Не повертають кошти - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX

Автолюкс (AUTOLUX
Відгук додано 15 серпня, 2019 год 366 переглядів
На справді не звертав увагу на негативні відгуки, перед тим як скористатися послугами перевізника Autolux. Точніше читав, але вважав, що це лише крихітна частина користувачів. Відправив своїх рідних на відпочинок. А сам повинен мав намір приїхати пізніше. В зв'язку з роботою, не мав багато часу на те щоб їздити по кассах компанії за білетом, і те що живемо в епоху гаджетів, встановив додаток на мобільний телефон. Приблизно зпрогнозувавши дату закінчення свого проекту, вирішив придбати квиток заздалегідь через додаток. При купівлі квитка програма дала мені придбати квиток зі знижкою. Зпочатку був задоволений, адже вартість квитка була в рівні з вартість проїзду на залізничному транспорті, в купейному вагоні. Але потім закралася підозра, можливо я якось не так його придбав. Зателефонував на гарячу лінію, де мене заспокоїли, сказавши що придбаний квиток оформлений вірно. Що у них бувають подібні акції, так як немає великого спросу на напрямок. Але саме цікаве розпочалось тоді, коли мені необхідно було терміново змінити дату від'їзду. Зайшовши в додаток, є функція зміни дати відправлення. Я на неї, вона не активна. Я на кнопку повернути квиток - також неактивна. Я на гарячу лінію, почали дивитись - потім відповіли, що мій квиток був придбаний за бонуси і тому даний квиток не можливо повернути і змінити дату відправлення..... Чекайте, я вперше скористався додатком, про які бонуси йде мова. Вони нічого не можуть сказати, необхідно писати листа адміністрації. На моє питання, а де іх головний офіс чи представництво, відповіли що в них не має головного офісу і представництв в Україні. У мене відібрало мову. Написав листа - відповіді не має. На сайті Еколайн маленькими літерами була написана адреса автостанції "Видубичі". Поїхав туди. Запитав чи можливо змінити дату. На що вони відповіли, що не маю такої змоги, програма не дає. Зову головного офісу. Він мені говорить що потрібно було читати правила компанії...... При купівлі квитка через додаток жодних застережень і ссилку на правила компанії не було. На що "головний" говорить, що правила написані на сайті. Я відповідаю, що це чудово, але при оформленні він не дає ссилку на ці правила. На що отримав шикарну відповідь - Ви коли встановлювали додаток поставили галочку про ознайомлення з правилами. І на цьому наша дискусія закінчилась.... В решті решт я отримав листа від адміністратора "(Доброго дня!
Всі дії в системі лояльності в тому числі і нарахування ECO-бонусів, якщо вони передбачені за поїздку, відбуваються лише під час купівлі квитка в он-лайн режимі. Після завершення процесу покупки нарахувати ECO-бонуси або отримати пропозиції ELS не можливо. Інформація про можливі обмеження на зміну дати поїздки, скасування квитка та інші дії щодо квитка доступна при виборі цінової пропозиції для поїздки. Обираючи пропозицію ELS, що має обмеження, пасажир не може в подальшому посилатися на відсутність інформації. Інформація про обмеження, які діють на поїздку, вказується у квитку)". Я почав розбиратись з додатком і у них є кнопка вибору скидки. Але я точно знаю що її не вмикав. Крім того вона так оформлення, що без підказок не зрозумієш що до чого.
В подальшому користуватися послугами даної компанії не буду, і буду відмовляти рідних.





Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Автолюкс (AUTOLUX
Всі відгуки

1.7 5
1533 відгука / 71756 переглядів
Пасажирські перевезення
Kantol (Кантол)
Kantol (Кантол)

Рейтинг: 2.6
1641 відгук
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.8
975 відгуків
ФОП Козлова С.О.
ФОП Козлова С.О.

Рейтинг: 2.1
18 відгуків
Z-Time
Z-Time

Рейтинг: 1.4
199 відгуків
Pani Bus Кривой Рог
Pani Bus Кривой Рог

Рейтинг: 4.4
303 відгука
SAV.O.BUS
SAV.O.BUS

Рейтинг: 3.2
297 відгуків
Компания Euroclub
Компания Euroclub

Рейтинг: 3.7
624 відгука
ООО "КЛР ЮА" (KLR Bus)
ООО "КЛР ЮА" (KLR Bus)

Рейтинг: 4
1604 відгука
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.8
1097 відгуків