Busfor.ua
Busfor.ua - це сучасний онлайн-сервіс із продажу автобусних квитків для поїздок Україною та Європою. Команда Busfor.ua бере до уваги кожне звернення і намагається розібратися в будь-якій ситуації. Щоб відгук був максимально ефективним, будь ласка, залишайте одразу і номер вашого квитка, щоб ми могли одразу ж узяти ваше звернення в роботу.
Пошук квитків на автобус Продаж автобусних квитків Продаж автобусних квитків
Вперше і востаннє! - Відгуки про Busfor.ua
До цього, ще жодного разу не мала змоги користуватись цим «бездоганним» сервісом, на щастя.
Обравши квитки на автобус із Вінниці в Житомир (сполучення автобуса Чернівці-Київ), оплативши квитки онлайн, було дещо лячно щодо цього маршруту (чи взагалі він хоча б існує).
Приїхавши на автостанцію, вказану у квитку, завчасно - о 01.30, хоча прибуття автобуса мало б бути о 02.30.
По-перше, на всі запитання, які в мене були в той момент (час прибуття, платформа прибуття, чи вчасно буде автобус) - відповіді, на жаль, отримати я не змогла. Оскільки в той час на автостанції касир, яка працює на ЦІЛОДОБОВІЙ касі, вирішила зробити собі перерву хвилин на 45, знехтувавши своїм графіком. Але це вже інша історія.
По-друге, вказані 3 номери перевізника не відповідали, або ж абонент скидувати дзвінок.
До технічної підтримки BUSFOR додзвонитись не змогла - ніхто не відповідав.
Додзвонилась до центру перевізника «ДЕНИСОВКА-Авто», де у відповідь мені сказали, що автобус повинен був бути, а чому його немає - вони не володіють такою інформацією.
По-третє, коли нарешті приїхав наш довгоочікуваний автобус, який запізнився хвилин на 55, ми були шоковані вже «ввічливістю» водія.
Який взяв наші квитки, перевіряв і записував собі дещо хвилин 10-15 (точно не скажу), не зважав взагалі на наші прохання відкрити багажник, щоб закинути речі, тому що дуже холодно.
Зрештою, дописавши все, що йому потрібно він вказав нам, де багажник і стояв дивився, допоки дві дівчинки самі піднімають валізи, вагою 50 кг і намагаються розмістити їх у багажнику. Він не просто не допоміг, він навіть не запропонував свою допомогу, просто стояв і спостерігав за нами.
Звісно, це все залежить від порядності самого водія, але все ж, можна хоча б елементарно доносити своїм працівникам, що вони повинні бути добрішими до клієнтів, а не «бикувати» так, наче ми йому все життя зіпсували.
Врешті-решт, зайшовши в салон автобуса, наші місця були зайняті, люди сиділи де завгодно, хоча в білетах були вказані наші місця. На що водій з легкістю і пофігізмом відповів: «Сідайте, де є вільне місце».
Підсумовуючи, хотіла б сказати, що рекомендації та відгуки інших людей варто брати до уваги. Тому що вони не вигадують подібні історії. Хоча б задля вашого комфорту та безпеки. Я вперше скористалася послугами BUSFOR, однак це був мій перший і останній (дуже сподіваюсь) раз.
Тому що це найгірший сервіс, яким я коли-небудь користувалась, за всіма характеристиками.
Бережіть себе і свої нерви.
відгук
Коментарі до відгуку