Юрій Відгук додано 23 жовтня, 2022 год20 переглядів
Підключав домашній інтернет до існуючого номеру Київстар. При оформленні заявки завірити, що ніяких додаткових доплат не потрібно. Підключили в середині місяця, але ніхто не казав, що, для того щоб користуватись послугами в межах свого тарифу, то потрібно "об'єднати" послуги домашнього інтернету і мобільного телефону, а це зараз не можливо через "якусь помилку" і пропонують ще 9 днів посидіти без інтернету, або заплатити 250 грн, і запрацює. Нормально так вирішують питання в компанії національного масштабу. Думав, що буде нормально, а ні, помилився
Не рекомендую спілкування з техпідтримкою - Відгуки про Домашній інтернет Київстар
відгук
Коментарі до відгуку