Такого свинячего отношения к клиентам, которые годами я не ожидал. 01.07 пропал домашний интернет. Если бы я тогда знал ,чем мне это обернется, то сразу бы разорвал договор. С тех пор регулярно идут переносы. Нет ремонтников. По понятным всем причинам. Горячая линия, чат и все прочие обращения просто игнорируются. Никто ничего не делает 1.5 месяца (!!!!!) это национальный провайдер!!! До... Читати відгук Такого свинячего отношения к клиентам, которые годами я не ожидал. 01.07 пропал домашний интернет. Если бы я тогда знал ,чем мне это обернется, то сразу бы разорвал договор. С тех пор регулярно идут переносы. Нет ремонтников. По понятным всем причинам. Горячая линия, чат и все прочие обращения просто игнорируются. Никто ничего не делает 1.5 месяца (!!!!!) это национальный провайдер!!! До этого годами не было проблем. Очень все нравилось и тариф и прочее. Но это свинство чистой воды!!! Просрете всех клиентов!!! Жаль что поверил, что восстановят доступ. Причины так и не ясны. 2 звёзды только за то, что когда-то было хорошо...
Переваги:
Хороший тариф. Киевстар ТВ. Удобно. Скорость соответствовала.
Недоліки:
Никакое отношение к клиентам!!! Просто 0.
При отключениях света от батареи оборудование работает 1 от силы.
в кінці 2024 року вирішила підключити домашній інтернет від Київстар. Тариф ВСЕ РАЗОМ Міць (зараз ВСЕ РАЗОМ Крутий). Майстар для підключення прийшов через 2 дні. Все було добре до 30 червня 2025р. зник домашній інтернет, подала заявку оператору сказали чекати що 2го липня зроблять. 1го липня була знята щомісячна оплата за тариф 500грн., 2го ніхто не прийшов надіслали смс що... Читати відгук в кінці 2024 року вирішила підключити домашній інтернет від Київстар. Тариф ВСЕ РАЗОМ Міць (зараз ВСЕ РАЗОМ Крутий). Майстар для підключення прийшов через 2 дні. Все було добре до 30 червня 2025р. зник домашній інтернет, подала заявку оператору сказали чекати що 2го липня зроблять. 1го липня була знята щомісячна оплата за тариф 500грн., 2го ніхто не прийшов надіслали смс що перенесено на 4 липня. 4 липня знову ніхто не з'явився і знову зміна дати на 7 липня. Оператори горячої лінії не володіють інформацією коли все таки буде майстер, одна відповіть у всіх чекайте на майстра. А коли його чекати? З роботи постійно відпрашуватися? Це просто знущання. Жалкую що відгуки про їх інтернет та відношення до клієнтів прочитала тільки після того як в мене зник інтернет. І нагадую, що гроші за користування тарифом вони зняли залюбки, а ось відновлювати інтернет не поспішають. Рекомендувати або ні Київстар я не буду, просто нехай кожен взважить чи варто довге очікування у відновленні інтернету їх часу та нервів
Переваги:
Швидко підключають
Недоліки:
Дуже довге очікування відновлення інтернету, некомпетентні оператори горячої лінії
Тех.підтримка безкорисна та безрезультатна, ремонт за свої кошти, відновлення може відбуватися довго. Не дорожать користувачами. І мабуть зливають конфіденційність дані, бо потім багато чого відбувається.
Були різні провайдери, але Київстар єдиний хто болт клав на техпідтримку своєї мережі. Обіцяли добу інтернету без електрики, по факту 2 години, періодично пропадає зв'язок, треба перепідключати wan порт роутера, зараз вже четвертий день немає інтернету, кажуть аварія, чекайте...
Свого часу користувалися послугами «Волі», «Тріолайну», але жодного разу не було, щоб відсутність інтернету «за адресою» не могли відновити майже добу. Відновлення відбувалося на протязі 1-2 годин. А тут вже другий день відповідають, що займаються ремонтом, але ніякого ремонту не відбувається.
Почалося 2-3 тижні тому, по всьому місту кожні 15-60 хв пропадає інтернет на 5-30 секунд одночасно у всіх (можливо пропадає не повністю, але завжди це як мінімум 20-30% пакет лосів).
В місті Новояворівськ вже як місяць, 2 рази на кожні 30 хв пробадає і появляється інтернет. Неможливо іграти в ігри, а також стрімити, бо постійно пропадає інретнет. Так проблема спостерігається не тільки в мене одного, а й в інших користувачів домашного інтернету від Київстар. Написали на тех підтримку Київстар, вони пропонують майстра, так це проблема не тільки в мене, це... Читати відгук В місті Новояворівськ вже як місяць, 2 рази на кожні 30 хв пробадає і появляється інтернет. Неможливо іграти в ігри, а також стрімити, бо постійно пропадає інретнет. Так проблема спостерігається не тільки в мене одного, а й в інших користувачів домашного інтернету від Київстар. Написали на тех підтримку Київстар, вони пропонують майстра, так це проблема не тільки в мене, це загальна проблема по місту Новояворівськ. Вже і підключали кабель на пряму, бо говорили, що це через роутер, нічого не міняється, раніше все працювало без проблем. Це проблема у вашій апаратурі, яка напевно не стягує, або хоче оновитись чи перезапуститись. Відмазка одна, не було масових звернеть. Так, хто не іграє в ігри або не стрімить, не побачить, що інтернет пропадає на 5 секунд. Прошу звернути увагу на даний відгук і виправити несправність.
Переваги:
Кращий інтернет, серед інших провайдерів в нашому місті Новояворівськ
Недоліки:
Почав пропадати на кожні 30 хв по два рази і це дуже незручно. Так, як неможливо щось поіграти чи пострімити, бо воно все обривається.
Жахливо, що розраховувати на провайдера при відключеннях світла неможливо. Загалом плюс, що при стандартному використані гігабіт повністю влаштовує, але м. Київ, район Відрадного Парку - за 30 хвилин після відключення відсутні будь-які комунікації.
Переваги:
При наявності світла все ок.
Недоліки:
При відсутності світла - інтернету можете не очікувати, навіть за наявності павер станції.
При отключении света, домашний интернет работает максимум 3 часа. Считаю это очень мало. Мобильный интернет, вообще мертвый когда нет света. Буду мониторить другого провайдера
Уже больше недели интернет не тянет от слова совсем,приходится переключаться на другой,а за что тогда подняли тариф!? Месяц проходит а интернетом воспользоваться не могу...
Підключили домашній інтернет від Киівстар, тому що обіцяли що у години відключення світла буде працювати хоча б пару годин. По факту не працює . Трубку у підтримці не беруть. додзвонитися неможливо.Незрозуміло , чому така велика компанія, як Киівстар не можуть забезпечити стабільну роботу своіх послуг, за які беруть гроші , навідміну від маленьких нерозкручених інтернет компаній
Разочарована. Уже много лет пользуюсь услугами Киевстар. Но последнее время это какой-то кошмар. Второй раз за несколько месяцев пропадает домашний интернет и ,естественно, телевидение. Так вот Киевстар не торопится выполнять заявки,отодвигая сроки исполнения. Они могут только деньги вовремя снимать,а заявки выполнять через неделю. И никакой компенсации. Не рекомендую. Достали. .
Переваги:
Мобильная связь, хотя последнее время не ахти какая.
Недоліки:
Не торопятся выполнять заявки по устранению неисправности. Операторы пытаются выставить тебя дураком.
Якщо не хочете мати клопоту, вибирайте іншого провайдера. 10 днів після підклбчення, інтернет виключився. Технічні проблеми... коли вирішать-не знають. Сроків немає. Надали на мобільний, але це не зовсім та якість. Далі. Виключили мобвльний інтернет щ поаідомленням полагодили домашній інтернет. Фактично його не полагодили. Київстар б не був ктївстаром, якщо б не обманював своїх клієнтів. Не беріть!... Читати відгук Якщо не хочете мати клопоту, вибирайте іншого провайдера. 10 днів після підклбчення, інтернет виключився. Технічні проблеми... коли вирішать-не знають. Сроків немає. Надали на мобільний, але це не зовсім та якість. Далі. Виключили мобвльний інтернет щ поаідомленням полагодили домашній інтернет. Фактично його не полагодили. Київстар б не був ктївстаром, якщо б не обманював своїх клієнтів. Не беріть! Київстар це дно!
Тримає лише ціна, тариф про акції встановлено. Решта - жах. Обслуговування та підтримка навіть не одна зірка, а нуль! Переривається мережа часто і на довго. Розвиток крайній раз у підтримку, склали що склали заявку і чекайте до 5 днів. Питань чому так довго, відповіді немає. А через день розумію сам чому. Бо просто баланс закінчився, а на рахунку... Читати відгук Тримає лише ціна, тариф про акції встановлено. Решта - жах. Обслуговування та підтримка навіть не одна зірка, а нуль! Переривається мережа часто і на довго. Розвиток крайній раз у підтримку, склали що склали заявку і чекайте до 5 днів. Питань чому так довго, відповіді немає. А через день розумію сам чому. Бо просто баланс закінчився, а на рахунку лишалось рівно на п'ять днів обслуговування по штрафному тарифу. Оператор побачив скільки грошей на моєму рахунку, розумів причину зникнення послуги, але не сказав аби з мене зводить якомога більше грошей. Це повна жопау сфері послуг.
Стабільність інтернету - біда. Техпідтримка - кошмар, з майстром не зв'язатися ніяк. Проблеми, які вирішуються віддаленно за 15 хвилин усувають за ЧОТИРИ дні. Дякую хочаб за ДБЖ у домі, хоча і встановили через 3 місяці (але тут розумію що не просто стільки обладнання закупити та всім встановити). Нікому не рекомендую, якщо потрібен стабільний інтернет. Чисто як резервний варіант, якщо... Читати відгук Стабільність інтернету - біда. Техпідтримка - кошмар, з майстром не зв'язатися ніяк. Проблеми, які вирішуються віддаленно за 15 хвилин усувають за ЧОТИРИ дні.
Дякую хочаб за ДБЖ у домі, хоча і встановили через 3 місяці (але тут розумію що не просто стільки обладнання закупити та всім встановити).
Нікому не рекомендую, якщо потрібен стабільний інтернет. Чисто як резервний варіант, якщо користуєтесь моб зв'язком Київстар (досить приємні тарифи).
Київстар, чим ви прикриваєтесь при ненаданні послуг договору??? Листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1. "Ненадання послуг пов'язане зі зникненням електроенергії внаслідок актів агресії з боку Російської Федерації. Тому це є форс-мажорною обставиною, що засвідчено у листі Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1", – пояснили у "Київстарі". Минув майже рік, а ви не покращили сервіс: зв'язку нема, інету нема. ,... Читати відгук Київстар, чим ви прикриваєтесь при ненаданні послуг договору??? Листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1. "Ненадання послуг пов'язане зі зникненням електроенергії внаслідок актів агресії з боку Російської Федерації. Тому це є форс-мажорною обставиною, що засвідчено у листі Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1", – пояснили у "Київстарі". Минув майже рік, а ви не покращили сервіс: зв'язку нема, інету нема. , а тарифи є щомісяця і ми їх сплачуємо. За що ??? Тех. підтримка відмахується загальними фразами і ще намагаються "стібатися" в чаті. Ви не допомагаєте, ви загострююте відчуття безпорадності під час війни. ГАНЬБА
С начала марта 2022 в самовольном порядке (никто их не заставлял) ограничил доступ ко всем российским айпишникам и сайтам. Чисто патриоты. Сидел у них до октября, пришлось тогда купить vds за 3 евро, и настроить персональный vpn. В октябре переехал в Одессу, подключил тенет, и вуаля, все работает, и техподдержка в воскресенье на телефоне, и бесперебойники они расставили... Читати відгук С начала марта 2022 в самовольном порядке (никто их не заставлял) ограничил доступ ко всем российским айпишникам и сайтам. Чисто патриоты.
Сидел у них до октября, пришлось тогда купить vds за 3 евро, и настроить персональный vpn.
В октябре переехал в Одессу, подключил тенет, и вуаля, все работает, и техподдержка в воскресенье на телефоне, и бесперебойники они расставили по домам, чтобы интернет держался хотя бы 2 часа после отключения света.
Мобильный интернет - та же история. Отключают массово свет во время обстрелов - телефон автоматически переключается на роуминг мтса.
Переваги:
Когда то был нормальным интернетом
Недоліки:
Ограничение свободного доступа к информации, отсутствие бесперебойников на хабах, отсутствие техподдежки.
Сплатив за 2 місяці наперед , за 1 місяць пропали кошти.дозвонився на 5 день - відповідь - не знають де ділися кошти.Написав електронного листа скаргу - відповідь немае.Інтернет відключили. В грудні 2 тижня інтернет совсім не працював , а кошти зняли повністю. Платити знов не буду.Перейду до іншого провайдера.
Сеть (мобильный интернет) — хороший, как провайдер — ужасен. Кто подключает домашний интернет, прочтите внимательно!! Подключил контрактный номер, тариф выбрал с ДОМАШНИМ ИНТЕРНЕТОМ. До этого был билинк, с ним +- все хорошо, но решил сэкономить. Перешел на контракт, сказали придет кабельщик и подключит сеть киевстар. Пришел, подключили, все хорошо. Дальше самый сок, а именно: сказали придти в отделение чтоб связали... Читати відгук Сеть (мобильный интернет) — хороший, как провайдер — ужасен. Кто подключает домашний интернет, прочтите внимательно!! Подключил контрактный номер, тариф выбрал с ДОМАШНИМ ИНТЕРНЕТОМ. До этого был билинк, с ним +- все хорошо, но решил сэкономить. Перешел на контракт, сказали придет кабельщик и подключит сеть киевстар. Пришел, подключили, все хорошо. Дальше самый сок, а именно: сказали придти в отделение чтоб связали домашний с симкой, я пришел и мне говорят: слияние когда будет — неизвестно. У меня домашний интернет идет как отдельный абонент, тариф 250 ₴ (что очень дорого). Ладно, на следующий день я набрал оператору, связался ели как с контрактным оператором, подал какую-то заявку, говорит 1го числа обьединят абонента в один. Спрашиваю: — у меня завтра отключат интеренет, мне нужно пополнить хотя бы ₴ 20 чтоб работал домашний интернет до 1го числа? — нет, ничего не пополняйте, деньги сгорят, вам должны отключить выключение интернета жо слияния абонента. Окей. Прошло 2 дня, я без интернета. Звоню оператору, говорят что ЖДИТЕ СМС. У меня удаленная работа дома, я мог на билинке спокойной сидеть, а не раздавать интернет с телефона!!! Что вы мне прикажете делать неделю? Я понимаю смена оборудования, сбои из-за света, но дать мне интернет до первого числа, пока не сделают слияние абонента, это не потребует бригады специалистов!!!!
Люди, не ведитесь на это, их отношение к клиентам домашнего интернета скотское!!! Но мобильные услуги, хочу сказать что все хорошо
Підключав домашній інтернет до існуючого номеру Київстар. При оформленні заявки завірити, що ніяких додаткових доплат не потрібно. Підключили в середині місяця, але ніхто не казав, що, для того щоб користуватись послугами в межах свого тарифу, то потрібно "об'єднати" послуги домашнього інтернету і мобільного телефону, а це зараз не можливо через "якусь помилку" і пропонують ще 9 днів посидіти без інтернету,... Читати відгук Підключав домашній інтернет до існуючого номеру Київстар. При оформленні заявки завірити, що ніяких додаткових доплат не потрібно. Підключили в середині місяця, але ніхто не казав, що, для того щоб користуватись послугами в межах свого тарифу, то потрібно "об'єднати" послуги домашнього інтернету і мобільного телефону, а це зараз не можливо через "якусь помилку" і пропонують ще 9 днів посидіти без інтернету, або заплатити 250 грн, і запрацює. Нормально так вирішують питання в компанії національного масштабу. Думав, що буде нормально, а ні, помилився
Я ще змирився з тим, що через три місяці зникли з безкоштовного доступу такі канали як новий СТБ і так далі, я їх все одно не дивився, тв1000, безкоштовні фільми. Мій син дивився канал губки боба, який був безкоштовний дуже довго. Але київсьарівці походу побачили що у нас цей канал майже цілодобово був у перегляді і його заблокували. Дивлюсь через... Читати відгук Я ще змирився з тим, що через три місяці зникли з безкоштовного доступу такі канали як новий СТБ і так далі, я їх все одно не дивився, тв1000, безкоштовні фільми. Мій син дивився канал губки боба, який був безкоштовний дуже довго. Але київсьарівці походу побачили що у нас цей канал майже цілодобово був у перегляді і його заблокували. Дивлюсь через приставку до телевізора, воно глючне і хочуть багато грошей зібрати. Не раджу! Дуже погано!
Переваги:
Доступ до ютуб
Недоліки:
Роблять платними канали які найбільше перебувають у перегляді. Часто зависають навіть безкоштовні фільми, і сама приставка виключається періодично
користувалася, але відмовилася від цього провайдера не дуже гарний інтернет. Не раджу підключатися Часто тормозив інтернет, навіть іноді фільми важко було дивитися
З 25.02.22 не працює домашній інтернет, багато разів звертались до оператора, ходили в сервісний центр, писали на сторінку , інтернету нема. Кожні три дні приходить повідомлення " розгляд вашого звернення продовжено..."послуга оплачена вчасно, три неділі нема інтернету і не відомо коли буде....жах
Пользуюсь услугами компании более 10 лет. Последнее время связь очень часто пропадает, стал пропадать и интернет. Но с тарифами вообще непонятно что происходит. За ноябрь месяц 2021 года я заплатила за мобильную связь около 700 грн! Плата в основном за мобильный интернет, так как при переходе на новый тариф меня неправильно проконсультировали и в тарифе отсутствовал безлимит, а с нового... Читати відгук Пользуюсь услугами компании более 10 лет. Последнее время связь очень часто пропадает, стал пропадать и интернет. Но с тарифами вообще непонятно что происходит. За ноябрь месяц 2021 года я заплатила за мобильную связь около 700 грн! Плата в основном за мобильный интернет, так как при переходе на новый тариф меня неправильно проконсультировали и в тарифе отсутствовал безлимит, а с нового месяца мне предложили другой тариф с безлимитом. Что это за цены такие на мобильный интернет в наше время? И это с учётом того, что я нахожусь дома и у меня подключён wi-fi.
Переваги:
Так как у меня номер контрактный, мне проще дозвонится в службу поддержки)
прислали пополнить 31.35 не достаточно денег а когда переплата на месяц вперед то нормально и что я должна делать если у меня пенсия 15 числа и я всегда платила .
Напомнить что нет оплаты или выключить прислали несколько смс а вот прислать смс о том что тариф стал на 50 процентов дороже они забыли в тихую подняли и все
Неделю отсутствует интернет, заявку оставить не реально. В доме ведутся какие то работы от провайдера, у других абонентов бывают перебои, у меня отсутствует соединение, как будто просто забыли подключить кабель. По факту при не работающем интернете, очень малая вероятность того что получится попасть на свободного оператора и оставить заявку, максимум либо примитивный чат бот, либо голосовой помощник будет рекомендовать перезагружать... Читати відгук Неделю отсутствует интернет, заявку оставить не реально. В доме ведутся какие то работы от провайдера, у других абонентов бывают перебои, у меня отсутствует соединение, как будто просто забыли подключить кабель. По факту при не работающем интернете, очень малая вероятность того что получится попасть на свободного оператора и оставить заявку, максимум либо примитивный чат бот, либо голосовой помощник будет рекомендовать перезагружать роутер.
Паскудное отношение...
жахливе відношення до клієнтів
Домашній інтернет
Нестабільний інтернет
Погане обслуговування
Дуже нестабільний провайдер
Почав пропадати інтернет по 2 рази на кожні 30 хв
Відсутність мобільного і домашнього зв'язку при відключеннях світла
Загалом плюс, що при стандартному використані гігабіт повністю влаштовує, але м. Київ, район Відрадного Парку - за 30 хвилин після відключення відсутні будь-які комунікації.
Отключение света
Плохой интернет
Месяц проходит а интернетом воспользоваться не могу...
Про домашній інтернет Киівстар
Домашний интернет и телевидение.
.
Не рекомендую.
Не вибирайте київстар
Інтернет від Київстар це жопа, як і підтримка
Переривається мережа часто і на довго. Розвиток крайній раз у підтримку, склали що склали заявку і чекайте до 5 днів. Питань чому так довго, відповіді немає. А через день розумію сам чому. Бо просто баланс закінчився, а на рахунку... Читати відгук Тримає лише ціна, тариф про акції встановлено. Решта - жах. Обслуговування та підтримка навіть не одна зірка, а нуль!
Переривається мережа часто і на довго. Розвиток крайній раз у підтримку, склали що склали заявку і чекайте до 5 днів. Питань чому так довго, відповіді немає. А через день розумію сам чому. Бо просто баланс закінчився, а на рахунку лишалось рівно на п'ять днів обслуговування по штрафному тарифу. Оператор побачив скільки грошей на моєму рахунку, розумів причину зникнення послуги, але не сказав аби з мене зводить якомога більше грошей. Це повна жопау сфері послуг.
Стабільність інтернету - біда. Техпідтримка - кошмар
Дякую хочаб за ДБЖ у домі, хоча і встановили через 3 місяці (але тут розумію що не просто стільки обладнання закупити та всім встановити).
Нікому не рекомендую, якщо потрібен стабільний інтернет. Чисто як резервний варіант, якщо... Читати відгук Стабільність інтернету - біда. Техпідтримка - кошмар, з майстром не зв'язатися ніяк. Проблеми, які вирішуються віддаленно за 15 хвилин усувають за ЧОТИРИ дні.
Дякую хочаб за ДБЖ у домі, хоча і встановили через 3 місяці (але тут розумію що не просто стільки обладнання закупити та всім встановити).
Нікому не рекомендую, якщо потрібен стабільний інтернет. Чисто як резервний варіант, якщо користуєтесь моб зв'язком Київстар (досить приємні тарифи).
Ненадання послуг Київстар
"Ненадання послуг пов'язане зі зникненням електроенергії внаслідок актів агресії з боку Російської Федерації. Тому це є форс-мажорною обставиною, що засвідчено у листі Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1", – пояснили у "Київстарі".
Минув майже рік, а ви не покращили сервіс: зв'язку нема, інету нема. ,... Читати відгук Київстар, чим ви прикриваєтесь при ненаданні послуг договору??? Листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1.
"Ненадання послуг пов'язане зі зникненням електроенергії внаслідок актів агресії з боку Російської Федерації. Тому це є форс-мажорною обставиною, що засвідчено у листі Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1", – пояснили у "Київстарі".
Минув майже рік, а ви не покращили сервіс: зв'язку нема, інету нема. , а тарифи є щомісяця і ми їх сплачуємо. За що ???
Тех. підтримка відмахується загальними фразами і ще намагаються "стібатися" в чаті.
Ви не допомагаєте, ви загострююте відчуття безпорадності під час війни.
ГАНЬБА
Слишком много на себя берет
Сидел у них до октября, пришлось тогда купить vds за 3 евро, и настроить персональный vpn.
В октябре переехал в Одессу, подключил тенет, и вуаля, все работает, и техподдержка в воскресенье на телефоне, и бесперебойники они расставили... Читати відгук С начала марта 2022 в самовольном порядке (никто их не заставлял) ограничил доступ ко всем российским айпишникам и сайтам. Чисто патриоты.
Сидел у них до октября, пришлось тогда купить vds за 3 евро, и настроить персональный vpn.
В октябре переехал в Одессу, подключил тенет, и вуаля, все работает, и техподдержка в воскресенье на телефоне, и бесперебойники они расставили по домам, чтобы интернет держался хотя бы 2 часа после отключения света.
Мобильный интернет - та же история. Отключают массово свет во время обстрелов - телефон автоматически переключается на роуминг мтса.
+380 (66) 566 83 02
По всем вопросам Соломия +380 (66) 566 83 02
Сплатив за 2 місяці наперед , за 1 місяць пропали кошти та відключили інтернет
наперед , за 1 місяць пропали кошти.дозвонився на 5 день - відповідь - не знають де ділися кошти.Написав електронного листа скаргу - відповідь немае.Інтернет відключили.
В грудні 2 тижня інтернет совсім не працював , а кошти зняли повністю.
Платити знов не буду.Перейду до іншого провайдера.
Ужасное качество предоставления услуг
Подключил контрактный номер, тариф выбрал с ДОМАШНИМ ИНТЕРНЕТОМ. До этого был билинк, с ним +- все хорошо, но решил сэкономить. Перешел на контракт, сказали придет кабельщик и подключит сеть киевстар. Пришел, подключили, все хорошо. Дальше самый сок, а именно: сказали придти в отделение чтоб связали... Читати відгук Сеть (мобильный интернет) — хороший, как провайдер — ужасен. Кто подключает домашний интернет, прочтите внимательно!!
Подключил контрактный номер, тариф выбрал с ДОМАШНИМ ИНТЕРНЕТОМ. До этого был билинк, с ним +- все хорошо, но решил сэкономить. Перешел на контракт, сказали придет кабельщик и подключит сеть киевстар. Пришел, подключили, все хорошо. Дальше самый сок, а именно: сказали придти в отделение чтоб связали домашний с симкой, я пришел и мне говорят: слияние когда будет — неизвестно. У меня домашний интернет идет как отдельный абонент, тариф 250 ₴ (что очень дорого). Ладно, на следующий день я набрал оператору, связался ели как с контрактным оператором, подал какую-то заявку, говорит 1го числа обьединят абонента в один. Спрашиваю: — у меня завтра отключат интеренет, мне нужно пополнить хотя бы ₴ 20 чтоб работал домашний интернет до 1го числа? — нет, ничего не пополняйте, деньги сгорят, вам должны отключить выключение интернета жо слияния абонента. Окей. Прошло 2 дня, я без интернета. Звоню оператору, говорят что ЖДИТЕ СМС. У меня удаленная работа дома, я мог на билинке спокойной сидеть, а не раздавать интернет с телефона!!! Что вы мне прикажете делать неделю? Я понимаю смена оборудования, сбои из-за света, но дать мне интернет до первого числа, пока не сделают слияние абонента, это не потребует бригады специалистов!!!!
Люди, не ведитесь на это, их отношение к клиентам домашнего интернета скотское!!! Но мобильные услуги, хочу сказать что все хорошо
Не рекомендую спілкування з техпідтримкою
Інтернет хороший. Київстар ТБ здирницький
не дуже задоволена
не дуже гарний інтернет. Не раджу підключатися
Часто тормозив інтернет, навіть іноді фільми важко було дивитися
интернет работает не стабильно
а операторы на любую мою проблему говорят "порыв кабеля"
Жахливий сервіс
Раньше было лучше
отзыв.жалоба
Цену поднимают
Техподдержка отвратительная!