Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів формату drogerie. Асортимент EVA – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари.
Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Наразі EVA входить до трійки лідерів національного ринку мереж такого формату. EVA – переможець Національної...
детальніше
Скарга на інтернет-магазин EVA - Відгуки про EVA магазин
Пізніше від Нової пошти я дізналась, що EVA подала заявку на компенсацію лише на 456 грн за моєю накладною. Я неодноразово телефонувала на гарячу лінію EVA з проханням пояснити, чому вказана неправильна сума, але оператори не змогли надати відповіді — посилались на те, що відділ, який займається поверненням коштів, не надає зворотного зв’язку.
Згодом я знову звернулась до Нової пошти, де мені повідомили, що EVA повторно звернулась з проханням про докомпенсацію у розмірі 149 грн, яку було погоджено. Проте EVA так і не повідомила мене про допущену помилку чи повторне звернення — жодного зворотного зв’язку я не отримала.
06.05 мені зателефонували з EVA й повідомили, що готові повернути кошти, і попросили надіслати заяву на повернення. Я одразу надіслала її їм у Viber. До сьогодні, 16.05, кошти мені не повернули. На мої повторні звернення з питанням, коли будуть повернуті кошти, я знову чую тільки про фіксацію нових заявок, на які немає жодної реакції від відповідального відділу.
Один із операторів EVA лише згадав, що повернення коштів може тривати до 30 днів, однак на якому етапі перебуває моє звернення — не надав відповіді, знову ж таки тільки фіксував звернення. Жодної конкретики чи відповідальності з боку представників магазину немає.
Оператори щоразу посилаються на термін у 6 робочих днів на розгляд звернень, але в моєму випадку процес триває вже понад 2 тижні. Вважаю, що затягування строків, відсутність зворотного зв’язку, приховування інформації та ігнорування клієнта є проявом халатного ставлення до обов’язків.
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі неможливості виконати договір купівлі-продажу (зокрема, через втрату товару) продавець зобов’язаний повернути кошти у розумний строк, що за практикою та рекомендаціями органів захисту прав споживачів не повинен перевищувати 7 робочих днів з моменту отримання від покупця письмової заяви про повернення коштів. Порушення термінів є підставою для скарги до відповідних органів контролю.
відгук
Коментарі до відгуку
Чекаємо на повідомлення!