Мирослава Отзыв написан 6 января, 2024 год32 просмотра
Шахраї!!! 17.12.23 замовила дитячу іграшку. Оплата повна онлайн. 18.12.23 зателефонували, перевіри інформацію та прийняли замовлення. На питання коли буде відправка (так як подарунок дитині на Різдво) відповіли, що в день в день. 20.12.23 зранку ледве додзвонилась, щоб уточнити чому немає відправки. Відправили в той же день. 21.12.23 ввечері отримала товар на НП. Відкривши, побачила що коробка буда уже відкрита, а в середині зламана іграшка. Поламані частини акуратно складені та прикріплені, щоб не загубились. В той же вечір відправила товар на зворотню адресу. Так як до магазину не додзвонилась, відправила лист з прикріпленими фото поломки на офіційну електронну адресу з проханням замінити іграшку або повернути гроші. До магазину додзвонилась лише на третій день!!! Менеджер-дівчина відповіла, що передасть усю інформацію старшому менеджеру і він зі мною зв’яжеться, щоб уточнити деталі для повернення коштів. 27.12.23 після численних дзвінків, на які ніхто не відповідає, у Viber написав менеджер. Описала ситуацію і на цьому все. Пошкоджений товар ніхто з НП не забирав. Пішла платна доставка за зберігання. Кожного дня телефонувала у магазину і писала у Viber старшому менеджеру. У відповідь - ігнор і тишина. Підсумок: 4.01.24!!! менеджер у Viber відповів, що пошкоджений товар вони назад не приймають! Прийшлось вертати назад пошкоджену іграшку щей переплачувати за послуги НП бо немає ні сил ні здоров’я боротися з цим беззаконням та шахрайством. Залишила скаргу у Держпродспоживслужбі.
Шахраї та брехуни!!! - Отзывы о banch.com.ua интернет-магазин
17.12.23 замовила дитячу іграшку. Оплата повна онлайн.
18.12.23 зателефонували, перевіри інформацію та прийняли замовлення. На питання коли буде відправка (так як подарунок дитині на Різдво) відповіли, що в день в день.
20.12.23 зранку ледве додзвонилась, щоб уточнити чому немає відправки. Відправили в той же день.
21.12.23 ввечері отримала товар на НП. Відкривши, побачила що коробка буда уже відкрита, а в середині зламана іграшка. Поламані частини акуратно складені та прикріплені, щоб не загубились. В той же вечір відправила товар на зворотню адресу. Так як до магазину не додзвонилась, відправила лист з прикріпленими фото поломки на офіційну електронну адресу з проханням замінити іграшку або повернути гроші. До магазину додзвонилась лише на третій день!!! Менеджер-дівчина відповіла, що передасть усю інформацію старшому менеджеру і він зі мною зв’яжеться, щоб уточнити деталі для повернення коштів.
27.12.23 після численних дзвінків, на які ніхто не відповідає, у Viber написав менеджер. Описала ситуацію і на цьому все. Пошкоджений товар ніхто з НП не забирав. Пішла платна доставка за зберігання. Кожного дня телефонувала у магазину і писала у Viber старшому менеджеру. У відповідь - ігнор і тишина.
Підсумок: 4.01.24!!! менеджер у Viber відповів, що пошкоджений товар вони назад не приймають! Прийшлось вертати назад пошкоджену іграшку щей переплачувати за послуги НП бо немає ні сил ні здоров’я боротися з цим беззаконням та шахрайством.
Залишила скаргу у Держпродспоживслужбі.
отзыв
Комментарии к отзыву