Я не любитель писать отзывы, но эта контора явно мошенники .... я заказал товар 13.09, 16.09 их менеджер запросил квитанцию и пропал, а 28.09 новый менеджер уже сказал что реквизиты не верные и денег у них нет! 1.Как я мог отправить деньги не туда, когда реквизиты взяты с сайта? 2.почему 16.09 менеджер не сообщила об ошибке в реквизитах после проверки? 3.почему на 28.09 нет понимания даже где мой заказ... ? я считаю , что реквизиты меняются на сайте и таким образом кидают людей , прося их платить по два-три раза за один товар - якобы ошиблись.. 2 згодні 1 не згоден
...эта контора явно мошенники...Капитан очевидность))))) Почитать отзывы наверное не судьба было((( Ну не расстраивайся, не первый.... А они таки да, пи...сы еще те...хаймасра на их халабуду не хватает... (какой ни какой адрес у них на сайте есть)
Ми чесний магазин. І писати своїм співгромадянам такі речі, ну це жах звісно. Ми просто не витрачаємо час на цей сайт та майже ніколи не заходимо сюди відповідати на питання.
Але ми знаємо, що всі проблеми клієнтів які до нас звертались вирішені. Бо менеджер створює проблемний тікет і він не може його закрити поки не вирішить.
Я прочитав те, як ви описали свій досвід співправці раніше. І якщо чесно я в шоці від описаного.. Як з того, що ви пишите про нас, так і як ви пишите про нас. Просто ніхто "директором" назватись не міг і менеджер не міг лаятись.
Якщо товар не підходить у нас є повернення і якщо його не можна було перевірити на пошті і він бракований то за наш рахунок можливо. Мені дійсно незрозуміла ваша ситуація та сильно виглядає, що ви пишите не про нас.
Залиште будь ласка номер замовлення свій. Хоч пройшло кілька місяців, якщо ми, щось вирішили не так, то переглянемо своє рішення. Тільки давайте домовимось не лаятись, так значно простіше розмовляти.
ЖДЖУ ЗАКАЗ 17 ДНЕЙ.... А ЕГО НЕТ - Відгуки про Інтернет-магазин Pyata
Я не любитель писать отзывы, но эта контора явно мошенники .... я заказал товар 13.09, 16.09 их менеджер запросил квитанцию и пропал, а 28.09 новый менеджер уже сказал что реквизиты не верные и денег у них нет!
1.Как я мог отправить деньги не туда, когда реквизиты взяты с сайта?
2.почему 16.09 менеджер не сообщила об ошибке в реквизитах после проверки?
3.почему на 28.09 нет понимания даже где мой заказ... ?
я считаю , что реквизиты меняются на сайте и таким образом кидают людей , прося их платить по два-три раза за один товар - якобы ошиблись..
2 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Ми не можемо відправити товар, якщо не отримали за нього кошти.
Ми не просимо оплачувати повторно. Коли кошти зайшли товар відправляється. Дайте будь ласка свій номер замовлення.
Але ми знаємо, що всі проблеми клієнтів які до нас звертались вирішені. Бо менеджер створює проблемний тікет і він не може його закрити поки не вирішить.
Я прочитав те, як ви описали свій досвід співправці раніше. І якщо чесно я в шоці від описаного.. Як з того, що ви пишите про нас, так і як ви пишите про нас. Просто ніхто "директором" назватись не міг і менеджер не міг лаятись.
Якщо товар не підходить у нас є повернення і якщо його не можна було перевірити на пошті і він бракований то за наш рахунок можливо. Мені дійсно незрозуміла ваша ситуація та сильно виглядає, що ви пишите не про нас.
Залиште будь ласка номер замовлення свій. Хоч пройшло кілька місяців, якщо ми, щось вирішили не так, то переглянемо своє рішення. Тільки давайте домовимось не лаятись, так значно простіше розмовляти.