Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів формату drogerie. Асортимент EVA – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари.
Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Наразі EVA входить до трійки лідерів національного ринку мереж такого формату. EVA – переможець Національної...
детальніше
Скасовують інтернет замовлення без пояснення причини - Відгуки про EVA магазин
Але!!! 14.11.2024 року о 23.00 год. зробила замовлення, про прийняття якого мені прийшло повідомлення, але 15.11.2024 року о 10 год. 29 хв. отримала повідомлення наступного змісту: "Замовлення №039198005 скасовано. До нових зустрічей на ЄВА.ЮА".
Подібна ситуація у мене була 07.11.2024 року, але я повторно оформила замовлення, теж саме, і мені його доставили. Ну подумала я сталася якась помилка. Про причину скасування мого замовлення не повідомили, навіть після того як я написала запит на електронну пошту EVA, мені не відповіли.
Тож сьогодні зателефонувала. за телефоном вказаним на сайті, дізнатися причину скасування замовлення. І я дізналася, що біля номеру мого телефону стоїть позначка про те, що я оптовий покупець (з якого це дива!,), і якась так звання "служба безпеки" вважає, що я не маю права отримати своє замовлення: підгузки дитячі (2уп.), дитячі вологі серветки (2 уп.), гель для миття посуду (1шт), шампунь для килимів (1шт), плямовивідник для тканин (1шт), зубна паста (1шт), дитячій крем(1шт), крем для ніг (1шт), сироватка для обличчя(1шт), шампунь для волосся (1шт).
Ось така ситуація. Дуже оптове замовлення, я зробила, яке мені відмовили продати.
Тобто замість бонусів і знижок, яких мені як постійному клієнту не було ніколи, я - постійний клієнт - не маю права купити товари обрані мною.
Так до яких нових зустрічей на ЄВА.ЮА може йтися у вашому повідомленні?
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Чекаємо на повідомлення!