Ситуація Чекаєм ми автобус на автостанції ще за три години до відправки так як приїхали раніше з іншої країни За годину до відправки нам приходить смс про те що наш автобус запізниться Увага смс відправив перевізник «Автолюкс» що і логічно бо ми там і квитки купували Ми звичайно не здивувались Але чекаєм Без 15 хв до відправки ми прибули вже на платформу де і чекали автобус з фірми «Автолюкс « адже ніяких попередження про зміну автобуса чи зміну фірми нам нічого не вказали Звісно же нашого автобуса ми не бачим ,час минає Звінків та смс уже також ніяких не було ,хоча ми були впевнені в тому що нам зателефонують як в принципі це і мало б бути На хвилинку в нас 3 дорослих і 1 неповнолітня дитина ,зауважу дитині 2 роки!!!!! Ми в Кракові на годинику уже 20:20 хоча відправитись ми мали о 19:55 Розуміючи що автобуса уже не буде і швидше за все він уже в дорозі ми починаємо піднімати всіх і дізнаємося що був автобус по нашому направленню, але абсолютно інший. Тому ми приймаєм рішення наздоганяти його на таксі. Наздогнавши його він навіть не думав ставати ,на наші прохання зупинитися він нас просто вкотре обганяє Поговорити все ж таки з водіями нам вдалося вже на кордоні ,розмова не з приємних. Грубі не ввічливі не приємні водії з насмішкою заявили, що наші квитки анульовані і вже продані ! Купували ми квитки з всіма зручностями бо в дорозі з маленькою дитиною Почувши про дитину водій просто відповів що в нього все одно кондиціонера немає , туалету тимпаче та місць впринципі теж ,хоча місця були!! Нас просто виставили вночі на кордоні з дитиною і робіть що хочете Маю масу обурень та запитань Чому не попередили про зміну автобуса та зміну фірми? Чому не зателефонували та не шукали нас? Чому немає ніякої інформації про водіїв ? Ні контактних номерів ? Як і з ким зв’язуватись у таких випадках ? Коли на сайті кожен із вказаних номерів не відповідає А інформаційна служба працює з 8:00 до 20:00 Ну а далі ? Що робити ? Де шукати інформацію та допомогу ?
Жахливий сервіс - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
Чекаєм ми автобус на автостанції ще за три години до відправки так як приїхали раніше з іншої країни
За годину до відправки нам приходить смс про те що наш автобус запізниться
Увага смс відправив перевізник «Автолюкс» що і логічно бо ми там і квитки купували
Ми звичайно не здивувались
Але чекаєм
Без 15 хв до відправки ми прибули вже на платформу де і чекали автобус з фірми «Автолюкс « адже ніяких попередження про зміну автобуса чи зміну фірми нам нічого не вказали
Звісно же нашого автобуса ми не бачим ,час минає
Звінків та смс уже також ніяких не було ,хоча ми були впевнені в тому що нам зателефонують як в принципі це і мало б бути
На хвилинку в нас 3 дорослих і 1 неповнолітня дитина ,зауважу дитині 2 роки!!!!!
Ми в Кракові на годинику уже 20:20 хоча відправитись ми мали о 19:55
Розуміючи що автобуса уже не буде і швидше за все він уже в дорозі ми починаємо піднімати всіх і дізнаємося що був автобус по нашому направленню, але абсолютно інший. Тому ми приймаєм рішення наздоганяти його на таксі.
Наздогнавши його він навіть не думав ставати ,на наші прохання зупинитися він нас просто вкотре обганяє
Поговорити все ж таки з водіями нам вдалося вже на кордоні ,розмова не з приємних. Грубі не ввічливі не приємні водії з насмішкою заявили, що наші квитки анульовані і вже продані !
Купували ми квитки з всіма зручностями бо в дорозі з маленькою дитиною
Почувши про дитину водій просто відповів що в нього все одно кондиціонера немає , туалету тимпаче та місць впринципі теж ,хоча місця були!!
Нас просто виставили вночі на кордоні з дитиною і робіть що хочете
Маю масу обурень та запитань
Чому не попередили про зміну автобуса та зміну фірми?
Чому не зателефонували та не шукали нас?
Чому немає ніякої інформації про водіїв ? Ні контактних номерів ? Як і з ким зв’язуватись у таких випадках ? Коли на сайті кожен із вказаних номерів не відповідає
А інформаційна служба працює з 8:00 до 20:00
Ну а далі ? Що робити ? Де шукати інформацію та допомогу ?
відгук
Коментарі до відгуку