Уявіть ситуацію. Сидите ви і чекаєте свій автобус, за півгодини до часу відправлення, вказаного у квитку, водій дзвонить, цікавиться чи ви їдете та каже що автобус затримується через пробки. Підтверджуєте поїздку і кажете, що вже чекає на автостанції. У квитку немає ані номера автобуса, ні платформи, ні місця. Скільки ще чекати не кажуть, кадуть просто ЧЕКАЙТЕ. Через деякий час очікуваня самі набраєте знову водія щоб дізнатися скільки чекати ще, на що є відповідь що автобус вже поїхав, забрав 6 людей та поїхав. На вас ще й оруть у весь голос, мовляв, де ви були коли автобус підійшов на 8 платформу? Хто знав на яку платформу ви підїдете? Був момент, коли на автостанцію прийшло відразу кілька автобусів і сворився натовп. Автобуси всі великі та через них погано видно. Не можна було зачекати поки натовп розійтися і вас знайдуть чи сконтактуватися з пасажиром за тим номером, що вже набирали його?
Запитання, як здійснюється посадка на автобус цього перевізника? Без квитка та якихось списків? Мені не цікаво яких людей посадили в цей автобус, мені цікаво чому пасажира з квитком, який чекав на свій автобус більше 4 годин і контактний номер телефону якого у водія був в автобус НЕ ПОСАДИЛИ? Вертатися за мною автобус не буде, хоча часу прошло не більше ніж з півгодини з моменту його відправлення. Навіть якщо і зможу повернути бодай якісь гроші за квиток, перевізника не раджу. Відношення до клієнтів жахливе, хамське. Тепер трясе від нервів, їду не на Київ, а на Львів першим автобусов який змогла ще знайти у Варшаві у другій половині дня, у Львові шукати як і чим їхати далі. Ось так і купляйте квитки заздалегідь та разраховуйте на транспорт. Ані послуги, ані людського відношення
Жах. Нікому не раджу послуги цих хамів - Відгуки про Брінцов С.В. ФОП
У квитку немає ані номера автобуса, ні платформи, ні місця. Скільки ще чекати не кажуть, кадуть просто ЧЕКАЙТЕ. Через деякий час очікуваня самі набраєте знову водія щоб дізнатися скільки чекати ще, на що є відповідь що автобус вже поїхав, забрав 6 людей та поїхав. На вас ще й оруть у весь голос, мовляв, де ви були коли автобус підійшов на 8 платформу? Хто знав на яку платформу ви підїдете? Був момент, коли на автостанцію прийшло відразу кілька автобусів і сворився натовп. Автобуси всі великі та через них погано видно. Не можна було зачекати поки натовп розійтися і вас знайдуть чи сконтактуватися з пасажиром за тим номером, що вже набирали його?
Запитання, як здійснюється посадка на автобус цього перевізника? Без квитка та якихось списків? Мені не цікаво яких людей посадили в цей автобус, мені цікаво чому пасажира з квитком, який чекав на свій автобус більше 4 годин і контактний номер телефону якого у водія був в автобус НЕ ПОСАДИЛИ? Вертатися за мною автобус не буде, хоча часу прошло не більше ніж з півгодини з моменту його відправлення. Навіть якщо і зможу повернути бодай якісь гроші за квиток, перевізника не раджу. Відношення до клієнтів жахливе, хамське. Тепер трясе від нервів, їду не на Київ, а на Львів першим автобусов який змогла ще знайти у Варшаві у другій половині дня, у Львові шукати як і чим їхати далі. Ось так і купляйте квитки заздалегідь та разраховуйте на транспорт. Ані послуги, ані людського відношення
відгук
Коментарі до відгуку