Надежда Кис Відгук додано 17 грудня, 2024 год21 перегляд
Дивно, що на сайті самого магазину неможливо залишити відгук, тож напишу тут.
Заради пробника Green Crystal Attar Collection зробила замовлення на 5 позицій. Наступного дня підтвердили, оплатила. Через пару днів уточнили, що саме цього пробника і ще однієї позиції немає і запропонували на заміну відливант даного аромату - з розумінням погодилася, нехай так. Ціну самого відливанту, як і оновлену ціну замовлення менеджер не вважав за потрібне уточнити. Гаразд, вирішила почекати. Ще через кілька днів отримала посилку: при відкритті виявилося 3 позиції замість оговорених 4, основної немає. Видно, якби сама не зв'язалася з менеджером, на тому б і забили, перепрошую. Дякую, хоч кошти повернули за відсутні позиції. Якби мене попередили перед відправленням про такий стан справ, я б краще зовсім відмовилася від замовлення. Розраховувала на професійність даної платформи і подальшу співпрацю, але при відсутності поваги до клієнта це не уявляється можливим. На майбутнє можу порадити їм навести лад з реально наявним товаром, брати оплату лише після трьох разової перевірки його на складі, врешті просто проявляти уважність до покупців. Людський фактор всюди має місце і саме людяність при вирішенні складних ситуацій залишає приємний після смак. Сподіваюсь, myoriginal допрацює цей аспект сервісу.
+ замість пробника парфумованої води Extatic Balmain вислали туалетну - зовсім інший аромат. Це в додачу до ряду інших помилок по замовленню. Вкрай пофігістське обслуговування.
Переваги:
хоч щось по замовленню приїхало
Недоліки:
невідповідність і відсутність (!) оплаченого товару без попередження, відсутність сервісу і культури спілкування з клієнтом - словом, "шарашкіна контора" замість очікувано серйозного цільового магазину
Неочікувано бездарний магазин - Відгуки про MyOriginal
Заради пробника Green Crystal Attar Collection зробила замовлення на 5 позицій. Наступного дня підтвердили, оплатила. Через пару днів уточнили, що саме цього пробника і ще однієї позиції немає і запропонували на заміну відливант даного аромату - з розумінням погодилася, нехай так. Ціну самого відливанту, як і оновлену ціну замовлення менеджер не вважав за потрібне уточнити. Гаразд, вирішила почекати. Ще через кілька днів отримала посилку: при відкритті виявилося 3 позиції замість оговорених 4, основної немає. Видно, якби сама не зв'язалася з менеджером, на тому б і забили, перепрошую. Дякую, хоч кошти повернули за відсутні позиції. Якби мене попередили перед відправленням про такий стан справ, я б краще зовсім відмовилася від замовлення.
Розраховувала на професійність даної платформи і подальшу співпрацю, але при відсутності поваги до клієнта це не уявляється можливим. На майбутнє можу порадити їм навести лад з реально наявним товаром, брати оплату лише після трьох разової перевірки його на складі, врешті просто проявляти уважність до покупців. Людський фактор всюди має місце і саме людяність при вирішенні складних ситуацій залишає приємний після смак. Сподіваюсь, myoriginal допрацює цей аспект сервісу.
+ замість пробника парфумованої води Extatic Balmain вислали туалетну - зовсім інший аромат. Це в додачу до ряду інших помилок по замовленню. Вкрай пофігістське обслуговування.
відгук
Коментарі до відгуку