Сьогодні 8 березня, донька мені вирішила зробити подарунок. О 18:30 мені зателефонували з компанії і повідомили, що до 21 години доставлять квіти. Уточнили адресу. Через деякий час надіслали смс, що найближчим часом мені доставлять квіти і вказали телефон водія. о 20:40 я почала телефонувати водію дізнатися, де ж ті квіти. Водій не відповідав. Додзвонилася менеджеру, котрий мені перед цим телефонував. Той почав нервувати, в результаті нахамив (от спасибі, доречно в свято!, не очікувала такого), довелося кинути слухавку, я хамства не терплю.. Уже 23:32. Квітів так ніхто і не привіз, також ніхто не зателефонував і не вибачився! Настрій зіпсований! Жахлива компанія!!!Жахливий досвід!! Цікаво ще, чи гроші повернуть.. Минулого року букети переплутали.. Ну то таке.. хоч доставили. Не раджу нікому зв'язуватися з UFL, бо ті люди, яким Ви хотіли б зробити приємність, можуть стикнутися з хамством і невиконанням оплаченої Вами послуги 1 згоден
Пані Валентино, щиро дякуємо вам за відвертий відгук. І перш за все — щиро вибачаємося за те, що ми не виправдали очікувань у такий важливий день.
Ми повністю усвідомлюємо: 8 березня — не просто дата, це момент тепла, радості, уваги, і наша затримка, а також відсутність чіткої комунікації, на жаль, зіпсували частину цього настрою. Особливо прикро, що, попри зусилля доставити квіти вже наступного ранку, враження залишилось неприємним — і ми це визнаємо.
Особливо неприпустимим є те, що під час спілкування вам довелось стикнутись із підвищеним тоном від нашого менеджера. Це суперечить нашим цінностям — повага та емпатія мають бути в основі кожного контакту з клієнтом. Ми вже передали цю ситуацію на внутрішній розгляд і проведемо необхідну роботу з командою, щоб подібне не повторювалось.
Дякуємо, що знайшли сили поділитись цим. Навіть складні відгуки допомагають нам стати кращими. Якщо ви дозволите, ми будемо раді зробити для вас приємний комплімент у майбутньому — як знак того, що нам небайдуже.
UPD: Квіти таки доставили. Наступного дня. В неділю вранці о 7.20 год. Без дзвінка і попередження. З вибаченнями. Проте неприємний присмак залишився. Свято зіпсоване. Перш за все тим, що менеджери дозволяють собі підвищувати голос у розмові з клієнтами.
ЖАХЛИВИЙ СЕРВІС - Відгуки про Доставка цветов UFL
Уже 23:32. Квітів так ніхто і не привіз, також ніхто не зателефонував і не вибачився! Настрій зіпсований!
Жахлива компанія!!!Жахливий досвід!! Цікаво ще, чи гроші повернуть..
Минулого року букети переплутали.. Ну то таке.. хоч доставили.
Не раджу нікому зв'язуватися з UFL, бо ті люди, яким Ви хотіли б зробити приємність, можуть стикнутися з хамством і невиконанням оплаченої Вами послуги
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Ми повністю усвідомлюємо: 8 березня — не просто дата, це момент тепла, радості, уваги, і наша затримка, а також відсутність чіткої комунікації, на жаль, зіпсували частину цього настрою. Особливо прикро, що, попри зусилля доставити квіти вже наступного ранку, враження залишилось неприємним — і ми це визнаємо.
Особливо неприпустимим є те, що під час спілкування вам довелось стикнутись із підвищеним тоном від нашого менеджера. Це суперечить нашим цінностям — повага та емпатія мають бути в основі кожного контакту з клієнтом. Ми вже передали цю ситуацію на внутрішній розгляд і проведемо необхідну роботу з командою, щоб подібне не повторювалось.
Дякуємо, що знайшли сили поділитись цим. Навіть складні відгуки допомагають нам стати кращими. Якщо ви дозволите, ми будемо раді зробити для вас приємний комплімент у майбутньому — як знак того, що нам небайдуже.
З повагою і вдячністю,
Команда UFL 💐