Хочу звернути вашу увагу на те, що ваш сервіс, персонал та комунікації з клієнтами практично не відповідають жодним нормам і правилам перевезення. Прикро те, що робота вашого офісу, який знаходиться в такому прекрасному українському місті Львів, спричиняє надзвичайні незручності людям, що користуються вашими послугами та складає негативні враження не тільки про вказане місто, а і про всю Україну. В той час, коли поляки всіма силами допомагають нашим громадянам, які через війну шукають прихистку в їх країні, надають безкоштовний проїзд в громадському транспорті, житло та харчування, не кажучи вже про волонтерський вклад, ваша організація в буквальному сенсі дестабілізує моральний та матеріальний стан своїх земляків. Особисто я вчора скористалася вашими послугами перевезення і була шокована! Рейс з Гданська. Водії невічливо і грубо ведуть себе по відношенню до пасажирів, враховуючи, що пасажири це жінки з дітьми, які поверталися до домівок у країну де війна, а за кермом чоловіки, які мають на цьому фронті протистояння допомагати своїй країні, а не навпаки. Окремо, хочу наголосити на тому, що персонал вашого офісу на автовокзалі у м. Львів своєю ганебною поведінкою довів особисто мене до серцевого нападу після того, як я намагалася обгрунтувати свої претензії та попрохала допомогти виправити ситуацію в якій була винна ваша компанія. Ситуація така, що при бронюванні місця на рейс Гданськ-Рівне, я звернулася напряму до водія, який не попередив про пересадку у м. Львів, а працівниця офісу звинуватила мене в тому, що маю до них претензії безпідставно, бо за дію водія вона не несе відповідальності і за те, що я невдоволена, вона принципово не зареєструє мене на інший передбачуваний для пересадки рейс, який мав бути чомусь аж через дві години (про таке теж ніхто не попереджав). Враховуючи свій стан здоров'я, я обирала переїзд без пересадок і думала, що правильно визначилася з перевізником. На превеликий жаль мені цей вибір обійшовся моральним і фізичним стресом. Не отримала я ні вибачення, ні тим більше послуг, адже мусила шукати інший транспорт для того, аби доїхати до місця призначення. Ваша працівниця постійно повторювала, що ведеться відеозапис, і це дуже добре, тому що, я можливо подумаю над тим, аби подати на вашу компанію до суду. Надіюсь, ви зробите правильні висновки.
Звертаюся до керівництва компанії - Відгуки про East Eest Eurolines (ewe.ua)
Ситуація така, що при бронюванні місця на рейс Гданськ-Рівне, я звернулася напряму до водія, який не попередив про пересадку у м. Львів, а працівниця офісу звинуватила мене в тому, що маю до них претензії безпідставно, бо за дію водія вона не несе відповідальності і за те, що я невдоволена, вона принципово не зареєструє мене на інший передбачуваний для пересадки рейс, який мав бути чомусь аж через дві години (про таке теж ніхто не попереджав). Враховуючи свій стан здоров'я, я обирала переїзд без пересадок і думала, що правильно визначилася з перевізником. На превеликий жаль мені цей вибір обійшовся моральним і фізичним стресом. Не отримала я ні вибачення, ні тим більше послуг, адже мусила шукати інший транспорт для того, аби доїхати до місця призначення. Ваша працівниця постійно повторювала, що ведеться відеозапис, і це дуже добре, тому що, я можливо подумаю над тим, аби подати на вашу компанію до суду.
Надіюсь, ви зробите правильні висновки.
відгук
Коментарі до відгуку