Отримали повідомлення, що в вас є 14 днів - 250 грн - подарунок до ДР. Супер, але настільки незрозуміла подача, були впевнені, що це 14 днів після ДР, але ні. 7 днів до, 7 днів після. Зрозуміли це тільки в крамниці... Нажаль були на 8-й день... В реалізації сертифікату нам відмовили. Принципово відмовилися купляти. До персоналу претензій нема, дівчина... Читати відгук Отримали повідомлення, що в вас є 14 днів - 250 грн - подарунок до ДР. Супер, але настільки незрозуміла подача, були впевнені, що це 14 днів після ДР, але ні. 7 днів до, 7 днів після. Зрозуміли це тільки в крамниці... Нажаль були на 8-й день... В реалізації сертифікату нам відмовили. Принципово відмовилися купляти. До персоналу претензій нема, дівчина була дуже уважна та приємна.
Переваги:
Гарний персонал.
Недоліки:
Незрозумілі умови акцій. Нульова клієнторінтовність.
У мене розмір М - одягу (чи то нижня білизна , чи то футболки, штани) Купила одні трусики розміру М - завеликі. Іншого разу купила інші трусики S - замалі, незважаючи що по розмірній сітці на самому сайті у мене S 🥲 В результаті - більше не звертатимусь у мережу даного магазину
Замовила на офіційному сайті купальник (бо в магазині їх вже приміряти не можна, бо стара колекція чи щось подібне і їх вже нема) - низ підійшов, але верх маленький. Знаю, моя провина, що змогла відкрити пакунок і приміряти тільки через 5 днів після отримання. Після дзвінка до служби підтримки, мені сказали, що обміняти товар на більший розмір (він повністю новий,... Читати відгук Замовила на офіційному сайті купальник (бо в магазині їх вже приміряти не можна, бо стара колекція чи щось подібне і їх вже нема) - низ підійшов, але верх маленький. Знаю, моя провина, що змогла відкрити пакунок і приміряти тільки через 5 днів після отримання. Після дзвінка до служби підтримки, мені сказали, що обміняти товар на більший розмір (він повністю новий, я не знімала етикеток) чи отримати навіть просто купон на повну чи половину вартості неможливо, бо: 1) Пройшло більше 36 годин з моменту отримання; 2) він і так ішов з уцінкою. На питання, а що ж мені тоді з ним робити, мені порадили подарувати його подружці, а собі замовити інший.
Я все розумію, окрім відсутності клієнтоорієнтованності. Так, я не правильно замовила розмір і так, я запізно його приміряла, але він абсолютно новий? Радити подарувати його подружці (і що вона буде робити з одним верхом?) це якось цинічно. Повертатися і щось купувати в цьому магазині нема жодного бажання. Гроші викинуті на вітер.
P. S. Жодних претензій до оператора, з якою я розмовляла, не маю. Людина ввічлива, просто виконує свою роботу і працює за скриптом, який їй надають. І який є просто жахливим.
Вітаємо, нам безмежно шкода, що склалися саме такі враження! За Законодавством України натільна білизна не підлягає обміну та поверненню. Разом з цим, ми піклуємось про комфорт кожної😇 Саме тому знайшли рішення у вигляді нашого сервісу Повернення який має певні умови, адже товари, що повертаються до нас у рамках цього Сервісу, не прямують на полички магазинів - вони йдуть на відповідальну утилізацію або благочиність (залежно від наявності бирок). Таким чином, ми надаємо нашим дівчатам впевненість та гарантуємо якість. Дякуємо, за розуміння💛 Показати 1 відповідь
Пропрацювала 3 тижні в офісі, доки керівник не відкиив на мене пельку по телефону. Спочатку він почав розмовляти претензіями, висловлюючи недовірудо дій. Коли я сказала, що ви можете все самі побачити в системі, він не даючи договорити зірвав я на вереск. Мені довелось покласти слухавку. І це не вперше за 3 тижні він розмовляв некоректно. Після цього я написала айчару,... Читати відгук Пропрацювала 3 тижні в офісі, доки керівник не відкиив на мене пельку по телефону. Спочатку він почав розмовляти претензіями, висловлюючи недовірудо дій. Коли я сказала, що ви можете все самі побачити в системі, він не даючи договорити зірвав я на вереск. Мені довелось покласти слухавку. І це не вперше за 3 тижні він розмовляв некоректно. Після цього я написала айчару, що не працюватиму. Але ейчар прочитала повідомлення через 2 доби. Не відповіла і не перезвонила для з‘ясування деталей. Уявіть що може відбуватися з працівниками в магазинах! Риба гниє з голови
Працювала я в компанії достатньо часу для того, щоб побачити яка система роботи всередині. Ну що ж: 1. Через зміни СОТ працювати стало нереально. Менеджер заробляє від показників які роблять дівчата, які пахають без вихідних. Переробка? Не чули. Ніякої переробки немає, навіть якщо робиш 7 день поспіль- ти ж в 20:00 вже виходиш з роботи, а інші сидять до 21:00. Читати відгук Працювала я в компанії достатньо часу для того, щоб побачити яка система роботи всередині. Ну що ж: 1. Через зміни СОТ працювати стало нереально. Менеджер заробляє від показників які роблять дівчата, які пахають без вихідних. Переробка? Не чули. Ніякої переробки немає, навіть якщо робиш 7 день поспіль- ти ж в 20:00 вже виходиш з роботи, а інші сидять до 21:00. 2.Скотське відношення. Щоб ти не робила, як би добре не продавала, прибиралась і тд- ВСЕ ОДНО ПОГАНО.Тут без варіантів. Кожен ранок мити підлогу усім, крім менеджера, голуба кров підлогу не миє. 3. Колектив мені попався просто огидний. Я працювала довго і змінила багато людей в колективі, але перед тим як піти я пізнала верх людського егоїзму і тупісті.
Дівчата, сама компанія нормальна і є можливість заробляти гроші. Але тобі просто їх по людські заробляти не дадуть. Зарплата керівників залежить від показників дівчат, які пахають як коні, дівчатам влаштовують очну ставку, бо все недостатньо, потрібно більше і більше пахати! Коли буде налагоджена система і не буде хаосу та самоуправства зі сторони «керівників» тоді робота буде в кайф і колективи будуть триматись роками.
Поганий маркетинг.
Супер, але настільки незрозуміла подача, були впевнені, що це 14 днів після ДР, але ні. 7 днів до, 7 днів після. Зрозуміли це тільки в крамниці... Нажаль були на 8-й день... В реалізації сертифікату нам відмовили. Принципово відмовилися купляти. До персоналу претензій нема, дівчина... Читати відгук Отримали повідомлення, що в вас є 14 днів - 250 грн - подарунок до ДР.
Супер, але настільки незрозуміла подача, були впевнені, що це 14 днів після ДР, але ні. 7 днів до, 7 днів після. Зрозуміли це тільки в крамниці... Нажаль були на 8-й день... В реалізації сертифікату нам відмовили. Принципово відмовилися купляти. До персоналу претензій нема, дівчина була дуже уважна та приємна.
Не задоволена
Купила одні трусики розміру М - завеликі.
Іншого разу купила інші трусики S - замалі, незважаючи що по розмірній сітці на самому сайті у мене S 🥲
В результаті - більше не звертатимусь у мережу даного магазину
Вилізла кісточка
Клієнтоорієнтованість на 0
Після дзвінка до служби підтримки, мені сказали, що обміняти товар на більший розмір (він повністю новий,... Читати відгук Замовила на офіційному сайті купальник (бо в магазині їх вже приміряти не можна, бо стара колекція чи щось подібне і їх вже нема) - низ підійшов, але верх маленький. Знаю, моя провина, що змогла відкрити пакунок і приміряти тільки через 5 днів після отримання.
Після дзвінка до служби підтримки, мені сказали, що обміняти товар на більший розмір (він повністю новий, я не знімала етикеток) чи отримати навіть просто купон на повну чи половину вартості неможливо, бо:
1) Пройшло більше 36 годин з моменту отримання;
2) він і так ішов з уцінкою.
На питання, а що ж мені тоді з ним робити, мені порадили подарувати його подружці, а собі замовити інший.
Я все розумію, окрім відсутності клієнтоорієнтованності. Так, я не правильно замовила розмір і так, я запізно його приміряла, але він абсолютно новий? Радити подарувати його подружці (і що вона буде робити з одним верхом?) це якось цинічно. Повертатися і щось купувати в цьому магазині нема жодного бажання. Гроші викинуті на вітер.
P. S. Жодних претензій до оператора, з якою я розмовляла, не маю. Людина ввічлива, просто виконує свою роботу і працює за скриптом, який їй надають. І який є просто жахливим.
За Законодавством України натільна білизна не підлягає обміну та поверненню. Разом з цим, ми піклуємось про комфорт кожної😇 Саме тому знайшли рішення у вигляді нашого сервісу Повернення який має певні умови, адже товари, що повертаються до нас у рамках цього Сервісу, не прямують на полички магазинів - вони йдуть на відповідальну утилізацію або благочиність (залежно від наявності бирок). Таким чином, ми надаємо нашим дівчатам впевненість та гарантуємо якість. Дякуємо, за розуміння💛 Показати 1 відповідь
Це досвід, якого краще б не було
100 разів подумайте перед працевлаштуванням!
1. Через зміни СОТ працювати стало нереально. Менеджер заробляє від показників які роблять дівчата, які пахають без вихідних. Переробка? Не чули. Ніякої переробки немає, навіть якщо робиш 7 день поспіль- ти ж в 20:00 вже виходиш з роботи, а інші сидять до 21:00.
Читати відгук Працювала я в компанії достатньо часу для того, щоб побачити яка система роботи всередині. Ну що ж:
1. Через зміни СОТ працювати стало нереально. Менеджер заробляє від показників які роблять дівчата, які пахають без вихідних. Переробка? Не чули. Ніякої переробки немає, навіть якщо робиш 7 день поспіль- ти ж в 20:00 вже виходиш з роботи, а інші сидять до 21:00.
2.Скотське відношення. Щоб ти не робила, як би добре не продавала, прибиралась і тд- ВСЕ ОДНО ПОГАНО.Тут без варіантів. Кожен ранок мити підлогу усім, крім менеджера, голуба кров підлогу не миє.
3. Колектив мені попався просто огидний. Я працювала довго і змінила багато людей в колективі, але перед тим як піти я пізнала верх людського егоїзму і тупісті.
Дівчата, сама компанія нормальна і є можливість заробляти гроші. Але тобі просто їх по людські заробляти не дадуть. Зарплата керівників залежить від показників дівчат, які пахають як коні, дівчатам влаштовують очну ставку, бо все недостатньо, потрібно більше і більше пахати! Коли буде налагоджена система і не буде хаосу та самоуправства зі сторони «керівників» тоді робота буде в кайф і колективи будуть триматись роками.