Андрій Отзыв написан 13 ноября, 2019 год128 просмотров
07.11.2019 року зробив замовлення. Перед цим зателефонував та уточнив наявність. Після того як підтвердили наявність, я зробив повну оплату. Однак на наступний день зателефонували та повідомили, що товару немає в наявності та відмінили замовлення. Гроші повернули на карту тільки 13.11.2019. Однак комісійні при перерахунку за мій рахунок, хоча замовлення скасовано за їх вини. Як наслідок перевів цілий тиждень поки чекав повернення та втратив 64 грн на комісійних банку.
Достоинства:
ніяких
Недостатки:
у всьому, безалаберність та непрофесіоналізм консультантів та робота бухгалтерії
модульна вітальня - Отзывы об Интернет-магазин мебели Dybok
отзыв
Комментарии к отзыву