Андрій Відгук додано 13 листопада, 2019 год128 переглядів
07.11.2019 року зробив замовлення. Перед цим зателефонував та уточнив наявність. Після того як підтвердили наявність, я зробив повну оплату. Однак на наступний день зателефонували та повідомили, що товару немає в наявності та відмінили замовлення. Гроші повернули на карту тільки 13.11.2019. Однак комісійні при перерахунку за мій рахунок, хоча замовлення скасовано за їх вини. Як наслідок перевів цілий тиждень поки чекав повернення та втратив 64 грн на комісійних банку.
Переваги:
ніяких
Недоліки:
у всьому, безалаберність та непрофесіоналізм консультантів та робота бухгалтерії
модульна вітальня - Відгуки про Интернет-магазин мебели Dybok
відгук
Коментарі до відгуку