Flowers.ua – це сучасний сервіс доставки квітів, який дарує емоції, зручність і якість. Ми працюємо 24/7, щоб ви могли замовити букети для будь-якої події: від святкових заходів до спонтанних проявів уваги. У нашому асортименті лише свіжі квіти, вишукані композиції та стильні подарунки. Flowers.ua – це турбота про ваші найважливіші моменти!
детальніше
Сервіс нижче 0 рівня, просто брешуть - Відгуки про Flowers.ua
В них на сайті є банер "доставимо квіти за 2 години" (м. Дніпро)
За 1 день до події телефоную, уточнюю спеціально, представник компанії каже, що навіть за годину доставить, але розуміючі, що це може бути неможливо, уточнюю спеціально, що доставка замовлення за 2 години здійснюється без проблем (про це говорить сам представник компанії).
Роблю замовлення за 2 години до часа отримання. Якщо що, вартість букета понад 7500 грн.
Уточнюю в коментарях, що зв'язок через месенджери, потрібно зв'язатися за 20 хвилин до доставки).
Коли залишається менше 20 хвилин, телефоную, менеджер каже що там щось не встигають, замовлення буде доставлено через 30 хвилин після дзвінка. Кажу - ок. І тут же менеджер називає час, який настане майже через 40 хвилин. Відповідаю, що з математикою щось погано (мені принципово, буду чекати спеціально). Врешті решт, домовляємося, що відправлять якомога швидше, кажу, що напишіть за 7 хвилин в месенджер, зустріну букет, оператор погоджується.
ПРИХОДИТЬ СМС, ЩО ЗАМОВЛЕННЯ ПІДТВЕРДЖЕНЕ, буде доставлено з запізненням, але в ті терміни, які влаштовують (не дуже зручно, але влаштовують).
ОК, ну поки ніби все йдек погано, але не критично.
Знаходжуся в місці, де поганий зв'язок, працює лише інтернет. Через 10 хвилин приходе повідомлення, що "Замовлення скасоване, ми не змогли до Вас додзвонитися".
Перетелефоновую до них. Виявляється, що ніхто нічого не підтвердив, перед доставкою вони ще обов'язвоко перетелефоновують (згадуємо, що 10 хвилин потому я сказав, що "Напишіть в месенджер", мені ніхто нічого не сказав, що так не можна, лише погодилися).
Паралельно тримаю зв'язок з представником відділу їх "турботи". Визнає провину. Запропонували мені аж коробку цукерок як вибачення або повернути кошти через 3-5 днів (тобто, людина яка розраховує на квіти, їх просто не отримує).
Запропонував у відповідь відправити аналогічний букет жінкам військовим за рахунок того, хто "накосячив" у розмові й підтвердив замовлення. Чомусь не "прокатіло".
Паралельно пише таксист, який везе букет. Я розумію, що сам можу спілкуватися російською. Але якщо я б, наприклад, замовив букет своїй дружині і він написав їй російською, боюся, що то було б не свято, а вже якийсь траур. Адже в її б очах це писав російською доставщик квітів, ПРЕДСТАВНИК компанії. Ну не можна так розпочинати розмову.
Ну і останнє комбо - листівка має вигляд так, ніби її вже хтось використовував самі додумайте де (написав би, але відгук не пропустять). Аж сфотографував, жалко, що сюди додати не можна.
Адміністрації сайту готовий надати номер замовлення (щоб не думали, що наговорюють конкуренти).
відгук
Коментарі до відгуку
Дозвольте детально пояснити ситуацію.
При оформленні замовлення на сайті ви самостійно обрали двогодинний інтервал доставки з 13:00 до 15:00 та вказали в коментарі побажання доставити до 14:00. За внутрішнім регламентом усі замовлення попередньо узгоджуються з отримувачем — телефоном. Але у вашому випадку стався технічний збій: дзвінок для операторів був створений, але не відображався в системі, тому він, на жаль, залишився непоміченим. Це не відповідає нашим стандартам — ми вже звернулися до технічної підтримки для розв’язання цієї проблеми. Можливо, сталось недорозуміння, між оператором та вами, коли ви питали за двухгодинні інтервали, але на сайті є чіткі інтервали, які ви можете самостійно обрати
Після того, як ви зателефонували до контактного центру, оператор, щоб не допустити затримки, оперативно поставив доставку в статус "експрес" — це доставка через службу таксі, яка зазвичай оплачується окремо, але в цьому випадку ми покрили її власним коштом. Приблизний час прибуття кур’єра був озвучений вам одразу.
За інформацією з нашої системи, доставка була завершена о 14:55 — тобто в межах зазначеного вами часового інтервалу (13:00–15:00), який був обраний вами при оформленні.
Щодо мови спілкування. Ми залучаємо служби таксі лише для допомоги в доставці — це не є прямі представники компанії Flowers.ua. Наші штатні кур’єри спілкуються виключно українською мовою, і ми вже передали ваш коментар щодо цього інциденту партнерській службі доставки.
Нам шкода, що відбулась така ситуація з вашим замовленням, тому в якості вибачення ми із задоволенням доставимо волонтерам (на ваше прохання. Ми тільки будемо раді, бо щоденно допомагаємо нашому війську та співпрацюємо з волонтерами!) невеликий подарунок — наприклад, цукерки, повітряні кульки або м’яку іграшку. Наразі, ми в процесі узгодження цього питання та на зв'язку з Вами.
Ваші відгуки допомагають нам ставати кращими, дякуємо за небайдужість.
Ми зовсім не мали на меті вас образити чи виставити в негативному світлі. Навпаки — прагнули чесно пояснити ситуацію, яка склалася, і взяли на себе відповідальність. Ми визнали технічну помилку з нашого боку та повідомили про це, запропонувавши компенсацію.
Дарунки були доставлені з вдячністю — за те, що ви дали нам шанс виправити ситуацію.
Якщо залишилися відкриті питання — будемо раді на них відповісти. Нам важливо, щоб кожен клієнт відчував підтримку та повагу з нашого боку.