Декілька ситуацій уже просто викликає ОБУРЕННЯ! Та що ж це таке! 1. Хотіла роздрукувати онлайн квиток для відрядження. Вони друкують за якийсь період до того лише, не пізніше (що за бред??). Ну ок, за дві доби підійшла з валізою до каси. Відповідь, ми не друкуємо. Ідіть вниз на 1й поверх. Пішла вниз з вадвзою, там - ми не друкуємо. А ХТО друкує???? Якщо ви надаєте онлайн послуги, оеагуйте і виконуйте свою роботу! 2. Відмінили з їх причин рейс, не повідомили. Далі - не повертаються квиток, а просто треба купити новий! Щооо?? Не могла добитися, щоб повернули кошти! Касир некомпетентна, не знає як це робити. Диспетчер тим більше! Хоча до неї відправила касир. Не професійні, не орієнтуються у вирішенні питань. В умовах у вас же вказано- заява онлайн на повернення або заповнення ЗАЯВИ В КАСІ! Касир навіть не знала, що робити. Футболять одна до одної!!! Чому такий некомпетентний персонал! Навчіть їх роботи! Нехай почитають умови обслуговування і повернення квитків, спірні питання!!! Два рази така лажа! І диспетчер почала казати, що "в країні війна, тому кошти не повертають" Рілі??? І потім просто мовчала, морозилася, коли до неї зверталася. Звернулися потім до начальника вокзалу, заповнила онлайн форму і кошти одразу повернули. Тут же. А на прохання пересадити на інший автобус, який був через півгодини, якщо немає коштів, сказала, хай вам хтось скине! Щооо???? За стан транспорту мовчу взагалі! Корита з вузькими проходами, по 2см між сидіннями! Бажаю усім працівникам 25bus все життя їздити таким транспортом, і потім, коли немає рейсу, купувати собі ще квитків! У "приємних" касирш! Ганьба!
Переваги:
Немає
Недоліки:
Обслуговування, некомпетентність персоналу, грубість і головне, байдужість!
Непрофесійний та хамський персонал: касира, диспетчер! - Відгуки про bus24.com.ua пассажирские перевозки
1. Хотіла роздрукувати онлайн квиток для відрядження. Вони друкують за якийсь період до того лише, не пізніше (що за бред??). Ну ок, за дві доби підійшла з валізою до каси. Відповідь, ми не друкуємо. Ідіть вниз на 1й поверх. Пішла вниз з вадвзою, там - ми не друкуємо. А ХТО друкує???? Якщо ви надаєте онлайн послуги, оеагуйте і виконуйте свою роботу!
2. Відмінили з їх причин рейс, не повідомили. Далі - не повертаються квиток, а просто треба купити новий! Щооо??
Не могла добитися, щоб повернули кошти! Касир некомпетентна, не знає як це робити. Диспетчер тим більше! Хоча до неї відправила касир. Не професійні, не орієнтуються у вирішенні питань. В умовах у вас же вказано- заява онлайн на повернення або заповнення ЗАЯВИ В КАСІ! Касир навіть не знала, що робити. Футболять одна до одної!!!
Чому такий некомпетентний персонал! Навчіть їх роботи! Нехай почитають умови обслуговування і повернення квитків, спірні питання!!!
Два рази така лажа!
І диспетчер почала казати, що "в країні війна, тому кошти не повертають" Рілі??? І потім просто мовчала, морозилася, коли до неї зверталася.
Звернулися потім до начальника вокзалу, заповнила онлайн форму і кошти одразу повернули. Тут же. А на прохання пересадити на інший автобус, який був через півгодини, якщо немає коштів, сказала, хай вам хтось скине! Щооо????
За стан транспорту мовчу взагалі! Корита з вузькими проходами, по 2см між сидіннями!
Бажаю усім працівникам 25bus все життя їздити таким транспортом, і потім, коли немає рейсу, купувати собі ще квитків! У "приємних" касирш! Ганьба!
відгук
Коментарі до відгуку