9.06.2024 бронювала квиток Київ-Люблін час прибуття був о 09:10. Розумію що кордон і різні ситуації але черги на кордоні не було а нас тримали від 06:00 до 13:15. Приїхали в Люблін 10.06.2024 о 15:00 висадили нас на старому (як виявилося) вокзалі. На 18:50 в цей же день 10.06.2024 я бронюю два квитка з Любліну на Київ і ще один квиток на Рівне загальною сумою 2100 грн. Чекали на прибуття автобусу на тому ж вокзалі де нас і висадили раніше. В зазначений час він не приїхав і я попросила чоловіка (який в цей час знаходився в Украіїні) зателефонувати диспетчеру, дізнатися на скільки автобус запізнюється. Хоча ми на вокзалі чекали часу відправки вже дві години поспіль. Після того як чоловік запитав диспетчера чи буде взагалі автобус, мені зателефонувала диспетчер із запитанням чи ми будемо їхати. Звісно, відповіла я, ми давно чекаємо на автобус якого нема. На годиннику було вже 19:05. Тобто водій мені не телефонував ні за 10 хв до відправки ні в час коли мав би вже відправитись. Як виявилось автобус відправляється із якогось нового вокзалу. Він в двох кілометрах десь від старого. Я попросила диспетчера щоб нас зачекали 10 хв і ми підїдемо або щоб забрав нас по дорозі на що вона була дуже категоричною і відповіла що ніхто нас чекати не буде і по дорозі забирати теж. Автобус проїхав просто повз нас і навіть не думав зупинятися і забрати нас. Це просто шок!!! Кошти повертати відмовились сказавши - купуйте нові квитки. У мене питання…. Ви люди чи хто….???? Чи якщо квитки вже оплачені то можна так себе поводити? Їх навіть не цікавило, що в нас нема коштів щоб забронювати ще одні квитки! Диспетчер відповіла просто: «такі правила компанії». Це ваші проблеми.
Жахливий перевізник - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
відгук
Коментарі до відгуку