Рената (Россия, Санкт-Петербург)30 червня, 2017 год
Номер моего заказа был 06-18-34661. Интернет магазин не доставил заказ вовремя (хотя обещал) и я отказалась от него, обещали вернуть деньги в течении 5 дней. 5 рабочих дней уже прошло, деньги на счет так и не вернулись. Крайне разочарована работой интернет-магазина Хiaomi.ua, а также менеджером, который обслуживал заказ. В день, когда я должна была уже получить заказ, его только... Читати відгук Номер моего заказа был 06-18-34661. Интернет магазин не доставил заказ вовремя (хотя обещал) и я отказалась от него, обещали вернуть деньги в течении 5 дней. 5 рабочих дней уже прошло, деньги на счет так и не вернулись. Крайне разочарована работой интернет-магазина Хiaomi.ua, а также менеджером, который обслуживал заказ. В день, когда я должна была уже получить заказ, его только планировали отправить. Безуспешно пыталась дозвониться и обсудить ситуацию. Переключали на менеджера, который обслуживал заказ и звонок сразу срывался. Никто так и не перезванивал. Оставляла запрос на обратный звонок и перезванивали минут через 40. Сегодня 13-й день, как деньги не возвращают!!!
Декілька разів купував техніку у них, менеджери не зовсім адекватні. Одного разу мені передзвонили через 2 дні, перед новорічними святами замовлення зробив в суботу. дозвонитись не зміг (працюють до 15:00), передзвонив менеджер біля 18:00 підтвердив, зателефонував знову в понеділок дізнатись чи відправили замовлення, сказали що ні відправлять в вівторок... та у вівторок прийшла смс з Нова Пошта про отримання.... Якщо... Читати відгук Декілька разів купував техніку у них, менеджери не зовсім адекватні. Одного разу мені передзвонили через 2 дні, перед новорічними святами замовлення зробив в суботу. дозвонитись не зміг (працюють до 15:00), передзвонив менеджер біля 18:00 підтвердив, зателефонував знову в понеділок дізнатись чи відправили замовлення, сказали що ні відправлять в вівторок... та у вівторок прийшла смс з Нова Пошта про отримання.... Якщо тобі не пощастило і твоя техніка зламалась то спілкування з менеджерами сервісного центру таке саме як і всюди... йде купа часу та нервів. Загалом обслуговування в представництві світового бренду має бути краще організовано, оскільки техніка хороша та задоволення від покупки забирає саме процес покупки
Переваги:
На деякі позиції цікавіші ціни ніж на Aliexpress та GearBest!!!
Багато новинок в наявності
Недоліки:
Професіоналізм менеджерів по роботі з клієнтами зараз не того рівня якого мав би бути...
В жодному разі не зв’язуйтесь з цією компанією, не повторюйте моєї помилки. Зробив замовлення та оплатив ще 18.10.2016р. На даний момент товар не доставлений, повертати кошти також відмовляються.
Не связывайтесь с этим магазином!
5 рабочих дней уже прошло, деньги на счет так и не вернулись.
Крайне разочарована работой интернет-магазина Хiaomi.ua, а также менеджером, который обслуживал заказ.
В день, когда я должна была уже получить заказ, его только... Читати відгук Номер моего заказа был 06-18-34661. Интернет магазин не доставил заказ вовремя (хотя обещал) и я отказалась от него, обещали вернуть деньги в течении 5 дней.
5 рабочих дней уже прошло, деньги на счет так и не вернулись.
Крайне разочарована работой интернет-магазина Хiaomi.ua, а также менеджером, который обслуживал заказ.
В день, когда я должна была уже получить заказ, его только планировали отправить. Безуспешно пыталась дозвониться и обсудить ситуацию.
Переключали на менеджера, который обслуживал заказ и звонок сразу срывался. Никто так и не перезванивал.
Оставляла запрос на обратный звонок и перезванивали минут через 40.
Сегодня 13-й день, как деньги не возвращают!!!
Xiaomi по українськи
Якщо... Читати відгук Декілька разів купував техніку у них, менеджери не зовсім адекватні. Одного разу мені передзвонили через 2 дні, перед новорічними святами замовлення зробив в суботу. дозвонитись не зміг (працюють до 15:00), передзвонив менеджер біля 18:00 підтвердив, зателефонував знову в понеділок дізнатись чи відправили замовлення, сказали що ні відправлять в вівторок... та у вівторок прийшла смс з Нова Пошта про отримання....
Якщо тобі не пощастило і твоя техніка зламалась то спілкування з менеджерами сервісного центру таке саме як і всюди... йде купа часу та нервів.
Загалом обслуговування в представництві світового бренду має бути краще організовано, оскільки техніка хороша та задоволення від покупки забирає саме процес покупки