Компанія «ЕКО» - мережа супермаркетів, що динамічно розвивається, з продажу продуктів харчування та супутніх товарів. На сьогоднішній день мережа налічує 68 супермаркетів із торговельними залами від 500 до 2850 кв. м. Ми працюємо з великою кількістю вітчизняних та зарубіжних постачальників. Взаємовигідні та конструктивні партнерські відносини є основою, на якій будується...
детальніше
Как получить деньги от "Фуршета" ничего не покупая! Инструкция внутри. - Відгуки про ЕКО маркет
В каком Фуршете найти такой товар, за который можно получить компенсацию: в Киеве это Шептицкого (Луначарского) 22, Кибальчича 11-а, Братиславская 14б, проспект Победы 94/1. Больше всего нарушений в первых двух и там вы точно получите компенсацию.
Что вы должны сделать, чтобы получить денежную компенсацию от администратора магазина:
Сфотографировать товар, на котором есть нарушения. Желательно несколько таких товаров и с двух сторон.
Потом пишете скаргу в госпотребслужбу (образец внизу).
Потом примерно через неделю вам позвонит администратор магазина, на который вы писали скаргу и предложит вам прийти в магазин и договориться. Не спрашивайте у него по телефону всякие подробности, просто придите. Вам предложат денежную компенсацию за то, чтобы вы отказались от скарги. На Шептицкого администратор предложил 500 гривен, а на Кибальчича 300. Я не торговалась.
Сайт госпотребслужбы Киева: dpss.gov.ua. До письмових звернень відносяться також електронні звернення, які можна надіслати до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві з використанням засобів електронного зв’язку, на електронну адресу: [email protected] або за допомогою засобів поштового зв’язку (04053, м.Київ, вул. Некрасовська, 10/8).
Начальнику Головного управління
Держпродспоживслужби в м. Києві
Рубану О.М.
Від кого:
П.І.Б.
Поштова адреса
Телефон
Скарга
Я, Іванов І.П. 20.02.2017р. у магазині Фуршет, за адресою: Київ, вул. Шептицкого 22 знайшов товар сумнівного походження на якому відсутня інформація про товар та про строк придатності. Магазин порушує мої права як покупця.
Адміністрація магазину відмовляється усунути цей недолік, який присутній у багатьох товарах, а також надати інформацію про товар та строк його придатності.
Прошу Вас розглянути мою скаргу та вжити відповідних заходів щодо магазину за реалізацію товару сумнівного походження без належного маркування.
Додаток: фотографії порушень.
Дата Підпис
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку