити відеофіксацію пакування та допомогти з вирішенням питання.
На жаль, якщо посилка була відкрита через тривалий час після отримання, відновити достовірні обставини вже складно. Проте ми обов’язково врахуємо ваш відгук для покращення процесу контролю комплектації та ваги відправлень. Якщо з моменту отримання ще не минуло 14 днів, будь ласка, зв’яжіться з нашим оператором повторно — ми зможемо переглянути запис і допомогти розібратися в ситуації.
Дякуємо за розуміння і ваш зворотний зв’язок.