DSV транспортно-логистическая компания переваги і недоліки

У DSV транспортно-логистическая компания недоліків більше ніж переваг: має 8 переваг і 27 недоліків. Висновок зроблений на підставі 6 відгуків. Нижче наведені всі переваги та недоліки DSV транспортно-логистическая компания . Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
2.8 5
9 відгуків / 1476 переглядів

DSV транспортно-логистическая компания переваги

  1. Немає
  2. Офіційно влаштовують з першого дня, біла з/п.
  3. В перший тиждень не завалюють новою роботою, знайомлять з колективом, пояснюють обов'язки, це дивно.
  4. В офісі можна жити, є все і навіть душові.
  5. Дають можливість розвиватися, є навчання з англійської, забезпечують участь у заходах, тренінгах.
  6. Адекватні керівники, людське відношення.
  7. Цена перевозки
  8. Біла зп

DSV транспортно-логистическая компания недоліки

  1. Постійно зривають термін доставки
  2. Не дотримаються обіцяної вартості послуг
  3. Ніколи не йдуть на зустріч клієнту та не відстоюють його інтересів
  4. Найвища ціна на ринку – 5200 грн за розмитнення одного інвойсу з одним КВЕДом, тоді як інші брокери пропонують близько 3000 грн.
  5. Додаткові приховані платежі:
  6. "Організація та супроводження процесу митного догляду МД"
  7. "Узгодження митного оформлення вантажу з відділами номенклатури, митної вартості та інше МД"
  8. "Послуги митного терміналу МД" (у інших брокерів це також є).
  9. У підсумку загальна вартість оформлення перевищила 8000 грн!
  10. ? Головна проблема – вони неправильно підібрали КВЕД, що призвело до значно вищих тарифів. В результаті ми отримали не тільки високу вартість послуг, але й додаткові труднощі через їхню помилку.
  11. Занадто орієнтуються на клієнтів.
  12. Високі вимоги, треба відповідати рівню міжнародної компанії, дотримуватись правил, політик. Це не звично.
  13. Нет брокеров
  14. -Невпорядкованість роботи
  15. -Хамське відношення і неповага до персоналу
  16. -Неадекватні вимоги до роботи
  17. -Неадекватна поведінка керівництва
  18. -Постійна зміна кадрів
  19. -Недотримання дрескоду і корпоративної культури
  20. -Перспек
  21. -Відсутність навчання і мотивації
  22. -"Прикривання" іменем міжнародної компанії
  23. -Хамське відношення до клієнтів
  24. -Борги перед клієнтами
  25. -Відсутність чіткої системи нарахування бонусів
  26. -Відсутність перспектив розвитку, так як не подають обгрунтованих підстав для звільнення , а роботу з залученими партнерами розподіляють між менеджерами що вже довго працюють у компанії
  27. Воры и Разводилы
Вантажоперевезення
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26911 відгуків
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.4
23892 відгука
Грузоперевозки Винго
Грузоперевозки Винго

Рейтинг: 4.3
148 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3681 відгук
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.9
2687 відгуків
Зесен Транс (Zesen Trans)
Зесен Транс (Zesen Trans)

Рейтинг: 1.7
180 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.4
3656 відгуків
Turboavia
Turboavia

Рейтинг: 4.9
352 відгука
EMS Украина
EMS Украина

Рейтинг: 1.6
173 відгука
Компания W8 shipping
Компания W8 shipping

Рейтинг: 4.6
469 відгуків
Вантажоперевезення новини
Графік роботи компанії Meest China на травневі свята Шановні клієнти!
Поспішаємо проінформувати вас про графік роботи компанії Meest China на травневі свята.
Склад в Китаї
1 - 3...
Зміна тарифів на доставку посилок з Китаю З 29 квітня 2021 року у зв’язку зі значним зростанням вартості фрахту, ми вимушені оновити тарифи на доставку посилок з...
Нові тарифи на послугу викупу Meest China Shop Шановні клієнти Meest China!
З 15 квітня 2021 року оновлено вартість послуги викупу для тарифних пакетів Стандарт та Шопер.
Стандарт...
Посилення перевірки посилок на складі Meest China Шановні користувачі сервісу Meest China!
Компанія Meest China посилює контроль та перевірку вмісту готових посилок на предмет наявності заборонених для...
Зниження тарифів на доставку авіа-посилок з Китаю Шановні клієнти сервісу Meest China!
З 8 березня 2021 року завдяки зниженню вартості фрахту у авіаліній, ми знижуємо тарифи на...
Початок викупу товарів з Китаю Шановні клієнти сервісу Meest China!
Святкування Китайського Нового року закінчується і з 18 лютого 2021 року ми починаємо викуп товарів...
Зберігаємо ваш тариф на доставку посилок у березні Шановні клієнти сервісу Meest China!
Маємо для вас приємну новину!
Ваш тарифний план на березень 2021р. буде дорівнювати тарифному плану,...
​Строки доставки поїздом з Китаю покращуються Шановні клієнти!
Восени 2020 року строки доставки поїздом з Китаю значно зросли.
Однак, завдяки системній роботі над всіма етапами доставки...
Новини особистого кабінету Meest China Шановні клієнти!
До вашої уваги дві важливі новини щодо особистого кабинету Meest China.
1️⃣В особистому кабінеті Meest China була проведена...
Внесення змін до графіку викупу товарів через сервіс Meest China напередодні Китайського Нового року Шановні клієнти!
Інформуємо вас щодо коригування графіку викупу товарів напередодні Китайського Нового року.
Викуп товарів проводимо до 28 січня 2021р....