Julia Sokolviak Відгук додано 12 січня, 2023 год9 переглядів
У понеділок я замовила і відразу оплатила килимок для збирання пазлів. Сьогодні (четвер) подзвонила з питанням, коли відправлять замовлення. Мені сказали, що передадуть заявку менеджеру і він(вона) передзвонить. Після чого я телефонувала ще тричі упродовж трьох годин! І відмовки ті самі. Звертаюся тут до представників компанії: поверніть мою гроші, я не хочу мати з вами справу. Замовлення 881021. Інакше завтра я звертаюся на гарячу лінію за порушення прав споживачів. 4 згодні 5 не згодні
Шановний представник магазину, не потрібно прикрашати дійсність. Лише ПІСЛЯ публікації цього відгуку зі мною вийшла на зв'язок дівчина Аріна. Вона попросила номер моєї картки і пропала. Після мого запитання, коли будуть мої гроші, вона відповіла "Увечері". Мене цей варіант не влаштовував, про що я написала їй. У відповідь була тиша. Лише після того, як я почала їй дзвонити, гроші повернули мені на картку.
Це повідомлення для тих, хто розглядає покупку товару в цьому магазині. Це приклад того, як усе буде проходити, якщо ви захочете повернути свої гроші.
Шановний клієнт, Ваш відгук вперше побачили тоді коли ми Вам відповіли. Він абсолютно ні на що не впливав. Повернення після запису картки по нашому регламенту триває до 2 днів. Але якщо клієнт починає вимагати строки швидше, то звісно кошти Вам повернули швидше.
За замовленнями закріплюються живі менеджери, які одночасно спілкуються з багатьма клієнтами або можуть мати вихідні.
Так що ніякого прикрашання дійсності з нашої сторони не було.
Була затримка ? Так.
Не передзвонили, як обіцяв інший менеджер? Так, ми з нею уже поспілкувались на рахунок цього.
Гроші повернули? Так.
Можете писати, що завгодно в відгуках. Це не змінить дійсність. Ми чесний магазин і нас обирають тисячі клієнтів.
Три дні мовчання, сьогодні 4 дзвінка з мого боку - ефекту нуль - Відгуки про Інтернет-магазин Pyata
4 згодні 5 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
У нас відправка замовлень йде протягом 3 днів, але інколи нажаль бувають затримки.
Дуже шкода, що Вам не сподобалось.
На рахунок того, що Вам одразу не передзвонили, ми дякуємо Вам за зворотній зв'язок та обов'язково попрацюємо, щоб таке не повторювалось.
Це повідомлення для тих, хто розглядає покупку товару в цьому магазині. Це приклад того, як усе буде проходити, якщо ви захочете повернути свої гроші.
За замовленнями закріплюються живі менеджери, які одночасно спілкуються з багатьма клієнтами або можуть мати вихідні.
Так що ніякого прикрашання дійсності з нашої сторони не було.
Була затримка ? Так.
Не передзвонили, як обіцяв інший менеджер? Так, ми з нею уже поспілкувались на рахунок цього.
Гроші повернули? Так.
Можете писати, що завгодно в відгуках. Це не змінить дійсність. Ми чесний магазин і нас обирають тисячі клієнтів.