Інтернет-магазин Foroom, Київ, Берковецька, 6 Дуже пошкоджена газова плита знизу всередині. Переносили доставку кілька разів на вечір, коли погано видно. Дивився уважно верх та стінки, все було добре, знизу було темно та блищала упаковка на підлозі. Зранку помітили вм'ятину знизу, коли почали рухати плиту. Виявилось що плита навіть не може рівно стояти, бо має значні вигини. Менеджер (чи власник магазину) грубо звинуватив нас, хоча ми нічого не чіпали, ще заплатили 525 грн. щоб занесли у квартиру. Так ми винні у тому що не перевернули нову плиту догори, не відкрутили нижню передню панель (теж пошкоджену) і не роздивились все з ліхтарем! Також дівчина оператор зробила помилку при оформлені замовлення і доставка затрималась поки самі з ними не зв'язались. Також погодились викликати майстра для підключення через магазин, але потім виявилось що і цього немає! Потім їх служба доставки перенесла час на пізніший. І все це задоволення обійшлося у 8525 грн.
Переваги:
Наявність, доставка
Недоліки:
Оператори оформлюють замовлення з помилками, не володіють достовірною інформацією про товари і послуги, грубо спілкуються, діють (включаючи службу доставки) наче за шахрайською схемою.
Доброго дня. Ваш відгук дуже важливий для нас. Усім покупцям нашого магазину надається можливість без предоплати оглянути товар , і по можливості увімкнути відразу при доставці. У вашому випадку ми також не обмежили вас у цьому сервісі. Ви товар оглянули і пидписали накладний лист який свідчить про те, що товар який ви отримуєте цілий, і до зовнішнього вигляду товару питань немає. Така сама ситуацію і з перевізниками зовнішній вигляд товару потрібно перевіряти на відділені, при фіксації (камер, співробітників і тп ) Ця можливість надається для того щоб уникнути відповідальності покупця за зовнішній вигляд товару. Коли чітко ситуація буде вказувати на те що покупець товар ще не отримав, а він вже з пошкодженням. Після підпису накладної за зовнішній вигляд товару відповідальність несе виключно споживач. Дякуємо за довіру нашому інтернет-магазину. Хочемо побажати вам здоров'я, терпіння, мирного неба, вдалих і приємних покупок у майбутньому. Спокійного і вдалого вам дня. З повагою Адміністрація Інтернет-Магазину FoRoom.com.ua
Інтернет-магазин Foroom - магазин сучасної побутової техніки, який вразить своїм великим асортиментом товарів. Тут кожен покупець змиє знайти те, що давно шукав і при цьому здійснювати покупки легко і швидко! У магазині представлений виключно ліцензійний товар з повним опис і необхідними технічними характеристиками. При покупці будь-якої техніки в магазині "Foroom"... детальніше
Адреса:Київ, с.Новосілки, вулиця Васильківська, 2А
Плита всередині пошкоджена ще й нам нагрубили Foroom - Відгуки про Інтернет-магазин Foroom
Дуже пошкоджена газова плита знизу всередині. Переносили доставку кілька разів на вечір, коли погано видно. Дивився уважно верх та стінки, все було добре, знизу було темно та блищала упаковка на підлозі. Зранку помітили вм'ятину знизу, коли почали рухати плиту. Виявилось що плита навіть не може рівно стояти, бо має значні вигини.
Менеджер (чи власник магазину) грубо звинуватив нас, хоча ми нічого не чіпали, ще заплатили 525 грн. щоб занесли у квартиру. Так ми винні у тому що не перевернули нову плиту догори, не відкрутили нижню передню панель (теж пошкоджену) і не роздивились все з ліхтарем!
Також дівчина оператор зробила помилку при оформлені замовлення і доставка затрималась поки самі з ними не зв'язались. Також погодились викликати майстра для підключення через магазин, але потім виявилось що і цього немає! Потім їх служба доставки перенесла час на пізніший.
І все це задоволення обійшлося у 8525 грн.
відгук
Коментарі до відгуку