Автопро — маркетплейс автозапчастин
Автопро - популярний маркетплейс автозапчастин та автотоварів.
• Продавці можуть розпочати торгівлю за годину і в той же день отримують перших клієнтів.
• Покупці швидко знайдуть будь-які запчастини серед пропозицій 5000 продавців і куплять їх зручно та безпечно.
• Автосервіси розповідають про свої послуги потенційним клієнтам та купують запчастини для...
детальніше Автозапчастини
Елементарні питання до адміністрації - Відгуки про Автопро — маркетплейс автозапчастин
2. Якщо ви і справді хочете зробити ГАРНИЙ ПРОДУКТ – спитайте у ПРОДАВЦІВ як влаштований ринок всередині і тільки тоді ви зможете налаштувати роботу правильно! Я 7 років з АвтоПро, дуже добре знаю алгоритми роботи даної платформи, і, повірте, 80% ваших «нововведень» не принесли жодного результату, а в деяких моментах зробили тільки гірше!
ПОЯСНЮЮ вже в 10000000й раз ще тут!!!
ЗРОБІТЬ націнку для ПРО мінімальну 7-8% і щоб націнка на РОЗДРІБ не формувалась з націнки на ПРО!!!
Наведу приклад
Якщо є 2 магазина, які продають одну запчастину, яка по прайсу коштує 100грн, але:
1й магазин поставив націнку 2% - ціна для РОЗДРІБНОГО клієнта = 127,5грн
2й магазин поставив націку 5% - ціна для РОЗДРІБНОГО клієнта = 131,25грн
То поясніть нам всім будь ласка:
1. В кого купить РОЗДРІБНИЙ покупець?!
2. Навіщо 2й магазин платить за «антидемпінг»?!
3. Як магазину під номером 2, який на ФОП 3й групі - платить податок 5%, а це означає що менше 5% націнку НЕ МОЖЕ поставити, ЯК можна конкурувати з магазином під номером 1?!
Просто ж питання, дайте будь ласка відповідь, о поважне Панство АвтоПро!
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
1. Специфіка інтернет-відгуків така, що люди здебільшого пишуть про мінуси і дуже у рідкісних випадках готові витрачати час на те, щоб поділитися позитивним кейсом. Ставимося до цього як до вказівок саме на проблемні місця.
2. Постійно спілкуємося з продавцями і збираємо зворотній зв’язок щодо будь-яких змін на майданчику і більшість продавців вбачає проблему у демпінгу. Тому ми підіймаємо нагору не найдешевші пропозиції, а ті, продавці яких пропонують якісний сервіс. Відтепер задоволений покупець має додаткову мотивацію звернутися до вас повторно — знижку 3%.
Якщо покупці шукають найменшу ціну, вони не відкриють карточку з більшою ціною, і продавець не витратить гроші на зайвий клік. Кожен клік, за який ви сплачуєте на Автопро — це цільова дія, ваш потенційний покупець. Але те, що відбувається після відкриття картки: приймання, обробка замовлення, якість товара і т.д. — на вашому боці.
Написане вище стосується тільки сегмента роздрібу, у сегменті професіоналов ми не встановлюємо ніяких вимог до націнки. Але високомаржинальні роздрібні замовлення — головна умова для розвитку будь-якого бізнесу і наші оновлення спрямовані саме на те, щоб сфера торгівлі запчастинами розвивалася швидше і якісніше.
Дякуємо Вам за зворотній зв’язок і за те, що обираєте Автопро!