Коротко: повернули пальто після чистки без однієї деталі (частини паска)
Детально: Навесні цього року здала у хімчистку у пункті прийому у ТЦ "Полярний" (Мінський масив) пальто, яке має вшиті пластикові пряжки на рукавах та паску. Перед здаванням у хімчистку я зазвичай їх відпорюю самостійно, щоб вони не пошкодилися від впливу хімікатів. Після відпорювання пряжок з паска у чистку віддала 3 частини паска, про що було вказано у квитанції. При отриманні пальта кількість отриманих частин паска не перевіряла, оскільки 2 його частини з бирками були прикріплені до поперечної планки вішака та виднілися у просвіті шийного прорізу, і я була впевнена, що третя теж є. Попросила скріпити чохол внизу скобами степлера, щоб не загубити їх дорогою, та принесла додому. Так склалося, що після отримання пальта з чистки, повісила у шафу, не розпаковуючи з чохла, носила інші речі, а почищене пальто зібралася носити вже восени. Тоді дійшла справа до пришивання пряжок і я з неприємністю для себе виявила, що одна з частин паска відсутня. Сподіваючись на те, що раптом втрачена частина паска ще досі зберігається у цеху, звернулася у той самий пункт прийому у ТЦ "Полярний" (Мінський масив). На жаль, частину паска не знайшли. Звісно, пальто не втратило своєї функціональності, проте носити його можу тільки без паска, що вплинуло на його привабливість та довершеність. Після цього інциденту дуже шкодую, що з метою економії часу полінувалася поїхати в хімчистку "Сніжинка" на Героїв Дніпра, в якому чистила це пальто дуже багато разів, здавала його теж без пряжок і жодного разу не було подібних ситуацій з втратою якоїсь частини паска. Послугами хімчистки Унмоменто більше не користуватимусь.
Наша компания непрерывно работает над качеством и сервисом, мы дорожим своей репутацией, поэтому Ваш отзыв очень важен!
Описанная Вами ситуация идет вразрез основным стандартам компании, которые базируются на высочайшем качестве предоставляемых услуг.
Поэтому просим Вас оставить свои контактные данные и номер заказа для уточнения всех деталей ситуации или же свяжитесь с нами по телефону 067 217 38 90 (Овчаренко Татьяна, заместитель директора компании).
Мы сделаем все возможное, чтобы оперативно разобраться в данном вопросе.
пишу Вам номер замовлення на чистку пальта, як його вказано під штрих-кодом на бирці хімчистки на тих частинах паска, які у мене залишилися: 248086 (1), вказано дати 27.03-31.03.2018.
Точну дату квитанції вказати не можу, оскільки копію квитанції у мене вилучили при видачі пальта, що є неправильним, на мою думку.
Для розшуку частини паска, яку не повернули, звернулася 07.10.18, про що було складено акт прийому-передачі.
Мої контактні дані занесено до клієнтської бази хімчистки.
"UNMOMENTO" - компанія з 20-ти річним досвідом роботи на ринку надання послуг з догляду за речами, аксесуарами та взуттям, предметами домашнього вжитку та інтер'єром. Фундаментом для побудови успішної роботи "UNMOMENTO" є висока якість та екологічність. Багаторічний досвід, сучасне обладнання та глибинні знання специфік та технологій дозволяють завжди йти на крок... детальніше
Перевіряйте після чистки комплектність одиниць одягу чи його частин - Відгуки про Хімчистка UNMOMENTO
Детально: Навесні цього року здала у хімчистку у пункті прийому у ТЦ "Полярний" (Мінський масив) пальто, яке має вшиті пластикові пряжки на рукавах та паску. Перед здаванням у хімчистку я зазвичай їх відпорюю самостійно, щоб вони не пошкодилися від впливу хімікатів. Після відпорювання пряжок з паска у чистку віддала 3 частини паска, про що було вказано у квитанції.
При отриманні пальта кількість отриманих частин паска не перевіряла, оскільки 2 його частини з бирками були прикріплені до поперечної планки вішака та виднілися у просвіті шийного прорізу, і я була впевнена, що третя теж є. Попросила скріпити чохол внизу скобами степлера, щоб не загубити їх дорогою, та принесла додому.
Так склалося, що після отримання пальта з чистки, повісила у шафу, не розпаковуючи з чохла, носила інші речі, а почищене пальто зібралася носити вже восени. Тоді дійшла справа до пришивання пряжок і я з неприємністю для себе виявила, що одна з частин паска відсутня.
Сподіваючись на те, що раптом втрачена частина паска ще досі зберігається у цеху, звернулася у той самий пункт прийому у ТЦ "Полярний" (Мінський масив). На жаль, частину паска не знайшли.
Звісно, пальто не втратило своєї функціональності, проте носити його можу тільки без паска, що вплинуло на його привабливість та довершеність.
Після цього інциденту дуже шкодую, що з метою економії часу полінувалася поїхати в хімчистку "Сніжинка" на Героїв Дніпра, в якому чистила це пальто дуже багато разів, здавала його теж без пряжок і жодного разу не було подібних ситуацій з втратою якоїсь частини паска.
Послугами хімчистки Унмоменто більше не користуватимусь.
відгук
Коментарі до відгуку
Наша компания непрерывно работает над качеством и сервисом, мы дорожим своей репутацией, поэтому Ваш отзыв очень важен!
Описанная Вами ситуация идет вразрез основным стандартам компании, которые базируются на высочайшем качестве предоставляемых услуг.
Поэтому просим Вас оставить свои контактные данные и номер заказа для уточнения всех деталей ситуации или же свяжитесь с нами по телефону 067 217 38 90 (Овчаренко Татьяна, заместитель директора компании).
Мы сделаем все возможное, чтобы оперативно разобраться в данном вопросе.
С уважением, Администрация компании
пишу Вам номер замовлення на чистку пальта, як його вказано під штрих-кодом на бирці хімчистки на тих частинах паска, які у мене залишилися: 248086 (1), вказано дати 27.03-31.03.2018.
Точну дату квитанції вказати не можу, оскільки копію квитанції у мене вилучили при видачі пальта, що є неправильним, на мою думку.
Для розшуку частини паска, яку не повернули, звернулася 07.10.18, про що було складено акт прийому-передачі.
Мої контактні дані занесено до клієнтської бази хімчистки.