Замовила на офіційному сайті купальник (бо в магазині їх вже приміряти не можна, бо стара колекція чи щось подібне і їх вже нема) - низ підійшов, але верх маленький. Знаю, моя провина, що змогла відкрити пакунок і приміряти тільки через 5 днів після отримання. Після дзвінка до служби підтримки, мені сказали, що обміняти товар на більший розмір (він повністю новий, я не знімала етикеток) чи отримати навіть просто купон на повну чи половину вартості неможливо, бо: 1) Пройшло більше 36 годин з моменту отримання; 2) він і так ішов з уцінкою. На питання, а що ж мені тоді з ним робити, мені порадили подарувати його подружці, а собі замовити інший.
Я все розумію, окрім відсутності клієнтоорієнтованності. Так, я не правильно замовила розмір і так, я запізно його приміряла, але він абсолютно новий? Радити подарувати його подружці (і що вона буде робити з одним верхом?) це якось цинічно. Повертатися і щось купувати в цьому магазині нема жодного бажання. Гроші викинуті на вітер.
P. S. Жодних претензій до оператора, з якою я розмовляла, не маю. Людина ввічлива, просто виконує свою роботу і працює за скриптом, який їй надають. І який є просто жахливим.
Вітаємо, нам безмежно шкода, що склалися саме такі враження!
За Законодавством України натільна білизна не підлягає обміну та поверненню. Разом з цим, ми піклуємось про комфорт кожної😇 Саме тому знайшли рішення у вигляді нашого сервісу Повернення який має певні умови, адже товари, що повертаються до нас у рамках цього Сервісу, не прямують на полички магазинів - вони йдуть на відповідальну утилізацію або благочиність (залежно від наявності бирок). Таким чином, ми надаємо нашим дівчатам впевненість та гарантуємо якість. Дякуємо, за розуміння💛
Не бачу сенсу більше нічого писати, окрім того, а що, купальники в магазинах після кожної примірки також утилізуються? Чи йдуть на благодійність? Навіть смішно.
Клієнтоорієнтованість на 0 - Відгуки про brabrabra
Після дзвінка до служби підтримки, мені сказали, що обміняти товар на більший розмір (він повністю новий, я не знімала етикеток) чи отримати навіть просто купон на повну чи половину вартості неможливо, бо:
1) Пройшло більше 36 годин з моменту отримання;
2) він і так ішов з уцінкою.
На питання, а що ж мені тоді з ним робити, мені порадили подарувати його подружці, а собі замовити інший.
Я все розумію, окрім відсутності клієнтоорієнтованності. Так, я не правильно замовила розмір і так, я запізно його приміряла, але він абсолютно новий? Радити подарувати його подружці (і що вона буде робити з одним верхом?) це якось цинічно. Повертатися і щось купувати в цьому магазині нема жодного бажання. Гроші викинуті на вітер.
P. S. Жодних претензій до оператора, з якою я розмовляла, не маю. Людина ввічлива, просто виконує свою роботу і працює за скриптом, який їй надають. І який є просто жахливим.
відгук
Коментарі до відгуку
За Законодавством України натільна білизна не підлягає обміну та поверненню. Разом з цим, ми піклуємось про комфорт кожної😇 Саме тому знайшли рішення у вигляді нашого сервісу Повернення який має певні умови, адже товари, що повертаються до нас у рамках цього Сервісу, не прямують на полички магазинів - вони йдуть на відповідальну утилізацію або благочиність (залежно від наявності бирок). Таким чином, ми надаємо нашим дівчатам впевненість та гарантуємо якість. Дякуємо, за розуміння💛
Не бачу сенсу більше нічого писати, окрім того, а що, купальники в магазинах після кожної примірки також утилізуються? Чи йдуть на благодійність? Навіть смішно.
Безмежно шкодую, що щось тут купувала.