Дуже не сподобався підхід до клієнта - Відгуки про Бодо

Бодо
Відгук додано 21 жовтня, 2022 год 30 переглядів
Дуже не сподобався підхід до клієнта! Активувала сертифікат 17жовтня, доплатила 1700грн, так як не вистачало для обраного враження! обрала дату 25.10.2022р. та час в одному із варіантів запропонованих масажних салонів. З салону адміністратор зателефонував через пів години, сказав, на цей день весь час заброньований. Я перетелефонувала адміністраторам bodo, домовились на цю ж саму дату тільки в іншому салоні, сказали чекати підтвердження. Через добу мені так і не відповіли, я набрала знову сама адміністратора bodo, знову сказали протягом дня дадуть відповідь, на третій день відповіді так і не було, я знову до них зателефонувала, знову сказали: “протягом дня дадуть відповідь». Сьогодні вже 21 жовтня 18:55, відповіді так і немає! Дуже не приємно, що не перетелефонували і не попередили за затримку. За 4 дні ту обрану дату і час, можна було забронювати не один раз іншими людьми. Тим більше я активувала сертифікат за 8днів до дати!!! І по телефону адміністратори конкретно говорили, що саме протягом дня буде відповідь!Спорчений настрій, нерви і день! Раджу подумати багато разів, чим зв’язуватись з цією компанією.
Поверніть хочаб доплату за сертифікат!





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Бодо 26 жовтня, 2022 год
Доброго дня, Оксано.

Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. Перепрошуємо за ситуацію, що склалась при записі на враження.

При активації сертифіката ми обов'язково ознайомлюємо клієнтів, що запис на враження у нас попередній та необхідно очікувати підтвердження від партнера. На жаль, обрана вами дата та час (25.10.2022 19:30) вже були зайняті іншими відвідувачами салону. Оскільки для вас було важливо відвідати враження саме в цю дату, в телефонній розмові з нашим менеджером запис було перенесено до іншого салону. Проте через технічні причини (відсутність світла в цьому салоні) та ситуацію в місті, адміністратор вчасно не опрацював ваш запис та нашому менеджеру не вдалось одразу додзвонитись в салон для погодження вашого запису, тому виникла затримка. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Це не є нормою для нашого сервісу. Вибачте, що змусили чекати, вас запис було підтверджено на 25.10 19:30. Ми дуже раді, що враження викликало у вас лише позитивні емоції.

З партнерами було проведено роботу стосовно оперативно підтвердження записів клієнтів та щоб в разі відсутності вільних місць одразу відображали це в графіку, щоб у клієнтів не було змогли обрати їх при активації сертифіката на сайті.

З нетерпінням чекатимемо вас на наших враженнях та сподіваємось виправдати всі ваші очікування.


Бодо
Всі відгуки

5.0 5
2760 відгуків / 171046 переглядів
Бодо
Бодо - лідери ринку подарункових сертифікатів на розваги та активності. Інтернет-магазин подарунків Бодо пропонує враження на будь-який вибір: майстер-клас управління яхтою, стрибок з парашутом, зорбінг для двох, дайвінг, екстремальне водіння, майстер-клас з гольфу, живопису, шоколадний масаж та багато іншого.
Серед клієнтів Бодо є чимало компаній, які використовують подарунки для стимулювання... детальніше

Інтернет-магазини
Интернет-магазин newbox_ua
Интернет-магазин newbox_ua

Рейтинг: 2.9
52 відгука
Braggart.ua
Braggart.ua

Рейтинг: 4.6
76 відгуків
Elmir.ua
Elmir.ua

Рейтинг: 1.4
108 відгуків
telemart.ua
telemart.ua

Рейтинг: 2.8
178 відгуків
MAUDAU
MAUDAU

Рейтинг: 1.3
519 відгуків
Интернет-магазин мебели Sofino.ua
Интернет-магазин мебели Sofino.ua

Рейтинг: 4.2
2619 відгуків
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3560 відгуків
Taburetka.ua - интернет-магазин мебели
Taburetka.ua - интернет-магазин мебели

Рейтинг: 4.5
702 відгука
ITbox, интернет-магазин
ITbox, интернет-магазин

Рейтинг: 1.8
204 відгука
Bodo.ua
Bodo.ua

Рейтинг: 4.8
2307 відгуків