Літопис Замовлення зробив 25 січня 2021 року. Впевнений дівочий голос запевнив, що виконають за 21-25 робочих днів. Спілкувались у Вайбері. Правила від "Дубка" прості, - за кілька днів логіст зателефонує і узгодить дату, коли мені буде зручно отримати замовлення. Щиро пропонували звертатись в разі якихось запитань. 21 лютого у Вайбері цікавлюсь про стан справ. Відповідають, що планують на кінець... Читати відгук Літопис Замовлення зробив 25 січня 2021 року. Впевнений дівочий голос запевнив, що виконають за 21-25 робочих днів. Спілкувались у Вайбері. Правила від "Дубка" прості, - за кілька днів логіст зателефонує і узгодить дату, коли мені буде зручно отримати замовлення. Щиро пропонували звертатись в разі якихось запитань. 21 лютого у Вайбері цікавлюсь про стан справ. Відповідають, що планують на кінець місяця +/- . 5 березня там же цікавлюсь станом справ. Вже відповіді не отримую. Почуваюсь здивованим! 13 березня знову пишу у Вайбері, де "Дубок" же і пропонував спілкуватись, питання про стан виконання замовлення. У відповідь - тиша! Чухаю потилицю, бо порушують свої ж правила спілкування! 15 березня знову пишу у Вайбері питання, де наївно цікавлюсь, чому зі мною ніхто не розмовляє. У відсутності стабільності поведінки менеджерів "Дубка" не звинуватиш, мужньо мовчать. Цей діалог плавно став монологом. Доповідач той же, - це я! Заходжу на сайт дубка, шукаю телефони для зв’язку. Висвітлюються телефони колцентру. Телефоную. Приємно здивований, так як слухавку піднімають! Судячи з голосу, молоді дівчата. І потужно відпрацьовують, як мені здається, по одному протоколу: Вайбер у нас відключений; замовлення в роботі; чекайте, вам зателефонують до кінця тижня. Все досить швидко, часу для заперечень дають не багато. Наташа, Таня, Катерина! Просто квітник! Коли почав відверто висловлювати сумнів взагалі у виконанні замовлення, запевнили, що не варто турбуватись. І так щиро! Чергова красуня, я впевнений, сама зателефонувала 19 березня і повідомила, що моє замовлення нарешті укомплектоване і надалі мені треба в понеділок, 22 березня, очікувати дзвінка з логістичного центру про прибуття до мого міста. Мені стало легше на серці, но сумніви трохи гризли. Досвід спілкування з "Дубком" дається взнаки! Звісно, в понеділок ніхто не телефонував. Я і не здивувався! І у вівторок тиша! Перевірив, на всяк випадок роботу Водафона - мережа працює! Зателефонували у п’ятницю (26 березня) і повідомили, що у вівторок (30 березня) буде доставка. Про узгодження зручності ніхто і не заїкався! Я мовчав, як партизан, щоб не налякати цей славетний і загадковий логістичний центр! Доставка о другій половині дня! Вас за годину попередять! Це, скажу я вам, неабиякий прогрес! Є нюанс, про котрий домовлявся з самого початку, з 25 січня, - в моєму замовленні два дивани: перший для дому, другий для тещі. Тобто, дві точки відвантаження, але відстань між ними всього 500 метрів. Мене запевнили, що все можливо. На 30 березня домовився з помічниками, щоб занести п’ять вантажних місць по двом адресам. Звільнили місця в квартирах, викинули старі трофейні ліжка, надягли святкову білизну, смаколики приготували, чекаємо. Коли на годиннику було 17.30 , на наші обличчя без сліз було важко дивитись. Питання висіли у повітрі і було їх два: 1 - за шо нас карає Всевишній? ; 2 – якого біса ми зв’язались з "Дубком"? І нас почув хтось всесильний! О 18 годині пролунав телефонний виклик і чоловічий голос повідомив, що через десять хвилин вони будуть на адресі. На мої знову наївні питання, що обіцяли за годину попередити і я не встигаю за десять хвилин, з металевими нотками в голосі відповіли, що уявлення про це не мають, чекати нема коли і запропонували альтернативу, - їдуть собі далі. І друге питання, що доставка на дві адреси і я про це наголошував з самого початку, прохолодно відповіли про одну адресу в накладній і інше їм не цікаво. Мій мозок почав генерувати випадкові слова, думки, кроки вирішення проблеми! Сконцентрувавшись, ліва півкуля видала пропозицію, - умовлю вже безтурботного помічника, встигну через двадцять хвилин, приймемо на одній адресі. Це перемога ! Таки отримали два наших дивана! І неушкодженими! Завтра привеземо тещу, всадимо на диван і так і понесемо її до дому. Хай усі бачать, що "Дубку.юа" можна довіряти! Але це не точно !
Купил секцию корпусной кухни, не все крепежи размечены, некоторые не совпали. фурнитура универсальна, болты под ручки нужно подпилить на треть. Не советую
Заказала в августе две люстры - на кухню (плафон стекло) и в прихожую (плафон бамбук). Оплатила в воскресенье, попросила отправить в четверг, чтобы не переплачивать за хранение на НП, сказали, что отправят в течение пяти дней, но в итоге отправили только на следующей неделе. Пришли две люстры - бамбук в плесени, не сильно, поэтому не вернула, а вторая люстра вообще... Читати відгук Заказала в августе две люстры - на кухню (плафон стекло) и в прихожую (плафон бамбук). Оплатила в воскресенье, попросила отправить в четверг, чтобы не переплачивать за хранение на НП, сказали, что отправят в течение пяти дней, но в итоге отправили только на следующей неделе. Пришли две люстры - бамбук в плесени, не сильно, поэтому не вернула, а вторая люстра вообще не та. Замену сделали быстро, отправили даже раньше, чем я отправила назад ту, что ко мне пришла. За это спасибо, но, во-первых, слишком задержали первую отправку - человек, с которым договорились повесить люстры, уехал и вернулся только сейчас. То есть, если бы люстры были не работающие, время на обмен уже упущено. Во-вторых, никакой инструкции с картинками как повесить и как собрать к этим люстрам нет. Это тоже стало проблемой, потому что провода, оказывается, в китайских люстрах соединяются не так, как мы привыкли, и пришлось экспериментировать: а, может, так соединить? а, может, эдак?.. В общем, одну люстру повесили, но провода соединяются не так, как было бы логично, имейте в виду при покупке китайских люстр. Плюс еще нюанс: дюбели там очень маленькие, люстру не выдерживают, тоже нужно покупать отдельно. Еще минус люстры с стеклянными плафонами - на металле местами ржавчина. Не знаю, прислали такую, или она поржавела в коробке, пока ждала электрика, но металл некачественный. По обслуживанию уже частично написала выше - сроки и т. п. Девушки-операторы очень милые и вежливые, кроме одной, с которой я переписывалась в вайбере, которая не посчитала нужным извиниться за задержку отправки и за то, что прислали не ту люстру. К остальным претензий нет. Но... 99,9%, что я НЕ вернусь в этот магазин.
Відчизняна якість обслугов
Замовлення зробив 25 січня 2021 року. Впевнений дівочий голос запевнив, що виконають за 21-25 робочих днів. Спілкувались у Вайбері. Правила від "Дубка" прості, - за кілька днів логіст зателефонує і узгодить дату, коли мені буде зручно отримати замовлення. Щиро пропонували звертатись в разі якихось запитань.
21 лютого у Вайбері цікавлюсь про стан справ. Відповідають, що планують на кінець... Читати відгук Літопис
Замовлення зробив 25 січня 2021 року. Впевнений дівочий голос запевнив, що виконають за 21-25 робочих днів. Спілкувались у Вайбері. Правила від "Дубка" прості, - за кілька днів логіст зателефонує і узгодить дату, коли мені буде зручно отримати замовлення. Щиро пропонували звертатись в разі якихось запитань.
21 лютого у Вайбері цікавлюсь про стан справ. Відповідають, що планують на кінець місяця +/- .
5 березня там же цікавлюсь станом справ. Вже відповіді не отримую. Почуваюсь здивованим!
13 березня знову пишу у Вайбері, де "Дубок" же і пропонував спілкуватись, питання про стан виконання замовлення. У відповідь - тиша! Чухаю потилицю, бо порушують свої ж правила спілкування!
15 березня знову пишу у Вайбері питання, де наївно цікавлюсь, чому зі мною ніхто не розмовляє. У відсутності стабільності поведінки менеджерів "Дубка" не звинуватиш, мужньо мовчать. Цей діалог плавно став монологом. Доповідач той же, - це я!
Заходжу на сайт дубка, шукаю телефони для зв’язку. Висвітлюються телефони колцентру. Телефоную. Приємно здивований, так як слухавку піднімають! Судячи з голосу, молоді дівчата. І потужно відпрацьовують, як мені здається, по одному протоколу: Вайбер у нас відключений; замовлення в роботі; чекайте, вам зателефонують до кінця тижня. Все досить швидко, часу для заперечень дають не багато. Наташа, Таня, Катерина! Просто квітник!
Коли почав відверто висловлювати сумнів взагалі у виконанні замовлення, запевнили, що не варто турбуватись. І так щиро! Чергова красуня, я впевнений, сама зателефонувала 19 березня і повідомила, що моє замовлення нарешті укомплектоване і надалі мені треба в понеділок, 22 березня, очікувати дзвінка з логістичного центру про прибуття до мого міста. Мені стало легше на серці, но сумніви трохи гризли. Досвід спілкування з "Дубком" дається взнаки!
Звісно, в понеділок ніхто не телефонував. Я і не здивувався! І у вівторок тиша! Перевірив, на всяк випадок роботу Водафона - мережа працює! Зателефонували у п’ятницю (26 березня) і повідомили, що у вівторок (30 березня) буде доставка. Про узгодження зручності ніхто і не заїкався! Я мовчав, як партизан, щоб не налякати цей славетний і загадковий логістичний центр! Доставка о другій половині дня! Вас за годину попередять! Це, скажу я вам, неабиякий прогрес!
Є нюанс, про котрий домовлявся з самого початку, з 25 січня, - в моєму замовленні два дивани: перший для дому, другий для тещі. Тобто, дві точки відвантаження, але відстань між ними всього 500 метрів. Мене запевнили, що все можливо.
На 30 березня домовився з помічниками, щоб занести п’ять вантажних місць по двом адресам. Звільнили місця в квартирах, викинули старі трофейні ліжка, надягли святкову білизну, смаколики приготували, чекаємо. Коли на годиннику було 17.30 , на наші обличчя без сліз було важко дивитись. Питання висіли у повітрі і було їх два: 1 - за шо нас карає Всевишній? ; 2 – якого біса ми зв’язались з "Дубком"? І нас почув хтось всесильний!
О 18 годині пролунав телефонний виклик і чоловічий голос повідомив, що через десять хвилин вони будуть на адресі. На мої знову наївні питання, що обіцяли за годину попередити і я не встигаю за десять хвилин, з металевими нотками в голосі відповіли, що уявлення про це не мають, чекати нема коли і запропонували альтернативу, - їдуть собі далі. І друге питання, що доставка на дві адреси і я про це наголошував з самого початку, прохолодно відповіли про одну адресу в накладній і інше їм не цікаво.
Мій мозок почав генерувати випадкові слова, думки, кроки вирішення проблеми! Сконцентрувавшись, ліва півкуля видала пропозицію, - умовлю вже безтурботного помічника, встигну через двадцять хвилин, приймемо на одній адресі.
Це перемога ! Таки отримали два наших дивана! І неушкодженими! Завтра привеземо тещу, всадимо на диван і так і понесемо її до дому. Хай усі бачать, що "Дубку.юа" можна довіряти! Але це не точно !
Корпусная мебель
Не советую
Не в восторге.
По обслуживанию уже частично написала выше - сроки и т. п. Девушки-операторы очень милые и вежливые, кроме одной, с которой я переписывалась в вайбере, которая не посчитала нужным извиниться за задержку отправки и за то, что прислали не ту люстру. К остальным претензий нет. Но... 99,9%, что я НЕ вернусь в этот магазин.