Декілька ситуацій уже просто викликає ОБУРЕННЯ! Та що ж це таке! 1. Хотіла роздрукувати онлайн квиток для відрядження. Вони друкують за якийсь період до того лише, не пізніше (що за бред??). Ну ок, за дві доби підійшла з валізою до каси. Відповідь, ми не друкуємо. Ідіть вниз на 1й поверх. Пішла вниз з вадвзою, там - ми не друкуємо. А ХТО друкує???? Якщо ви надаєте онлайн послуги, оеагуйте і виконуйте свою роботу! 2. Відмінили з їх причин рейс, не повідомили. Далі - не повертаються квиток, а просто треба купити новий! Щооо?? Не могла добитися, щоб повернули кошти! Касир некомпетентна, не знає як це робити. Диспетчер тим більше! Хоча до неї відправила касир. Не професійні, не орієнтуються у вирішенні питань. В умовах у вас же вказано- заява онлайн на повернення або заповнення ЗАЯВИ В КАСІ! Касир навіть не знала, що робити. Футболять одна до одної!!! Чому такий некомпетентний персонал! Навчіть їх роботи! Нехай почитають умови обслуговування і повернення квитків, спірні питання!!! Два рази така лажа! І диспетчер почала казати, що "в країні війна, тому кошти не повертають" Рілі??? І потім просто мовчала, морозилася, коли до неї зверталася. Звернулися потім до начальника вокзалу, заповнила онлайн форму і кошти одразу повернули. Тут же. А на прохання пересадити на інший автобус, який був через півгодини, якщо немає коштів, сказала, хай вам хтось скине! Щооо???? За стан транспорту мовчу взагалі! Корита з вузькими проходами, по 2см між сидіннями! Бажаю усім працівникам 25bus все життя їздити таким транспортом, і потім, коли немає рейсу, купувати собі ще квитків! У "приємних" касирш! Ганьба!
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Обслуговування, некомпетентність персоналу, грубість і головне, байдужість!
Непрофесійний та хамський персонал: касира, диспетчер! - Отзывы о bus24.com.ua пассажирские перевозки
1. Хотіла роздрукувати онлайн квиток для відрядження. Вони друкують за якийсь період до того лише, не пізніше (що за бред??). Ну ок, за дві доби підійшла з валізою до каси. Відповідь, ми не друкуємо. Ідіть вниз на 1й поверх. Пішла вниз з вадвзою, там - ми не друкуємо. А ХТО друкує???? Якщо ви надаєте онлайн послуги, оеагуйте і виконуйте свою роботу!
2. Відмінили з їх причин рейс, не повідомили. Далі - не повертаються квиток, а просто треба купити новий! Щооо??
Не могла добитися, щоб повернули кошти! Касир некомпетентна, не знає як це робити. Диспетчер тим більше! Хоча до неї відправила касир. Не професійні, не орієнтуються у вирішенні питань. В умовах у вас же вказано- заява онлайн на повернення або заповнення ЗАЯВИ В КАСІ! Касир навіть не знала, що робити. Футболять одна до одної!!!
Чому такий некомпетентний персонал! Навчіть їх роботи! Нехай почитають умови обслуговування і повернення квитків, спірні питання!!!
Два рази така лажа!
І диспетчер почала казати, що "в країні війна, тому кошти не повертають" Рілі??? І потім просто мовчала, морозилася, коли до неї зверталася.
Звернулися потім до начальника вокзалу, заповнила онлайн форму і кошти одразу повернули. Тут же. А на прохання пересадити на інший автобус, який був через півгодини, якщо немає коштів, сказала, хай вам хтось скине! Щооо????
За стан транспорту мовчу взагалі! Корита з вузькими проходами, по 2см між сидіннями!
Бажаю усім працівникам 25bus все життя їздити таким транспортом, і потім, коли немає рейсу, купувати собі ще квитків! У "приємних" касирш! Ганьба!
отзыв
Комментарии к отзыву