Работа и сервис интернет магазина УЖАС - Відгуки про Eobuv.com

Eobuv.com
Відгук додано 2 листопада, 2021 год 33 перегляда
Не собираюсь тратить своё время на поэмы об этом магазине, так как они этого не достойны !!!
Скажу одно. Подучила заказ, на первый день носки лапухами навала отпадать краска с подошвы !!!
На мой вопрос ответ один - отправляйте рекламацию !!
Но почитав отзывы побрилась потому что могу остаться вообще без ничего .... при этом за все пересылки я ещё и должна платить ЗА ИХ БРАК
Интернет- магазин и его сотрудники абсолютно не идут на встречу клиенту для решения проблемы
Неделю выяснений письмами я получала один и тот же ответ !!!
Ужасная контора , ужасный сервис , никак ой ответственности за товар который продают !!!
Позор вам !!!
Никакой лояльности к покупателям !!!!
Если вы не в курсе 100% продаж состоят из наших отзывов , тем что вы не решаете проблемы внутри , вы собираете себе все больше и больше негативных отзывов !!!
Далеко не пойдёте так !!!

1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Eobuv.com 17 листопада, 2021 год
Добрий день, Яно



Нам прикро, що товар який Ви отримали був неякісним. В той же час інформуємо, що товар був у використанні і в такому випадку відповідно відправити товар на рекламацію, що здійснення експертної оцінки.



Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості



1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.



15) недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);





У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.



істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.



З повагою,

команда eobuv.com


Eobuv.com
Всі відгуки

2.1 5
646 відгуків / 135594 перегляда
Eobuv.com
Eobuv.com - интернет-магазин брендовой обуви созданный в Польше. Мы являемся самым большим магазином обуви и аксессуаров в Польше. Работаем более 20 лет на рынке Европейского Союза и предлагаем нашим клиентам тщательно отобранную обувь мировых брендов. Нам доверяют покупатели 9 стран Европейского сообщества, о чем подтверждают полученные награды Gazela Biznesu, e-Diament... детальніше

Взуття
MEGASPORT
MEGASPORT

Рейтинг: 3
316 відгуків
Modivo.ua
Modivo.ua

Рейтинг: 1.8
501 відгук
Footers.com.ua
Footers.com.ua

Рейтинг: 4.9
540 відгуків
Магазин Ultrasport.in.ua
Магазин Ultrasport.in.ua

Рейтинг: 4.6
208 відгуків
Reserved
Reserved

Рейтинг: 1.6
336 відгуків
Интернет-магазин — MD-Fashion
Интернет-магазин — MD-Fashion

Рейтинг: 4.4
584 відгука
ИНТЕРТОП
ИНТЕРТОП

Рейтинг: 1.7
737 відгуків
Обувь Миратон (Miraton)
Обувь Миратон (Miraton)

Рейтинг: 1.7
62 відгука
​LC Waikiki
​LC Waikiki

Рейтинг: 1.8
61 відгук
Магазин Lonza
Магазин Lonza

Рейтинг: 2.5
29 відгуків