Кроссовки детские Reebok левондос.Ни кроссовок,ни денег! - Відгуки про Eobuv.com

Eobuv.com
Украина, Київ Відгук додано 21 листопада, 2017 год 724 перегляда
Приобрела в сентябре месяце кроссовки фирмы Reebok.Обуты они были три раза,подошва отошла отошла на обоих.Отправила обратно 3 сенября.В рекламации указала возврат средств.В итоге на сегодняшний день-ни кроссовок,ни денег.в октябре пришло письмо на почту о том,что поставщик взялся за ремонт обуви.На каком основании без моего участия и за меня решили их ремонтировать??? Подклеют и что дальше? Я таких аферистов еще не встречала!!! Сегодня позвонила оператору,мне сказали что они со 2 октября на укрпочте лежат.Никакой информации о возврате.Я в полнейшем шоке!!!Продержать 3 месяца обувь !
2 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Eobuv.com 21 листопада, 2017 год
Здравствуйте!,



Примите наши искренние извинения за предоставленные неудобства, нам очень жаль, что Вам пришлось столкнуться с подобным инцидентом.



По нашим данным, 11 октября мы получили обувь и передали производителю для проведения экспертизы. Производитель определил, что производственного брака нет (производственный брак был бы заметен на всей серии обуви) и обувь подлежит ремонту. 16 октября обувь была отремонтирована и отправлена Вам. С 28 октября посылка находится в отделении УкрПочты в г.Днепр, о чем Вы должны быть проинформированы УкрПочтой. На каждом этапе рекламации, мы отправляли на Ваш адрес Email информацию о статусе Вашего обращения.



Также, хотим обратить Ваше внимание, что Производитель, в течение действия гарантийного срока обязуется:

закон Украины о "О защите прав потребителей"

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості



1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.



15) недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);





У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.



істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;



Также на сайте https://www.eobuv.com/pravila

6.
РЕКЛАМАЦІЇ (СКАРГИ)

6.1. Підстави та межі відповідальності Продавця у випадках продажу Товарів неналежної якості (Товарів із недоліками) визначені у відповідних законодавчих актах.

6.2. Товари, що пропонуються до продажу через Інтернет-магазин мають гарантію від виробника або Продавця. Умови надання гарантії і час її перебігу зазначаються у гарантійному документі, що супроводжує Товар.

6.3. Продавець зобов'язаний доставити Клієнтові Товар без недоліків, належної якості.

6.4. Скарги Клієнта щодо якості Товару можуть бути направлені:

листом на адресу: Новик Кісєлін - вул. Нова 9, 66-002 Зелена Гура, Республіка Польща (ul. Nowy Kisielin - Nowa 9, 66-002 Zielona Góra, Polska);

в електронній формі на адресу електронної пошти: [email protected];

6.5. У разі виявлення Клієнтом протягом гарантійного або інших строків, встановлених обов'язковими для сторін правилами чи договором, недоліків, не застережених Продавцем, Клієнт має право за своїм вибором:

1) вимагати від Продавця безоплатного усунення недоліків Товару або відшкодування витрат, здійснених Клієнтом чи третьою особою, на їх виправлення;

2) вимагати від Продавця заміни Товару на аналогічний Товар належної якості або на такий самий Товар іншої моделі з відповідним перерахунком у разі різниці в ціні (у разі виявлення істотних недоліків Товару);

3) вимагати від Продавця відповідного зменшення ціни;

4) відмовитися від Договору і вимагати повернення сплаченої за Товар грошової суми (у разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини Продавця Товару (виробника) підтверджених за необхідності висновком експертизи).



С уважением, команда eobuv.com


Eobuv.com
Всі відгуки

2.1 5
645 відгуків / 135379 переглядів
Eobuv.com
Eobuv.com - интернет-магазин брендовой обуви созданный в Польше. Мы являемся самым большим магазином обуви и аксессуаров в Польше. Работаем более 20 лет на рынке Европейского Союза и предлагаем нашим клиентам тщательно отобранную обувь мировых брендов. Нам доверяют покупатели 9 стран Европейского сообщества, о чем подтверждают полученные награды Gazela Biznesu, e-Diament... детальніше

Взуття
salomon.in.ua
salomon.in.ua

Рейтинг: 4.8
245 відгуків
newbalance.in.ua
newbalance.in.ua

Рейтинг: 4.9
270 відгуків
​LC Waikiki
​LC Waikiki

Рейтинг: 1.8
60 відгуків
Modivo.ua
Modivo.ua

Рейтинг: 2
481 відгук
Интернет-магазин — MD-Fashion
Интернет-магазин — MD-Fashion

Рейтинг: 4.3
575 відгуків
VOVK интернет-магазин
VOVK интернет-магазин

Рейтинг: 2.2
75 відгуків
Обувь LAPTI
Обувь LAPTI

Рейтинг: 2.5
77 відгуків
Обувь Mida
Обувь Mida

Рейтинг: 2.4
993 відгука
Chester
Chester

Рейтинг: 3.2
87 відгуків
Salomon
Salomon

Рейтинг: 5
2 відгука