Вийшов з ладу зварювальний апарат, у броварському відділенні менеджер перевірив чи дана модель підлягає ремонту і сказав що так, підлягає. Я залишив апарат та став чекати дзвінка із сервісного центру. Пройшло два тижні, але так ніхто і не зателефонував. На моє звернення по телефону мені відповіли, що дана модель не підлягає ремонту і апарат вже у відділенні і я можу його забрати. Питаю, а чому ж ви не зателефонували? А не зателефонували виявляється тому, що купував апарат не я. 🤦🤦🤦 Та яка різниця хто його купував, приніс же його я, і оформили акт прийняття на мене. Коли я прибув у відділення, щоб забрати апарат, то запитав, чому так вийшло, що тут мені сказали, що цей апарат підлягає ремонту, а по телефону сказали, що не підлягає. Та на це питання не почув ані слова. 🤦🤦🤦 1 згоден
Незадовільне обслуговування - Відгуки про Интернет-магазин инструмента Dnipro-M
Коли я прибув у відділення, щоб забрати апарат, то запитав, чому так вийшло, що тут мені сказали, що цей апарат підлягає ремонту, а по телефону сказали, що не підлягає. Та на це питання не почув ані слова. 🤦🤦🤦
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Прохання написати нам в онлайн-чат на сайті або у будь-який зручний для вас месенджер для уточнення інформації та вирішення ситуації.