Доброго дня! Спрдіваюсь ця скарга не буде просто прочитаною, а на неї хоч хтось і якось відреагує.
Два місяці назад я купувала квитки один до Нового року в Україну, а інший з України після Нового року. Квитки купувала у менеджера Наталії, яка знаходиться в Києві. Знаю її особисто бо їзжу вже років 7-8. І кожного року проблеми з цими місцями😡На цей раз їхавши назад з України 8.01 Київ-Прага, в білеті в мене будо вказано 5 місце, це заздалегідь обговорювалось з Наталією, тому що я алергік, і сидіти вкінці автобуса де нічим дихати я фізично не можу. Натомість що ми маємо, прийшов автобус за годину до від’їзду і мені кажуть що 5 місце зайняте, йдіть на інше!!!! Що означає зайняте, якщо в білеті вказано саме «5» місце. Я сказала щоб не скандалити дайте інше але біля вікна(звідти свіже повітря хоч дме). Водій сказав що все зайнято. Після чого запропонував мені 7 місце, але не біля вікна. Я погодилась але вже настрій був ніким. Після чого я зателефонувала Наталії, з питанням це як розуміти? На що почула відповідь яку чую вже років 6 і вона лунає всім людям: «Вибачте, прийшов інший автобус, і взагалі в мене сьогодні 2 автобуса»!!!!! Це що взагалі таке і як це розуміти? Потім водій запропонував мені сісти на 37 місце біля вікна, виявляється і місце знайшлось. Але я навіть не уявляла що тут буде ад, температура повітря як у вулкані, дихати нічим, люди замучені. Я цілу поїздку капаю носа. Мені стало погано! Я в такому пеклі ніразу ще не їздила! Дякую водію, він відреагував і включив обдумаю і виключив піч! Доречі жіночці позаду пене також стало погано. Я більше НІКОЛИ не буду їздити цим рейсом, а особливо радити друзям. І однією скаргою я не зупинюсь! Нажаль дивлячись на інші відгуки з цією ж проблемою-висновок один! У Вас нічого не змінилось. Скільки їзжу стільки не я дак інші люди і сваряться за ці місця які купують а їх потім роздають іншим…Дякую за зворотній напрямок, але нажаль вашими послугами я більше не скористаюсь. Щодо водіїв - то вони гарно виконують свою роботу, я не впевнена що це саме водії винні в ситуації з місцями, а керівництво. Тому що як їм наказали так вони і роблять, і здебільшого так роблять менеджери навіть при посадці, в Празі це особисто спостерігала, де вільні розсаджуються при початковій посадці, а люди по дорозі які заходять в містах то судяться не на свої зазначені в білеті місця, а ті що залишились. Стюардеса і водії швидко відреагували на прохання зменшити температуру в автобусі і включили обдув, але немає клімат-контролю бо це старенький автобус, то в чому ж вина водіїв? Шкода що керівництво перекладає всю відповідальність на них та дівчинку стюардесу яка змушена просто слухати скарги всього автобусу. Ще раз дякую.
Ужас, Киев-Прага - Відгуки про East Express
Два місяці назад я купувала квитки один до Нового року в Україну, а інший з України після Нового року. Квитки купувала у менеджера Наталії, яка знаходиться в Києві. Знаю її особисто бо їзжу вже років 7-8.
І кожного року проблеми з цими місцями😡На цей раз їхавши назад з України 8.01 Київ-Прага, в білеті в мене будо вказано 5 місце, це заздалегідь обговорювалось з Наталією, тому що я алергік, і сидіти вкінці автобуса де нічим дихати я фізично не можу. Натомість що ми маємо, прийшов автобус за годину до від’їзду і мені кажуть що 5 місце зайняте, йдіть на інше!!!! Що означає зайняте, якщо в білеті вказано саме «5» місце. Я сказала щоб не скандалити дайте інше але біля вікна(звідти свіже повітря хоч дме). Водій сказав що все зайнято. Після чого запропонував мені 7 місце, але не біля вікна. Я погодилась але вже настрій був ніким. Після чого я зателефонувала Наталії, з питанням це як розуміти? На що почула відповідь яку чую вже років 6 і вона лунає всім людям: «Вибачте, прийшов інший автобус, і взагалі в мене сьогодні 2 автобуса»!!!!! Це що взагалі таке і як це розуміти? Потім водій запропонував мені сісти на 37 місце біля вікна, виявляється і місце знайшлось. Але я навіть не уявляла що тут буде ад, температура повітря як у вулкані, дихати нічим, люди замучені. Я цілу поїздку капаю носа. Мені стало погано! Я в такому пеклі ніразу ще не їздила! Дякую водію, він відреагував і включив обдумаю і виключив піч! Доречі жіночці позаду пене також стало погано. Я більше НІКОЛИ не буду їздити цим рейсом, а особливо радити друзям. І однією скаргою я не зупинюсь!
Нажаль дивлячись на інші відгуки з цією ж проблемою-висновок один! У Вас нічого не змінилось. Скільки їзжу стільки не я дак інші люди і сваряться за ці місця які купують а їх потім роздають іншим…Дякую за зворотній напрямок, але нажаль вашими послугами я більше не скористаюсь. Щодо водіїв - то вони гарно виконують свою роботу, я не впевнена що це саме водії винні в ситуації з місцями, а керівництво. Тому що як їм наказали так вони і роблять, і здебільшого так роблять менеджери навіть при посадці, в Празі це особисто спостерігала, де вільні розсаджуються при початковій посадці, а люди по дорозі які заходять в містах то судяться не на свої зазначені в білеті місця, а ті що залишились. Стюардеса і водії швидко відреагували на прохання зменшити температуру в автобусі і включили обдув, але немає клімат-контролю бо це старенький автобус, то в чому ж вина водіїв? Шкода що керівництво перекладає всю відповідальність на них та дівчинку стюардесу яка змушена просто слухати скарги всього автобусу. Ще раз дякую.
відгук
Коментарі до відгуку