Мне подарили 2 сертификата bodo. Я решила объединить их и выбрала впечатление игры на фортепиано. В назначенное время я не смогла использоваться данной услугой так как она больше не активна. Другие впечатления меня не особо заинтересовали. Хотела вернуть деньги но мне в этом отказали. В общем…Пусть вам лучше дарят деньги, чем этот сертификат.
Вітаємо! За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася. Але маємо зазначити, що повернення коштів за сертифікат здійснюється лише покупцеві протягом 14 днів з дати покупки.
Доброго дня. Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. При оформленні замовлення ми пропонуємо декілька видів пакувань вражень: подарунок у святковій коробці або електронний сертифікат, який надсилається на email. Дійсно для фізичного сертифіката коробка є невід'ємною частиною подарунку. Яскрава коробка з цікавим наповненням створює настрій ще не дійшовши до головного подарунку. У вартість пакування входить: коробка, пакет, конфеті, листівки з описом враження та інструкція. Дякуємо за вибір нашої компанії та сподіваємось, що подароване враження принесе тільки позитив отримувачу.
Я користуюсь послугами Bodo не в перше Проте ,нажаль ;цього разу не рекомендую! Обман! Це не БЕЗЛІМ мяса,а 6 страв (по 150гр),поданих з довгим очікуванням,ніяких фішок (зеленої,червоної) не надали!!! Повторне замовлення якої небуть страви не можливе!!! Шкода, вечір було зіпсовано((
Доброго дня. Дякуємо за ваш відгук. Ми завжди ознайомлюємо клієнтів при активації, а потім додатково в СМС та листі-підтвердженні, що за умовами сертифіката подають по шість м'ясних страв загальною вагою 900 г кожному, які можна дегустувати по черзі (використовуючи фішку) або ж попросити, щоб принесли все разом. Якщо клієнтам сподобалась певна позиція, за бажанням вони можуть замовити її повторно, проте замість однієї із вже передбачених страв. Керівництво закладу перевірили камери в вечір вашого візиту та запевнилися, що фішки були присутні на вашому столику до початку послуги. Щоб подібні непорозуміння більше не повторилися, ми провели роботу з партнером, щоб персонал перед початком послуги більш детально консультував клієнтів стосовно умов надання послуги, використання фішок та часу подачі страв. Вибачте за створені незручності. Будемо раді бачити вас на інших наших враженнях та сподіваємось виправдати ваші очікування.
Доброго дня, Сергій. Дякуємо за ваш відгук. Приносимо вибачення за створені незручності та необхідність додаткової комунікації щодо запису. Коли ви звернулись для активації враженням "Стрибки на батуті для двох" партнер ще не актуалізував графік запису на вересень, це не є нормою для нашого сервісу. Нам знадобилось трішки часу, щоб вирішити цю ситуацію, оновити графік та провести роботу з партнером, щоб надалі щоб подібні ситуації більше не повторились. Ми вирішили проблему та на наступний день після вашого звернення, наш менеджер зателефонував вам для погодження запису. Деякі враження дійсно тимчасово недоступні для запису у зв'язку з воєнним станом в країні. На жаль, ми або наш партнер поки не можемо вплинути на це. Проте, ми продовжуємо термін дії сертифікатів, які закінчились під час війни, до 30.03.2023, щоб була змога їх використати пізніше. Також, за бажанням можна замінити послугу на будь-яку іншу в номіналі сертифіката або розділити на декілька дешевших вражень. Для зручності на нашому сайті можна обрати категорію "Працює зараз", щоб переглянути враження, на які можна записатись вже зараз. Ще раз перепрошуємо за створені незручності, ми дійсно бажаємо вам надати позитивні емоції. З нетерпінням чекатимемо вас на наших враженнях та сподіваємось виправдати всі ваші очікування.
Ни о чём, если честно! Как бы грубо не звучало, но факт. Подаренное мне впечатление обменяла на курс Стретчинга и после первой же тренировки поняла, что не мое место, да и сама тренировка мягко говоря не впечатлила, не то что крепатуры не было после, а даже намёка на неё, хотя я пришла без подготовки! Оно с самого начала не пошло,... Читати відгук Ни о чём, если честно! Как бы грубо не звучало, но факт. Подаренное мне впечатление обменяла на курс Стретчинга и после первой же тренировки поняла, что не мое место, да и сама тренировка мягко говоря не впечатлила, не то что крепатуры не было после, а даже намёка на неё, хотя я пришла без подготовки! Оно с самого начала не пошло, когда тренер изменила график посещений, причём после активации сертификата, хотя в момент выбора впечатления, я ориентировалась в большей степени на время. Потом были переговоры, обещания, которые ни к чему не привели..! В итоге я оплатила одну тренировку и отказалась от данной услуги!
Доброго дня. Дякуємо за ваш відгук. Усі ваші побажання та зауваження ми вже взяли в роботу та передали до партнера. Будемо раді бачити вас та докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Відгук про Бодо за адресою Київ, проспект Облонский, д. 1 б Якщо не успіла активувати сертифікат, і тепер виходить, що його можна викинути? Чи можливо його якось продовжити?
Вітаємо, Анно. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected] для розблокування сертифікату.
Экскурсия и зкскурсовод отлично. отель Reikartz Персонал приятный,вежливый и культурный. Номер не плохой. Нет мыла,шампуня,средств гигиены,полотенца видавшие виды. Халат-размер на школьника младших классов. Вода питьевая всего две бутылки ПЭТ (не стекло) 0,5 ,остальное за деньги. Бутылка вина-презент от отеля с ценником 150 гр. Номер был украшен лепестками и свечами,но что бы зажечь свечи,надо добыть огонь (наверное они передаются следующим посетителям... Читати відгук Экскурсия и зкскурсовод отлично. отель Reikartz Персонал приятный,вежливый и культурный. Номер не плохой. Нет мыла,шампуня,средств гигиены,полотенца видавшие виды. Халат-размер на школьника младших классов. Вода питьевая всего две бутылки ПЭТ (не стекло) 0,5 ,остальное за деньги. Бутылка вина-презент от отеля с ценником 150 гр. Номер был украшен лепестками и свечами,но что бы зажечь свечи,надо добыть огонь (наверное они передаются следующим посетителям и являются антуражем). Впечатление-сауна ( а кто сказал,что оно должно быть положительным? Вам обещали впечатление....) Тапочки обычные одноразовые,как в номере (как в них ходить в душ?) В парной клинит замок на двери,если плотно закрыть,можно остаться внутри на всегда. В парной щели везде,доски старые,плитка на полу старая,краны замотаны какой-то лентой. Мебель мягкая,после парной необходимо хорошо вытираться,либо сохнуть стоя. Телевизор есть-пульта нет,смотреть можно-включать нельзя. Джакузи-оно есть,но разобрано и не работает от слова СОВСЕМ. Цена номера на сайте отеля 1560. Цена индивидульной эскурсии 250 с человека,двое 500 Итого 2310 Бодо оценил впечатление 3200.(вместе с коробочкой и конфети) На разницу 890, Вы можете отлично поужинать вдвоем. Я умышленно не внес сауну,так как нам она была навязана,а Вам идти не обязательно. Вывод обойдетесь без Бодо-сэкономите деньги. Я написал такой же отзыв на сайте Бодо,они его не публикуют умышленно,все мои разговоры с просьбой опубликовать,происходят "на отцепись" и каждый раз с новым сотрудником. Складывается впечатление,что в Бодо сидят специальные люди ,которые пишут положительные комментарии,не только на своем на своем сайте, а и на всех доступных ресурсах.
Ещё 14 февраля подарила сертификат на МК Кулинарии «Кухня», выбрали с мужем время, записались за неделю где-то, звонят за день-два говорят, что делегация какая-то не приехала - группа не собралась..ладно, перенесли на другое число не совсем уже удобное нам. Звонят перед нашим числом и говорят, что группа плохо собирается - будьте готовы к переносу.. звонят снова и предлагают абсолютно другой... Читати відгук Ещё 14 февраля подарила сертификат на МК Кулинарии «Кухня», выбрали с мужем время, записались за неделю где-то, звонят за день-два говорят, что делегация какая-то не приехала - группа не собралась..ладно, перенесли на другое число не совсем уже удобное нам. Звонят перед нашим числом и говорят, что группа плохо собирается - будьте готовы к переносу.. звонят снова и предлагают абсолютно другой день. Я все понимаю, но сертификат стоит 1000 грн, не 10 и не 100, а отношение компании, с который вы сотрудничаете - странное. Если не проведут нам МК и в этот раз, то буду требовать с Бодо полной компенсации!
Недоліки:
В самом начале пути - ужасные сотрудники трк Караван Харьков
Вітаємо. Дякуємо за ваш відгук. Просимо вас зв'язатися з нами. Напишіть на контактну пошту [email protected]. Ми вирішимо проблему, яка склалася. Ще раз дякуємо за відгук. Чекаємо на зворотній зв'язок.
Бодо
Бодо - лідери ринку подарункових сертифікатів на розваги та активності. Інтернет-магазин подарунків Бодо пропонує враження на будь-який вибір: майстер-клас управління яхтою, стрибок з парашутом, зорбінг для двох, дайвінг, екстремальне водіння, майстер-клас з гольфу, живопису, шоколадний масаж та багато іншого. Серед клієнтів Бодо є чимало компаній, які використовують подарунки для стимулювання... детальніше
Не понравилось
Але маємо зазначити, що повернення коштів за сертифікат здійснюється лише покупцеві протягом 14 днів з дати покупки.
Розчарована
Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку.
При оформленні замовлення ми пропонуємо декілька видів пакувань вражень: подарунок у святковій коробці або електронний сертифікат, який надсилається на email.
Дійсно для фізичного сертифіката коробка є невід'ємною частиною подарунку. Яскрава коробка з цікавим наповненням створює настрій ще не дійшовши до головного подарунку. У вартість пакування входить: коробка, пакет, конфеті, листівки з описом враження та інструкція. Дякуємо за вибір нашої компанії та сподіваємось, що подароване враження принесе тільки позитив отримувачу.
Безлім мяса-зовсім не безлім,а чітко лімітоване!!!
Дякуємо за ваш відгук.
Ми завжди ознайомлюємо клієнтів при активації, а потім додатково в СМС та листі-підтвердженні, що за умовами сертифіката подають по шість м'ясних страв загальною вагою 900 г кожному, які можна дегустувати по черзі (використовуючи фішку) або ж попросити, щоб принесли все разом. Якщо клієнтам сподобалась певна позиція, за бажанням вони можуть замовити її повторно, проте замість однієї із вже передбачених страв. Керівництво закладу перевірили камери в вечір вашого візиту та запевнилися, що фішки були присутні на вашому столику до початку послуги. Щоб подібні непорозуміння більше не повторилися, ми провели роботу з партнером, щоб персонал перед початком послуги більш детально консультував клієнтів стосовно умов надання послуги, використання фішок та часу подачі страв. Вибачте за створені незручності. Будемо раді бачити вас на інших наших враженнях та сподіваємось виправдати ваші очікування.
Активація сертифікату
Дякуємо за ваш відгук.
Приносимо вибачення за створені незручності та необхідність додаткової комунікації щодо запису.
Коли ви звернулись для активації враженням "Стрибки на батуті для двох" партнер ще не актуалізував графік запису на вересень, це не є нормою для нашого сервісу. Нам знадобилось трішки часу, щоб вирішити цю ситуацію, оновити графік та провести роботу з партнером, щоб надалі щоб подібні ситуації більше не повторились. Ми вирішили проблему та на наступний день після вашого звернення, наш менеджер зателефонував вам для погодження запису.
Деякі враження дійсно тимчасово недоступні для запису у зв'язку з воєнним станом в країні. На жаль, ми або наш партнер поки не можемо вплинути на це. Проте, ми продовжуємо термін дії сертифікатів, які закінчились під час війни, до 30.03.2023, щоб була змога їх використати пізніше. Також, за бажанням можна замінити послугу на будь-яку іншу в номіналі сертифіката або розділити на декілька дешевших вражень. Для зручності на нашому сайті можна обрати категорію "Працює зараз", щоб переглянути враження, на які можна записатись вже зараз.
Ще раз перепрошуємо за створені незручності, ми дійсно бажаємо вам надати позитивні емоції. З нетерпінням чекатимемо вас на наших враженнях та сподіваємось виправдати всі ваші очікування.
Курс Стретчинга
Чи можливо продовжити термін?
За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected] для розблокування сертифікату.
Уикенд в Каменце-Подольском,который не рекомендую
отель Reikartz
Персонал приятный,вежливый и культурный.
Номер не плохой. Нет мыла,шампуня,средств гигиены,полотенца видавшие виды.
Халат-размер на школьника младших классов.
Вода питьевая всего две бутылки ПЭТ (не стекло) 0,5 ,остальное за деньги.
Бутылка вина-презент от отеля с ценником 150 гр.
Номер был украшен лепестками и свечами,но что бы зажечь свечи,надо добыть огонь (наверное они передаются следующим посетителям... Читати відгук Экскурсия и зкскурсовод отлично.
отель Reikartz
Персонал приятный,вежливый и культурный.
Номер не плохой. Нет мыла,шампуня,средств гигиены,полотенца видавшие виды.
Халат-размер на школьника младших классов.
Вода питьевая всего две бутылки ПЭТ (не стекло) 0,5 ,остальное за деньги.
Бутылка вина-презент от отеля с ценником 150 гр.
Номер был украшен лепестками и свечами,но что бы зажечь свечи,надо добыть огонь (наверное они передаются следующим посетителям и являются антуражем).
Впечатление-сауна ( а кто сказал,что оно должно быть положительным? Вам обещали впечатление....)
Тапочки обычные одноразовые,как в номере (как в них ходить в душ?)
В парной клинит замок на двери,если плотно закрыть,можно остаться внутри на всегда.
В парной щели везде,доски старые,плитка на полу старая,краны замотаны какой-то лентой.
Мебель мягкая,после парной необходимо хорошо вытираться,либо сохнуть стоя.
Телевизор есть-пульта нет,смотреть можно-включать нельзя.
Джакузи-оно есть,но разобрано и не работает от слова СОВСЕМ.
Цена номера на сайте отеля 1560.
Цена индивидульной эскурсии 250 с человека,двое 500
Итого 2310
Бодо оценил впечатление 3200.(вместе с коробочкой и конфети)
На разницу 890, Вы можете отлично поужинать вдвоем.
Я умышленно не внес сауну,так как нам она была навязана,а Вам идти не обязательно.
Вывод обойдетесь без Бодо-сэкономите деньги.
Я написал такой же отзыв на сайте Бодо,они его не публикуют умышленно,все мои разговоры с просьбой опубликовать,происходят "на отцепись" и каждый раз с новым сотрудником.
Складывается впечатление,что в Бодо сидят специальные люди ,которые пишут положительные комментарии,не только на своем на своем сайте, а и на всех доступных ресурсах.
Три раза переносили МК Кулинарии в Харькове