Відгук про BILLA за адресою Київ, ул. Чорновола, д. 27 Невідповідні цінники, касирів завжди немає, якість сумнівна, акції навіть такі собі стали... Овочі завжди в'ялі, м'ясо завітрене
Відгук про BILLA за адресою Київ, ул. Чорновола, д. 27 Я, Анжеліка Вадимівна, повідомляю про факт нахабного та цинічного ставлення до мене з боку продавця Вашого магазину Мендруг Людмили. 15.01.2020 року о 8 годині 5 хвилин я зайшла до магазину щоб придбати продукти. Біля м’ясного відділу продавець був відсутній. Біля відділу випічки знаходилась продавець п. Людмила, у якої я запитала, чи може вона мені зважити відповідний продукт. Після того як... Читати відгук Я, Анжеліка Вадимівна, повідомляю про факт нахабного та цинічного ставлення до мене з боку продавця Вашого магазину Мендруг Людмили. 15.01.2020 року о 8 годині 5 хвилин я зайшла до магазину щоб придбати продукти. Біля м’ясного відділу продавець був відсутній. Біля відділу випічки знаходилась продавець п. Людмила, у якої я запитала, чи може вона мені зважити відповідний продукт. Після того як п. Людмила 7 хвилин перекладала випічку з місця на місце, вона підійшла. Коли я попросила нарізати мені польського сиру, продавець відмовилася, пояснюючи це тим, що нарізкою займається мерчендайзер, а його ще немає. Після мого звернення до адміністратора, п. Людмила повернулася до мене і запитала, якого саме мені сиру зробити нарізку. На що я відповіла: “200 грамів польського сиру”. Мені була надана відповідь: «Я что знаю какой тут польський сыр?». Перебуваючи в шоці, я в неї запитала: «Можливо мені потрібно зайти за прилавок та самій знайти в купі сирів той, який мені подрібний?». Мені в грубій формі повідомили, що я сама можу зайти та знайти продукт, який мене цікавить. Я без рукавичок, у верхньому одязі, за прилавком відкрила холодильник та почала сама собі шукати продукт. Знайшовши, я віддала його п. Людмилі. Вона не знаючи який це сир, почала сперечатися, і пояснювати що це не польський сир (назва сиру по квитанції – Швейцарський, виробник: OSM WLOSZCZOWA). Через 15 хвилин мого витраченого часу, витрачених нервів, такою відкритої неповаги до мене, мені видали мій продукт. Таке ставлення Ваших співробітників призводить до втрати клієнтів та загрозі їх отруєнню через недотримання співробітниками санітарних норм. Я дуже вражена, що адміністратор разів 10 вибачився, а сама п. Людмила навіть і не подивилась в мою сторону. Прошу прийняти щодо п. Людмили Мендруг відповідні заходи, щоб уникнути виникнення подібних ситуацій надалі.
BILLA
Billa - мережа супермаркетів, що розвивається німецькою компанією REWE Group. За власними даними, REWE Group - 4-та за величиною торговельна компанія в Європі, налічує понад 13 тисяч торговельних майданчиків, 300 тис. співробітників і має річний оборот понад €45 млрд. Мережа супермаркетів Billa здійснює свою діяльність на території 10 європейських країн:... детальніше
Найгірший супермаркет в Україні
акції навіть такі собі стали... Овочі завжди в'ялі, м'ясо завітрене
Скарга на співробітника (Київ,Чорновола 27)
15.01.2020 року о 8 годині 5 хвилин я зайшла до магазину щоб придбати продукти. Біля м’ясного відділу продавець був відсутній. Біля відділу випічки знаходилась продавець п. Людмила, у якої я запитала, чи може вона мені зважити відповідний продукт. Після того як... Читати відгук Я, Анжеліка Вадимівна, повідомляю про факт нахабного та цинічного ставлення до мене з боку продавця Вашого магазину Мендруг Людмили.
15.01.2020 року о 8 годині 5 хвилин я зайшла до магазину щоб придбати продукти. Біля м’ясного відділу продавець був відсутній. Біля відділу випічки знаходилась продавець п. Людмила, у якої я запитала, чи може вона мені зважити відповідний продукт. Після того як п. Людмила 7 хвилин перекладала випічку з місця на місце, вона підійшла. Коли я попросила нарізати мені польського сиру, продавець відмовилася, пояснюючи це тим, що нарізкою займається мерчендайзер, а його ще немає. Після мого звернення до адміністратора, п. Людмила повернулася до мене і запитала, якого саме мені сиру зробити нарізку. На що я відповіла: “200 грамів польського сиру”. Мені була надана відповідь: «Я что знаю какой тут польський сыр?». Перебуваючи в шоці, я в неї запитала: «Можливо мені потрібно зайти за прилавок та самій знайти в купі сирів той, який мені подрібний?». Мені в грубій формі повідомили, що я сама можу зайти та знайти продукт, який мене цікавить. Я без рукавичок, у верхньому одязі, за прилавком відкрила холодильник та почала сама собі шукати продукт. Знайшовши, я віддала його п. Людмилі. Вона не знаючи який це сир, почала сперечатися, і пояснювати що це не польський сир (назва сиру по квитанції – Швейцарський, виробник: OSM WLOSZCZOWA). Через 15 хвилин мого витраченого часу, витрачених нервів, такою відкритої неповаги до мене, мені видали мій продукт. Таке ставлення Ваших співробітників призводить до втрати клієнтів та загрозі їх отруєнню через недотримання співробітниками санітарних норм.
Я дуже вражена, що адміністратор разів 10 вибачився, а сама п. Людмила навіть і не подивилась в мою сторону.
Прошу прийняти щодо п. Людмили Мендруг відповідні заходи, щоб уникнути виникнення подібних ситуацій надалі.