Шахраї!!! 17.12.23 замовила дитячу іграшку. Оплата повна онлайн. 18.12.23 зателефонували, перевіри інформацію та прийняли замовлення. На питання коли буде відправка (так як подарунок дитині на Різдво) відповіли, що в день в день. 20.12.23 зранку ледве додзвонилась, щоб уточнити чому немає відправки. Відправили в той же день. 21.12.23 ввечері отримала товар на НП. Відкривши, побачила що коробка буда уже відкрита, а в середині зламана іграшка. Поламані частини акуратно складені та прикріплені, щоб не загубились. В той же вечір відправила товар на зворотню адресу. Так як до магазину не додзвонилась, відправила лист з прикріпленими фото поломки на офіційну електронну адресу з проханням замінити іграшку або повернути гроші. До магазину додзвонилась лише на третій день!!! Менеджер-дівчина відповіла, що передасть усю інформацію старшому менеджеру і він зі мною зв’яжеться, щоб уточнити деталі для повернення коштів. 27.12.23 після численних дзвінків, на які ніхто не відповідає, у Viber написав менеджер. Описала ситуацію і на цьому все. Пошкоджений товар ніхто з НП не забирав. Пішла платна доставка за зберігання. Кожного дня телефонувала у магазину і писала у Viber старшому менеджеру. У відповідь - ігнор і тишина. Підсумок: 4.01.24!!! менеджер у Viber відповів, що пошкоджений товар вони назад не приймають! Прийшлось вертати назад пошкоджену іграшку щей переплачувати за послуги НП бо немає ні сил ні здоров’я боротися з цим беззаконням та шахрайством. Залишила скаргу у Держпродспоживслужбі.
Шахраї та брехуни!!! - Відгуки про banch.com.ua інтернет-магазин
17.12.23 замовила дитячу іграшку. Оплата повна онлайн.
18.12.23 зателефонували, перевіри інформацію та прийняли замовлення. На питання коли буде відправка (так як подарунок дитині на Різдво) відповіли, що в день в день.
20.12.23 зранку ледве додзвонилась, щоб уточнити чому немає відправки. Відправили в той же день.
21.12.23 ввечері отримала товар на НП. Відкривши, побачила що коробка буда уже відкрита, а в середині зламана іграшка. Поламані частини акуратно складені та прикріплені, щоб не загубились. В той же вечір відправила товар на зворотню адресу. Так як до магазину не додзвонилась, відправила лист з прикріпленими фото поломки на офіційну електронну адресу з проханням замінити іграшку або повернути гроші. До магазину додзвонилась лише на третій день!!! Менеджер-дівчина відповіла, що передасть усю інформацію старшому менеджеру і він зі мною зв’яжеться, щоб уточнити деталі для повернення коштів.
27.12.23 після численних дзвінків, на які ніхто не відповідає, у Viber написав менеджер. Описала ситуацію і на цьому все. Пошкоджений товар ніхто з НП не забирав. Пішла платна доставка за зберігання. Кожного дня телефонувала у магазину і писала у Viber старшому менеджеру. У відповідь - ігнор і тишина.
Підсумок: 4.01.24!!! менеджер у Viber відповів, що пошкоджений товар вони назад не приймають! Прийшлось вертати назад пошкоджену іграшку щей переплачувати за послуги НП бо немає ні сил ні здоров’я боротися з цим беззаконням та шахрайством.
Залишила скаргу у Держпродспоживслужбі.
відгук
Коментарі до відгуку