Заказал клавиатуру эпл. Мало того, что контрафактная(нелегально ввезена в Украину), так еще и не уточнили, какую раскладку нарезать на нее. Нарезали раскладку, которую эпл не использует уже 10 лет, криво-косо. Распаковал, подключил.... понял что напортачили, запокавал. В возврате отказали, по надуманной причине. Фискального чека нет, хотя это технически сложное изделие и фискальный чек - обязателен. Делайте выводы! Обманут и не... Читати відгук Заказал клавиатуру эпл. Мало того, что контрафактная(нелегально ввезена в Украину), так еще и не уточнили, какую раскладку нарезать на нее. Нарезали раскладку, которую эпл не использует уже 10 лет, криво-косо. Распаковал, подключил.... понял что напортачили, запокавал. В возврате отказали, по надуманной причине. Фискального чека нет, хотя это технически сложное изделие и фискальный чек - обязателен. Делайте выводы! Обманут и не моргнут!
Переваги:
связались быстро
Недоліки:
Абсолютные непрофи в своем деле. Долго мне доказывали, что официальных представителей эпл в Украине нет. Обманывают, не моргнув глазом. Выкинул 5000 грн.
Придбала в avic планшет Xiaomi, недешевий, який через пару місяців почав видавати поміхи при роботі, вимикатися, почав рябіти екран. За рік гарантійного обслуговування здавала його в магазин три (!) рази, вони відправляли його в сервісний центр в інше місто, а там кожен раз відповідали, що не бачать дефектів і нічого з ним не робили, просто повертали. Коли гарантійний термін закінчився,... Читати відгук Придбала в avic планшет Xiaomi, недешевий, який через пару місяців почав видавати поміхи при роботі, вимикатися, почав рябіти екран. За рік гарантійного обслуговування здавала його в магазин три (!) рази, вони відправляли його в сервісний центр в інше місто, а там кожен раз відповідали, що не бачать дефектів і нічого з ним не робили, просто повертали. Коли гарантійний термін закінчився, віднесла його в нормальний сервісний центр, де виявилось, що треба перепаювати процесор за немаленькі гроші. Дуже незадоволена магазином avic і їх сервісним центром.
Переваги:
немає
Недоліки:
продали бракований товар, ігнорували поломку протягом гарантійного терміну
Сидить там така собі гнида, яка тільки вміє грошей збити за чистку. Купила ноут за 60к в 2024 році, через місяць він погас, віддала в сервіс, так вони взагалі 2 тижні його не чіпали, а потім доводили мені, що техніка за 60к повинна грітися так що на ній яєчню можна смажити. Ну гаразд, можна так можна. Через рік... Читати відгук Сидить там така собі гнида, яка тільки вміє грошей збити за чистку. Купила ноут за 60к в 2024 році, через місяць він погас, віддала в сервіс, так вони взагалі 2 тижні його не чіпали, а потім доводили мені, що техніка за 60к повинна грітися так що на ній яєчню можна смажити. Ну гаразд, можна так можна. Через рік він знову гасне, і знову сервіс, знову та ж хамська морда, у якої тепер намалювалася класна відмазка "він гріється тому що потрібна чистка за 3к"!! Нагадую, ноуту з бізнес-сегменту, через 11 місяців не вистачило чистки частіше! І ні, я не юзаю його на ковдрі, не затикаю його котом і лише зрідка завантажую його на повну потужність. На мої спроби і прохання подивитися уважніше, провести діагностику, перевірити всередині, що може бути ще причиною поломки, отримую знову гору хамства, твердження, що мені позаріз потрібна чистка, питання про мою технічну освіту (і так, вона у мене є, а всю свою техніку я обслуговую завжди сама вже протягом 15+ років).
У результаті, у мене на руках далеко не найдешевший ноутбук, який за 11 місяців життя вже місяць провів у ремонті, і будь-якої миті може померти з невідомих ні мені, ні їхнього триклятого сервісу причин.
Коротше, магазин як магазин – норм, але сервісне обслуговування – повне дно!
І так, там дуже прикольна система зв'язку: тільки один номер, де сидить менеджер продажник, який нічим ніколи допомогти не може, і форма на сайті "написати директору", яка ні до чого не призводить. Походу, не я одна така задоволена, що аж окрему кнопку прикрутили 🤔
Досвід з магазином жахливий, придбавши ноутбук, я гадав, що настали безтурботні часи довгих каток в доту. Але мої наївні мрії перервалися технічною поломкою, сильно не опускаючи голову, надіючись на обіцяну гарантію я звернувся до магазину і тут почався кошмар. Не зрахую всі тяжкі тижні очікування, мене буквально кормлять пустими обіцянками. Ні працювати ні грати я тепер не можу, життя стало... Читати відгук Досвід з магазином жахливий, придбавши ноутбук, я гадав, що настали безтурботні часи довгих каток в доту. Але мої наївні мрії перервалися технічною поломкою, сильно не опускаючи голову, надіючись на обіцяну гарантію я звернувся до магазину і тут почався кошмар. Не зрахую всі тяжкі тижні очікування, мене буквально кормлять пустими обіцянками. Ні працювати ні грати я тепер не можу, життя стало на рівень нижче. До цього такі питання у мене вирішувались швидко та без проблем, але завжди буває вперше, і цим проблемний досвідом став магазин «avic».
Якщо ви бажаєте, щоб вас розводили на час та гроші - ви по адресі. Таких духовних ям я ще не відчував. Вже втратив всі надії повернути свій ноутбук, який, до речі був зовсім новий. Не протягнув і декілька місяців.
Можливо він продався після якихось махінацій? Я тепер нічому не здивуюсь з таким відношенням до клієнтів. Бажаю всім удачі в інших магазинах, надіюсь вам пощастить більше ніж мені.
Продали наушники, маршалы новые. Третий раз отправляю в сервис к ним же. Нихрена не работает, возвращают, говорят "починили", в итоге уехали уже третий раз назад. Все решения принимаются неделями, подарил наушники на 8 марта, сейчас начало мая, назад отремонтированные ещё не получил. Обходите стороной эту помойку. Просто пи***ц.
Заказал под подарок Apple AirTag 4-pack (MX542), приехал в магазин, на коробке замят угол, сзади не аккуратно оторван стикер с остатками бумаги. Магазин проинформировать об этом заранее не соизволил, я бы не тратил время и приобрел бы в товар в другом месте. Негативный отзыв оставленный на сайте не публикуют.
Приобрёл в магазине наушники SONY C500, через два месяца перестали включаться. Сдал в магазин на гарантийный ремонт, пообещали в течении недели позвонить и прояснить ситуацию с ремонтом. Никто не звонил, через две недели набрал сам и тут начались проблемы. Каждый день один и тот же ответ - "Мы не знаем что с ними, они в сервисе, ничем помочь не можем."... Читати відгук Приобрёл в магазине наушники SONY C500, через два месяца перестали включаться. Сдал в магазин на гарантийный ремонт, пообещали в течении недели позвонить и прояснить ситуацию с ремонтом. Никто не звонил, через две недели набрал сам и тут начались проблемы. Каждый день один и тот же ответ - "Мы не знаем что с ними, они в сервисе, ничем помочь не можем." Решение проблемы магазин не предложил. Единственное что посоветовали, ждите, может вам повезёт и скоро починят. НЕ СОВЕТУЮ В avic НИЧЕГО ПОКУПАТЬ!
Купила в этом магазине планшет Blackview, сначала пересмотрев кучу обзоров на него на Ютубе, перечитав кучу отзывов, все хвалят. Мои первые впечатления супер, быстро отправили наложенным платежом без предоплат за пересылку. При распаковке и запуске всё понравилось, яркий экран, всё быстро запускается. И вот поставила я фильм посмотреть, да не тут-то было, экран постоянно выключается. Перепроверила все настройки, убедилась, что... Читати відгук Купила в этом магазине планшет Blackview, сначала пересмотрев кучу обзоров на него на Ютубе, перечитав кучу отзывов, все хвалят. Мои первые впечатления супер, быстро отправили наложенным платежом без предоплат за пересылку. При распаковке и запуске всё понравилось, яркий экран, всё быстро запускается. И вот поставила я фильм посмотреть, да не тут-то было, экран постоянно выключается. Перепроверила все настройки, убедилась, что в настройках экрана отключать экран «никогда», все жесты отключены, ничего не помогло. С просмотром Ютуб та-же история. Позвонила в магазин, мне дали номер их сервисного центра. Позвонила в сервисный центр, где мне сказали приносите планшет к нам на диагностику, которая займет от 15 до 30 дней. Серьёзно?! Я купила планшет, чтоб он лежал в сервисном центре? И потом неизвестно, что там будет внутри, когда его вернут. Супер вообще! Никому не рекомендую делать покупки в данном магазине! Цены приятные, но и качество соответствует ценам.
Замовив у суботу навушники Сказали відправка в середу (4дні) Відправили в четвер Приїхав чайник Повернення коштів ще 3 дні В результаті більше тижня проволочок + відсутність подарунку для доньки
Негативний досвід з AVIC. Обирала інтернет-магазин AVIC по відгукам. Переконавшись з безліччю позитивних відгуків замовили НОВІ навушники Apple AirPods with Charging Case (MV7N2). Оплатила відразу, відгуки спонукали що цьому магазину можна довіряти. Відправили швидко. На новій пошті не відкривала, була впевнена що з товаром все ок. Але! Товар прийшов розпакований, на заново перепакований! Брудний скотч підказував що ці навушники кочували... Читати відгук Негативний досвід з AVIC. Обирала інтернет-магазин AVIC по відгукам. Переконавшись з безліччю позитивних відгуків замовили НОВІ навушники Apple AirPods with Charging Case (MV7N2). Оплатила відразу, відгуки спонукали що цьому магазину можна довіряти. Відправили швидко. На новій пошті не відкривала, була впевнена що з товаром все ок. Але! Товар прийшов розпакований, на заново перепакований! Брудний скотч підказував що ці навушники кочували від одного клієнта до іншого. Звичайно я зробила відео та фото, відправила відгук в магазин з вимогою повернути товар та кошти. Я була здивована коли магазин хотів мене обвинуватити, а потім Нову пошту в підміні товару. До речі ніяких вибачень від магазину я не отримала, натомість зі мною спілкувались хамовито. Кошти повернули через півтора тижні, довелося самостійно пінгувати.
Магазин не рекомендую категорично! Якщо ви оглянули перед покупкою товар, то повернути його вже не можливо бо відкрита упаковка. А якщо не оглянули, то знову ваша проблеми. Ви або маєте купити коробку не перевіряючи, або втратити можливість повернути товар. Спілкування з сервіс центром марна трата часу. Кажуть писати на них скаргу, у них гарні юристи, дадуть вам відповідь. Також... Читати відгук Магазин не рекомендую категорично! Якщо ви оглянули перед покупкою товар, то повернути його вже не можливо бо відкрита упаковка. А якщо не оглянули, то знову ваша проблеми. Ви або маєте купити коробку не перевіряючи, або втратити можливість повернути товар. Спілкування з сервіс центром марна трата часу. Кажуть писати на них скаргу, у них гарні юристи, дадуть вам відповідь. Також кажуть писати в поліцію, директору, та будь кому їм все одно. Тобто ви купуєте товар сумнівної якості, без права повернення і гарантії. Ніякого сервісу чи гарантії ви потім не отримаєте.
Відгуки на Хотлайн і тут здебільшого фейкові і шаблонні. Але регулярно трапляються справжні негативні розгорнуті відгуки.
Відгуки фейкові! Щойно хотів придбати геймпад Sony Dualsense на Avic, тому що ціна значно нижче, ніж в інших магазинах. Почав дивитись відгуки на хотлайн і на цьому сайті та дуже здивувався коли побачив такий високій відсоток позитивних відгуків. Потім почав передивлятися і зрозумів, що усі відгуки майже однакові, не мають жодних описів придбаних товарів і таких відгуків якось забагато. Долистав... Читати відгук Відгуки фейкові! Щойно хотів придбати геймпад Sony Dualsense на Avic, тому що ціна значно нижче, ніж в інших магазинах. Почав дивитись відгуки на хотлайн і на цьому сайті та дуже здивувався коли побачив такий високій відсоток позитивних відгуків. Потім почав передивлятися і зрозумів, що усі відгуки майже однакові, не мають жодних описів придбаних товарів і таких відгуків якось забагато. Долистав відгуки до початку серпня 2023 і все стає зрозуміло, бо починаються суцільні негативні відгуки.
Отзыв будет не такой как пишут тут 99% людей, которые столкнулись с ним только поверхностно, хотя они имеют место быть, так как оценивают качество и оперативность магазина в отправке товара. Собственно речь пойдет о сервисном центре магазина. Был куплен в июле телефон Xiaomi 13 Lite 8/128GB Lite Pink, спустя 14 дней как закончилась возможность возврата товара, он перестал заряжаться нормально... Читати відгук Отзыв будет не такой как пишут тут 99% людей, которые столкнулись с ним только поверхностно, хотя они имеют место быть, так как оценивают качество и оперативность магазина в отправке товара. Собственно речь пойдет о сервисном центре магазина. Был куплен в июле телефон Xiaomi 13 Lite 8/128GB Lite Pink, спустя 14 дней как закончилась возможность возврата товара, он перестал заряжаться нормально и зависать при входе в камеру. Звонок на гарячую линию оправил меня прямиком в СЦ в Харькове по их номеру. Попытки туда дозвонится 2 дня, не увенчались успехом, написал в телеграм, ответы который как позже оказалось на тот момент, давались только первый час работы магазина утром, после, только на следующий день, может мне так везло, в итоге, связавшись с СЦ, мне пообещали что все решится в сказочные 14 дней, привозите. Подозрение что я вступил в "авик" началось с первой минуты общения с приемщиком. Я как человек который уже знает как воспроизвести глюки телефона, хотел показать их и обьяснить все, но услышал ответ, цитирую "Я ничего не буду смотреть, оставляете телефон, мы сами проверим, а то что вы хотите показать мне не интересно", та дам, на этом этапе я выпал но подписал акт приема, и выхода с магазина, решил его почитать, о чем сильно пожалел, там было написано "телефон имеет следы использования, потертости и царапины на пленке", на вопрос приемщику, где потертости на телефоне, новом можно сказать, ответ поступил что царапинки на пленке и он так написал и переделывать не будет, ответа на вопрос, почему тогда не указано только про царапинки и зачем указаны следы использования не понятно, но думаю что если телефон вернут поцарапаный, побитый, не знаю, предьявить будет уже ничего нельзя, умный ход авик, особенно на фоне общения приемщика в тот момент. В итоге, телефон сдан 29 июля, а сегодня 29 августа, что мне известно? То что телефон отправили не сразу в Киев, а спустя 3 дня, когда вроде бы как сами подтвердили что есть проблемы, а значит согласно акту приема под номером 158369, который соответствует заказу, датой начала ремонта считается 2 августа. Было пару попыток узнать что же с телефоном, но все разы мне говорили, позвоните через неделю. Последний дозвон до СЦ в Харькове был 28 августа и информация следующая: "Ждем ответ от того места где его ремонтируют, сегодня будет и я вечером вас наберу". Сейчас 29 августа, ровно месяц как новый телефон уехал в ремонт, какой именно вечер когда мне перезвонят, не известно, с момента 3 августа как телефон приехал в Киев, прошло 19 рабочих дней и 14 обещанные которые сказать что с телефоном хотя бы. И по сути проблема не в том, что новый телефон уехал непонятку куда и зачем, я читал закон об СЦ, а в том, что за 19 дней вообще не известно что с телефоном, где он и тебя только футболят завтраками. Еще можно почитать отзывы про магазин в Харькове в гугле, там люди которые обратились в СЦ, вполне пишут подобные отзывы. Как итог, магазин не плохой, был до войны, сейчас может тоже таким остался, но если не дай бог вам связаться с СЦ, будьте готовы к подобному, потому что именно так выглядит обратная сторона магазина. Про обслуживание в самом магазине ничего не буду говорить, достаточно ситуации с СЦ. От себя добавлю, писать письмо директору на сайте как позволяет кнопка про хамкий прием телефона не вижу смысла, согласно отзывам из того же гугла, никакой реакции будет. По закону 14 дней на выяснение неисправности. Подтверждение того что телефон был отправлен спустя 3 дня, есть только словесное, по не записанному разговору в телефоне, а так как в акте приема есть сноска, что датой начала ремонта является срок когда они у себя зафиксировали неисправность, если она носит периодический характер, может быть любая, даже сегодняшняя дата, доказать же не как нельзя. Бонусом добавлю, распечатанная квитанция, полностью на "русском" языке, хотя должна быть на украинском, как и чек. Позвонил еще раз в магазин, получил очередной хамский ответ что ничего не известно им там. И на требования ответа по закону, сказали что если хочу, могу приехать написать заявление и его передадут юристам. Сказано - сделано. Только что оставил электронное заявление со всеми подробностями, чеками и прочим в Держпродспожитслужбу України. ИТОГ: "Классный магазин и конкурсы интересные, квесты. головоломки, жалобы, по**изм на клиентов и законы Украины".
Переваги:
До войны наверное был нормальный магазин
Недоліки:
Отвратительное отношение к клиентам, игнорирование законов Украины, отсутствие адекватной информации на сайте, кроме номера отдела продаж, хамское поведение сотрудников СЦ.
В край негативний відгук!!! Вітриний варіант телефону, Iphone, на вітрині показував 100 відсотків батереї, перед самою оплатою, благо дитина додивилася, процент ємності батареї різко "падає" до 93%, через секунду телефон зовсім зависає. Це неподобство? благо, ще не здійснили проплату. Ви, що, позиціонуєте себе як найкращій Харківський магазин, постите рекламу в соц мережах, в цей не простий час, додаєтеся до... Читати відгук В край негативний відгук!!! Вітриний варіант телефону, Iphone, на вітрині показував 100 відсотків батереї, перед самою оплатою, благо дитина додивилася, процент ємності батареї різко "падає" до 93%, через секунду телефон зовсім зависає. Це неподобство? благо, ще не здійснили проплату. Ви, що, позиціонуєте себе як найкращій Харківський магазин, постите рекламу в соц мережах, в цей не простий час, додаєтеся до таких дій! Не рекомендую
Не рекомендую. Магазин проявил себя хуже просто реально поискать ещё нужно 💩💩💩 Я заказал планшет и перо, и защитное стекло. Также мне предложили поклеить это стекло за дополнительную оплату (предложил онлайн-консультант), я согласился. Произвел полную оплату ( ~ $1000) на ФОП. И: — за сутки мне нигде не пришло никаких уведомлений о подтверждении заказа, а также что и когда... Читати відгук Не рекомендую. Магазин проявил себя хуже просто реально поискать ещё нужно 💩💩💩
Я заказал планшет и перо, и защитное стекло. Также мне предложили поклеить это стекло за дополнительную оплату (предложил онлайн-консультант), я согласился. Произвел полную оплату ( ~ $1000) на ФОП. И: — за сутки мне нигде не пришло никаких уведомлений о подтверждении заказа, а также что и когда мне ожидать; пока с третьего раза я не доупрашивался об этом в двух мессенджерах; — ок, товар пришел; оказалось, что стекло не поклеено; этот же онлайн-менеджер пытался доказать мне, что я это не заказывал, тогда как это было в чеке; переходника для зарядки НЕ БЫЛО, то есть я не мог проверить работоспособность устройства; — мне предложили вернуть деньги за поклейку стекла (очень удобно — клей теперь сам стекло) и я ещё 2-3 дня ждал переходник для зарядки; — через некоторое время я решил таки поклеить стекло, И (!) стекло за 600 гривен оказалось ТРЕСНУТЫМ (!!); и что мне сказали в магазине — САМ ВИНОВАТ, не проверил на почте, никто ничего за него возвращать не будет. Вот так!
В итоге: вместо радости от покупки девайся я потратил несколько дней и несколько часов живого общения на то, чтобы истрепать себе нервы, мне пришлось искать, кто поклеит мне стекло перед использованием. (Чехол мне тоже не предлагали купить, если что:) Ну и мне подсунули битое стекло, минус 600 гривен. Такая история.
Замовив товар, з мене зняли одразу гроші за товар, подзвонив менеджер все підтвердив, чекаю товар, і потів знову дзвонять і кажуть що такого товару немає, і пропонують продати мені ноутбук з гіршими тех.характеристиками за туж ціну. Написав листа директору і поки немає ні ответа ні прівете, ні замовленя, ні грошей. Ось так і працює цей магазин.
Придбала у них електронну книгу Amazon Kindle Paperwhite Signature Edition 11th Gen. 32GB Black, яка, як виявилося пізніше, знаходиться в чорному списку Amazon і заблокована. Почалося з того, що несправний контактний номер на сайті став першим "дзвоником". Після того, як мені все-таки вдалося зв'язатися з представником компанії, зі мною зв'язався абсолютно некомпетентний співробітник Віталій, який не представився і почав свій... Читати відгук Придбала у них електронну книгу Amazon Kindle Paperwhite Signature Edition 11th Gen. 32GB Black, яка, як виявилося пізніше, знаходиться в чорному списку Amazon і заблокована. Почалося з того, що несправний контактний номер на сайті став першим "дзвоником". Після того, як мені все-таки вдалося зв'язатися з представником компанії, зі мною зв'язався абсолютно некомпетентний співробітник Віталій, який не представився і почав свій діалог з: "Что у вас случилось?", і це після того, як я розповіла першому менеджеру про виниклу ситуацію. На претензії щодо товару відповіли: "але ж він був запечатаний", що зовсім не розв'язує проблему. Віталій постійно перебивав мене і не хотів представлятися. Зійшлися на тому, що я відправила їм товар. Чекала два дні, щоб вони забрали книгу з "Нової пошти" і підтвердили, що товар знаходиться в чорному списку Amazon. На питання, чи не хотіли б вони вибачитися, консультант відповів, що він мені нічого не зробив. Маю відчуття, ніби я купила книгу у знайомого перекупа, а не в магазині, де є представник компанії. Ще не знаю, як закінчиться ця ситуація; обіцяли відправити нову книгу. Але є велике бажання звернутися до правоохоронних органів та служби захисту прав споживачів.
тегорично НЕ рекомендую даний магазин!!! Замовив ноутбук на подарунок, забирав на новій пошті, перевірив, все ок ( цілий і включився). Забрав! Через тиждень подарував, відкрили, почали налаштовувати його і коли включився вентилятор через декілька хвилин його першої роботи то почули дуже не приємний звук скриготіння та якогось човгання, потім ще глянули інформацію про ноутбук і як виявилось опз 8 Гб,... Читати відгук тегорично НЕ рекомендую даний магазин!!! Замовив ноутбук на подарунок, забирав на новій пошті, перевірив, все ок ( цілий і включився). Забрав! Через тиждень подарував, відкрили, почали налаштовувати його і коли включився вентилятор через декілька хвилин його першої роботи то почули дуже не приємний звук скриготіння та якогось човгання, потім ще глянули інформацію про ноутбук і як виявилось опз 8 Гб, хотя на сайті перед покупкою було написано 32 Гб! Я відразу написав менеджеру, за ситуацію він вибачився і сказав що то помилка на сайті, а через годину там уже стояла опз така яка є по факту на ноутбоці і перевів мене на сервісний центр! Я написав їм, на повідомлення ніхто не відповідає, подзвонив, сказали чекаєм відповіді по ноутбоці, тільки цікаво якої і від кого не зрозуміло. Сказали до кінця дня відповідь буде, ну як ви зрозуміли так ніхто і не відповів
Замовив на сайті Apple TV 2022 за 6199 грн. Передзвонили з магазину та сказали що є в Харкові але тільки відкрита коробка, можуть зробити знижку 200 грн. Нібито то не товар Open Box. Прийшовши до магазину, на вітрині я побачив товар Apple TV 4K 2022 Wi-Fi 64 GB (MN873) (Open Box) за ціною 5499 грн. Підійшовши до менеджера я сказав... Читати відгук Замовив на сайті Apple TV 2022 за 6199 грн. Передзвонили з магазину та сказали що є в Харкові але тільки відкрита коробка, можуть зробити знижку 200 грн. Нібито то не товар Open Box. Прийшовши до магазину, на вітрині я побачив товар Apple TV 4K 2022 Wi-Fi 64 GB (MN873) (Open Box) за ціною 5499 грн. Підійшовши до менеджера я сказав що в мене є інтернет замовлення та очікував що мені винесуть товар зі складу але на мій подив товар достали з вітрини та сказали що ціна вже 6000 грн так як це не б/у. Розуміючи що вже не має сенсу щось доказувати я його купив, повіривши що це лише відкрита коробка але вдома я зрозумів що це не так. Вони навіть не соромлячись дали гарантію на нього як на OPEN BOX всього 3 місяці. Фото додаю. Сірий магазин без чеків з комісією при оплаті карткою та ще й дурять.
Нельзя вернуть товар, это как так в течении 14 дней, любой товар даже если пользовались можно вернуть! А тут выдумали свои какие-то правила магазина, и уперлись рогом как бараны! Звоню по номеру 0963446815 он как робот, одно и тоже тарахтит, перепутал сечку с гречкой, вы пленку сорвали все, возврату не бывать. Короче я не рекомендую этот магазин, купив что-то если... Читати відгук Нельзя вернуть товар, это как так в течении 14 дней, любой товар даже если пользовались можно вернуть! А тут выдумали свои какие-то правила магазина, и уперлись рогом как бараны! Звоню по номеру 0963446815 он как робот, одно и тоже тарахтит, перепутал сечку с гречкой, вы пленку сорвали все, возврату не бывать. Короче я не рекомендую этот магазин, купив что-то если не подошло и тд,.. хер потом вернешь! Потому что всем буква "Ю". Товар не царапаный без дефектов, ой, пленочку порвали когда открывали коробку. Вы серьёзно?
А на хотлайні вони ще видаляють відгуки, які їм не подобаються. Тепер подробиці - купила процесор ще у 21 році за повну ціну 21 року, а не коли долар по 8. Ще й трохи зацікавив прикол, що коли будете оплачувати картою в магазині, то з вас за ніфіга зніметься ще близько 5% комісії, бо магазин може собі дозволити пункти видачі... Читати відгук А на хотлайні вони ще видаляють відгуки, які їм не подобаються. Тепер подробиці - купила процесор ще у 21 році за повну ціну 21 року, а не коли долар по 8. Ще й трохи зацікавив прикол, що коли будете оплачувати картою в магазині, то з вас за ніфіга зніметься ще близько 5% комісії, бо магазин може собі дозволити пункти видачі в різних містах, але не може дозволити нормальні умови оплати. Пройшло півтора роки, процесор вийшов з ладу, віддала його на діагностику. На сайті вказано ось таке "Додаткові умови на час гарантійного ремонту видається аналогічне справний пристрій (з деякими винятками);", при розмові з контактним центром (менеджером з продажу, якщо точніше), виявилося, що вони таке не роблять і роблять таке (так, це було сказано в одному реченні) лише ПІСЛЯ того, як випадок виявився гарантійним (що є зобов'язанням будь-якого магазину, а не "додатковою умовою"). Пообіцяли десь два тижні, передзвонили з "сервісу" через десять днів, що проц бракований, спитали що я хочу повернути - товар чи гроші. Так як я купувала товар щоб ним користуватися, а не поставити на поличку, то мені потрібен був новий товар. Його прислали через два дні у магазин, повністю запакований, але так сталося, що якщо магазин починає видавати брак, то він не зупиняється. У наступного проца був здохший контролер пам'яті, так що діагностика тягнулася з 8.01 до кінця місяця (нагадаю - Додаткові умови на час гарантійного ремонту видається аналогічне справний пристрій (з деякими винятками);. 30.01 мені передзвонили знову зі словами, що "ой, новий проц такий же поганий, в цей раз вам гроші чи товар?", а так як мені потрібен товар, то виявилося, що "добре-добре, ми закажемо новий", а потім через півгодини "ой, товари закінчилися, ви маєте два вибори: - так як ви заплатили за товар у 21 році, то можете тепер за ті ж самі гроші вибрати новий товар на сайті з цінами 23 року; - можете заплатити нам у 21 році $400, а у 23 забрати лише $270 доларів, бо ми нічо іншого не можемо. Нагадаю, в них все ще є зовсім безкорисний сайт, на якому вказано ось таке "Розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги". "Сервісний майстер" порекомендував звернутися до відділу продаж щоб проконсультуватися з ними, вони сказали "а у вас гарантійний випадок, ми нічо не знаємо, нічо не можемо, у нас лапки, звертайтеся до сервісу". Ще трошки більше крінжі - мені дали номер телефону сервісу, який виявися приватним номером телефону одного із "майстрів", який ходить десь по вулицям та носить посилки, то ж йому не дуже зручно зараз розмовляти". При передзвоні у кц виявилося, що "якщо щось не подобається, ви можете звернутися на сайті до категорії "лист директору", та він вам колись відповість", що було зроблено ще до дзвінка, а саме 30.01. Лист директору закінчився словами "з вами зв'яжеться менеджер по роботі з клієнтами протягом доби" і як можете зрозуміти, доба з 30.01 по 03.01 ще досі не закінчилася. На сайті у розділі текстового чату вони теж можуть не читати повідомлення по 20-30 хвилин, а потім прочитати і не відповідати нічого. Так як мені потрібен товар, а в магазині немає жодного нормального і не бракованого, то було прийнято рішення забирати гроші. Зайшовши до магазину щоб це зробити, я дізналася, що товар ще й досі висить на обмін, тобто поки продавець нічого не може з ним зробити, йому треба зв'язатися з сервісним центром (у виді однієї людини). А мені порекомендували "понять і простить", бо це ж я через їхній брак маю тепер платити на декілька тисяч більше за той же самий товар, але мені треба їх бідних "понять". Після розмови у магазині я сіла у метро, де не ловив зв'язок, і після виходу звідти побачила пропущений дзвінок від "майстра", що "ну да, я поставив його на обмін, але товару на обмін немає, але я й відмінити його не можу, а ви могли сьогодні забрати гроші". А що ви знаєте про сервіс?
У такий складний для людей час продають контрафактні товари, які не можуть працювати повноцінно в Україні та країнах Європи. При отриманні товару пломби були зірвані. Магазин - шл*к! Не рекомендую зв'язуватись. У поверненні товару відмовили.
Заказала на подарок smart watch Samsung 4 Classic, приехала посылка с уже открытой пломбой. Часы не подошли и при проверке на официальном сайте самсунг серийным номер не был зарегестрирован. В возврате нам отказали, т.к. были сорваны пломбы, хотя нам были уже отправлены часы с открытой пломбой и неизвестно сколько до нас людей эти часы возвращали. Деньги выброшены на ветер, а... Читати відгук Заказала на подарок smart watch Samsung 4 Classic, приехала посылка с уже открытой пломбой. Часы не подошли и при проверке на официальном сайте самсунг серийным номер не был зарегестрирован. В возврате нам отказали, т.к. были сорваны пломбы, хотя нам были уже отправлены часы с открытой пломбой и неизвестно сколько до нас людей эти часы возвращали. Деньги выброшены на ветер, а этой "компании" желаю поскорее обанкротиться.
Розводняк. Перед замовленням смартфона Xiaomi 12 передзвонив і уточнив чи актуальна ціна. так як було на 2500грн дешевше за всіх конкурентів. Все підтвердити. Але вимагають повну передплату на карточку приватної особи. Через кілька днів передзвонили і сказали що на сайті помилка і потрібно зробити доплату. і ціна виходить вже дорожча за інші магазини. Гроші повертають з затримкою та боями. А... Читати відгук Розводняк. Перед замовленням смартфона Xiaomi 12 передзвонив і уточнив чи актуальна ціна. так як було на 2500грн дешевше за всіх конкурентів. Все підтвердити. Але вимагають повну передплату на карточку приватної особи. Через кілька днів передзвонили і сказали що на сайті помилка і потрібно зробити доплату. і ціна виходить вже дорожча за інші магазини. Гроші повертають з затримкою та боями. А потім ціна на сайті знову вказана занижена. Це ШАХРАЇ!!!!
Замовлення підтвердили. На їх прохання здійснив повну передоплату. На запити про поставку не відповідали. На четвертий день після замовлення повідомили, що товару не має в наявності, хоча на сайті пропозиія була. Кошти не повернули. ШАХРАЇ. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ МАГАЗИН.
Переваги:
Замовлення прийнято
Недоліки:
Підтверджене і попередньо оплачене замовлення відмовились постачати, хоча товар залишався в наявності. Не відповідали на запити про поставку товару. Гроші за оплачений товар не повернули. Цинічне умисне шахрайство
Якщо ви хочете, щоб до вас відносились з повагою як до клієнта - вам точно не в цей магазин: ніякої професійності тут і близько немає, ще й відверта грубість під час спілкування з клієнтами. Замовив iPhone 12 у вівторок, 02.08 за 25450. В той же день з'явилась необхідність докупити ще один. Зателефонував, попросив додати до замовлення ще один такий же.... Читати відгук Якщо ви хочете, щоб до вас відносились з повагою як до клієнта - вам точно не в цей магазин: ніякої професійності тут і близько немає, ще й відверта грубість під час спілкування з клієнтами.
Замовив iPhone 12 у вівторок, 02.08 за 25450. В той же день з'явилась необхідність докупити ще один. Зателефонував, попросив додати до замовлення ще один такий же. Відповіли, що уточнять інформацію і перетелефонують. Мені ніхто не перетелефонував, тому я зв'язався з магазином ще раз наступного дня. Знову та ж ситуація - пообіцяли уточнити і не зателефонували. На такий рівень комунікації можете розраховувати.
Зателефонував втретє у п'ятницю, 05.08, попросив оператора створити нове замовлення. Айфон був на сайті за тією ж ціною - за 25450. Замовлення створили, підтвердили. Але через декілька годин мені зателефонували знову і сказали, що айфона по такій ціні більше немає в наявності, але є по іншій ціні - дорожче на 5000 грн. Коли я ввічливо наголосив, що я замовив за цією ціною, і за цією ціною хотів би отримати, оператор підвищив на мене голос і, не даючи мені нічого сказати, почав щось мені доводити. Такого халатного і грубого відношення до клієнтів я не бачив ще в жодному магазині за 10 років активних покупок.
Також, мені зовсім не зрозуміла логіка - "за цією ціною девайсу немає, але є такий же за набагато вищою ціною". Як це можливо? Конкретна модель може або бути в наявності, або не бути. Ціну визначає магазин - і якщо я оформив замовлення за 25450, то ваш обов'язок - за такою ціною мені його віддати.
Мною была совершена покупка в данном "чудо" интернет магазине!31.12.2021 г ( со сроками выполнения заказа тоже немного подкачали) забрали заказ,ровно через месяц произошла поломка,отнесли обратно в магазин,чтобы отремонтировать по гарантии ( гарантийный срок 1 год).07.02.2022 г принимают на ремонт и оправляют в г.Харьков,сроки выполнения ремонта 2 недели. 22.02.2022 ответили, что ещё не готова,а с 24.02. начались боевые действия в стране.Немного... Читати відгук Мною была совершена покупка в данном "чудо" интернет магазине!31.12.2021 г ( со сроками выполнения заказа тоже немного подкачали) забрали заказ,ровно через месяц произошла поломка,отнесли обратно в магазин,чтобы отремонтировать по гарантии ( гарантийный срок 1 год).07.02.2022 г принимают на ремонт и оправляют в г.Харьков,сроки выполнения ремонта 2 недели. 22.02.2022 ответили, что ещё не готова,а с 24.02. начались боевые действия в стране.Немного позже начали списывать на войну,что мультиварку с сервисного центра украли.Потом как оказалось,она нашлась,НО- она не отремонтирована!!! Сейчас говорят,что ремонтировать не могут,так как нет комплектующих И.....????? Что мне делать!?Нет ни мультиварки,ни денег.Как можно делать покупки в интернет- магазинах,если уже испорчено мнение?!Жду реакции на мой комментарий от данного магазина.
Это не интернет магазин, а несолидный спекулянт. Отдал наушники на сервисное обслуживание и уже 5 месяцев не могу их забрать обратно. Как и все кидалы и не плательщики на рынке прикрываются боевыми действиями на территории страны. Подано заявление в суд, так как решать вопрос Авик отказался. Все пишут о том что купили товар и если товар рабочий, магазин молодец, но... Читати відгук Это не интернет магазин, а несолидный спекулянт. Отдал наушники на сервисное обслуживание и уже 5 месяцев не могу их забрать обратно. Как и все кидалы и не плательщики на рынке прикрываются боевыми действиями на территории страны. Подано заявление в суд, так как решать вопрос Авик отказался. Все пишут о том что купили товар и если товар рабочий, магазин молодец, но качество магазина определяется не столько тем рабочий или не рабочий товар продается в нем, а тем как в случае возникновения каких-либо проблем они будут решаться, то есть качество предоставляемого сервиса. Авик не за что ответственности не несет и в случае возникновения проблем покупатель останется с неприятным осадком.
Те що ціни більш менш нормальні вказані це факт , але на цьому все нормально завершується. 2 місяці товар забрати не можна. Ніякої чіткої відповіді не має...
Непрофессионалы и кидалы
Неякісний товар, жахливий сервісний центр
Сервісний центр – хамське непрофесійне чувирло.
Купила ноут за 60к в 2024 році, через місяць він погас, віддала в сервіс, так вони взагалі 2 тижні його не чіпали, а потім доводили мені, що техніка за 60к повинна грітися так що на ній яєчню можна смажити. Ну гаразд, можна так можна.
Через рік... Читати відгук
Купила ноут за 60к в 2024 році, через місяць він погас, віддала в сервіс, так вони взагалі 2 тижні його не чіпали, а потім доводили мені, що техніка за 60к повинна грітися так що на ній яєчню можна смажити. Ну гаразд, можна так можна.
Через рік він знову гасне, і знову сервіс, знову та ж хамська морда, у якої тепер намалювалася класна відмазка "він гріється тому що потрібна чистка за 3к"!! Нагадую, ноуту з бізнес-сегменту, через 11 місяців не вистачило чистки частіше!
І ні, я не юзаю його на ковдрі, не затикаю його котом і лише зрідка завантажую його на повну потужність. На мої спроби і прохання подивитися уважніше, провести діагностику, перевірити всередині, що може бути ще причиною поломки, отримую знову гору хамства, твердження, що мені позаріз потрібна чистка, питання про мою технічну освіту (і так, вона у мене є, а всю свою техніку я обслуговую завжди сама вже протягом 15+ років).
У результаті, у мене на руках далеко не найдешевший ноутбук, який за 11 місяців життя вже місяць провів у ремонті, і будь-якої миті може померти з невідомих ні мені, ні їхнього триклятого сервісу причин.
Коротше, магазин як магазин – норм, але сервісне обслуговування – повне дно!
І так, там дуже прикольна система зв'язку: тільки один номер, де сидить менеджер продажник, який нічим ніколи допомогти не може, і форма на сайті "написати директору", яка ні до чого не призводить. Походу, не я одна така задоволена, що аж окрему кнопку прикрутили 🤔
Якщо ви бажаєте, щоб вас розводили на час та гроші - ви по адресі
Якщо ви бажаєте, щоб вас розводили на час та гроші - ви по адресі. Таких духовних ям я ще не відчував. Вже втратив всі надії повернути свій ноутбук, який, до речі був зовсім новий. Не протягнув і декілька місяців.
Можливо він продався після якихось махінацій? Я тепер нічому не здивуюсь з таким відношенням до клієнтів. Бажаю всім удачі в інших магазинах, надіюсь вам пощастить більше ніж мені.
Продали не рабочий товар
Привезли деффектную упаковку и ничего об этом не предупредили
Не рекомендую магазин!
Продают некачественный товар
Жахливий сервіс
Не рекомендую
Сказали відправка в середу (4дні)
Відправили в четвер
Приїхав чайник
Повернення коштів ще 3 дні
В результаті більше тижня проволочок + відсутність подарунку для доньки
Не рекомендую магазин AVIC
Обирала інтернет-магазин AVIC по відгукам. Переконавшись з безліччю позитивних відгуків замовили НОВІ навушники Apple AirPods with Charging Case (MV7N2). Оплатила відразу, відгуки спонукали що цьому магазину можна довіряти.
Відправили швидко.
На новій пошті не відкривала, була впевнена що з товаром все ок.
Але! Товар прийшов розпакований, на заново перепакований! Брудний скотч підказував що ці навушники кочували... Читати відгук Негативний досвід з AVIC.
Обирала інтернет-магазин AVIC по відгукам. Переконавшись з безліччю позитивних відгуків замовили НОВІ навушники Apple AirPods with Charging Case (MV7N2). Оплатила відразу, відгуки спонукали що цьому магазину можна довіряти.
Відправили швидко.
На новій пошті не відкривала, була впевнена що з товаром все ок.
Але! Товар прийшов розпакований, на заново перепакований! Брудний скотч підказував що ці навушники кочували від одного клієнта до іншого. Звичайно я зробила відео та фото, відправила відгук в магазин з вимогою повернути товар та кошти. Я була здивована коли магазин хотів мене обвинуватити, а потім Нову пошту в підміні товару.
До речі ніяких вибачень від магазину я не отримала, натомість зі мною спілкувались хамовито.
Кошти повернули через півтора тижні, довелося самостійно пінгувати.
Обман, не купуйте!
Якщо ви оглянули перед покупкою товар, то повернути його вже не можливо бо відкрита упаковка. А якщо не оглянули, то знову ваша проблеми.
Ви або маєте купити коробку не перевіряючи, або втратити можливість повернути товар.
Спілкування з сервіс центром марна трата часу. Кажуть писати на них скаргу, у них гарні юристи, дадуть вам відповідь.
Також... Читати відгук Магазин не рекомендую категорично!
Якщо ви оглянули перед покупкою товар, то повернути його вже не можливо бо відкрита упаковка. А якщо не оглянули, то знову ваша проблеми.
Ви або маєте купити коробку не перевіряючи, або втратити можливість повернути товар.
Спілкування з сервіс центром марна трата часу. Кажуть писати на них скаргу, у них гарні юристи, дадуть вам відповідь.
Також кажуть писати в поліцію, директору, та будь кому їм все одно.
Тобто ви купуєте товар сумнівної якості, без права повернення і гарантії. Ніякого сервісу чи гарантії ви потім не отримаєте.
Відгуки на Хотлайн і тут здебільшого фейкові і шаблонні. Але регулярно трапляються справжні негативні розгорнуті відгуки.
НЕ КУПУЙТЕ!!!
Если хотите чтобы гарантия работала, вам не в авик
Товар не відповідає дійсності
Д Н О (нервы на ветер, и деньги тоже с минусом)
Я заказал планшет и перо, и защитное стекло. Также мне предложили поклеить это стекло за дополнительную оплату (предложил онлайн-консультант), я согласился. Произвел полную оплату ( ~ $1000) на ФОП. И:
— за сутки мне нигде не пришло никаких уведомлений о подтверждении заказа, а также что и когда... Читати відгук Не рекомендую. Магазин проявил себя хуже просто реально поискать ещё нужно 💩💩💩
Я заказал планшет и перо, и защитное стекло. Также мне предложили поклеить это стекло за дополнительную оплату (предложил онлайн-консультант), я согласился. Произвел полную оплату ( ~ $1000) на ФОП. И:
— за сутки мне нигде не пришло никаких уведомлений о подтверждении заказа, а также что и когда мне ожидать; пока с третьего раза я не доупрашивался об этом в двух мессенджерах;
— ок, товар пришел; оказалось, что стекло не поклеено; этот же онлайн-менеджер пытался доказать мне, что я это не заказывал, тогда как это было в чеке; переходника для зарядки НЕ БЫЛО, то есть я не мог проверить работоспособность устройства;
— мне предложили вернуть деньги за поклейку стекла (очень удобно — клей теперь сам стекло) и я ещё 2-3 дня ждал переходник для зарядки;
— через некоторое время я решил таки поклеить стекло, И (!) стекло за 600 гривен оказалось ТРЕСНУТЫМ (!!); и что мне сказали в магазине — САМ ВИНОВАТ, не проверил на почте, никто ничего за него возвращать не будет. Вот так!
В итоге: вместо радости от покупки девайся я потратил несколько дней и несколько часов живого общения на то, чтобы истрепать себе нервы, мне пришлось искать, кто поклеит мне стекло перед использованием. (Чехол мне тоже не предлагали купить, если что:) Ну и мне подсунули битое стекло, минус 600 гривен. Такая история.
Обманюють людей на сайті
Написав листа директору і поки немає ні ответа ні прівете, ні замовленя, ні грошей.
Ось так і працює цей магазин.
купила крадену книгу в AVIC
Не рекомендую
Замовив ноутбук на подарунок, забирав на новій пошті, перевірив, все ок ( цілий і включився). Забрав!
Через тиждень подарував, відкрили, почали налаштовувати його і коли включився вентилятор через декілька хвилин його першої роботи то почули дуже не приємний звук скриготіння та якогось човгання, потім ще глянули інформацію про ноутбук і як виявилось опз 8 Гб,... Читати відгук тегорично НЕ рекомендую даний магазин!!!
Замовив ноутбук на подарунок, забирав на новій пошті, перевірив, все ок ( цілий і включився). Забрав!
Через тиждень подарував, відкрили, почали налаштовувати його і коли включився вентилятор через декілька хвилин його першої роботи то почули дуже не приємний звук скриготіння та якогось човгання, потім ще глянули інформацію про ноутбук і як виявилось опз 8 Гб, хотя на сайті перед покупкою було написано 32 Гб!
Я відразу написав менеджеру, за ситуацію він вибачився і сказав що то помилка на сайті, а через годину там уже стояла опз така яка є по факту на ноутбоці і перевів мене на сервісний центр!
Я написав їм, на повідомлення ніхто не відповідає, подзвонив, сказали чекаєм відповіді по ноутбоці, тільки цікаво якої і від кого не зрозуміло. Сказали до кінця дня відповідь буде, ну як ви зрозуміли так ніхто і не відповів
Не РЕКОМЕНДУЮ цей магазин зовсім.
Нельзя вернуть товар! Вы пленочку порвали
НІ В ЯКОМІ РАЗІ НАВІТЬ НЕ РОЗГЛЯДАЙТЕ ЦЕЙ МАГАЗИН ЯК МІСЦЕ, ДЕ МОЖНА ЩОСЬ КУПИТИ.
Тепер подробиці - купила процесор ще у 21 році за повну ціну 21 року, а не коли долар по 8. Ще й трохи зацікавив прикол, що коли будете оплачувати картою в магазині, то з вас за ніфіга зніметься ще близько 5% комісії, бо магазин може собі дозволити пункти видачі... Читати відгук А на хотлайні вони ще видаляють відгуки, які їм не подобаються.
Тепер подробиці - купила процесор ще у 21 році за повну ціну 21 року, а не коли долар по 8. Ще й трохи зацікавив прикол, що коли будете оплачувати картою в магазині, то з вас за ніфіга зніметься ще близько 5% комісії, бо магазин може собі дозволити пункти видачі в різних містах, але не може дозволити нормальні умови оплати.
Пройшло півтора роки, процесор вийшов з ладу, віддала його на діагностику. На сайті вказано ось таке "Додаткові умови
на час гарантійного ремонту видається аналогічне справний пристрій (з деякими винятками);", при розмові з контактним центром (менеджером з продажу, якщо точніше), виявилося, що вони таке не роблять і роблять таке (так, це було сказано в одному реченні) лише ПІСЛЯ того, як випадок виявився гарантійним (що є зобов'язанням будь-якого магазину, а не "додатковою умовою").
Пообіцяли десь два тижні, передзвонили з "сервісу" через десять днів, що проц бракований, спитали що я хочу повернути - товар чи гроші. Так як я купувала товар щоб ним користуватися, а не поставити на поличку, то мені потрібен був новий товар. Його прислали через два дні у магазин, повністю запакований, але так сталося, що якщо магазин починає видавати брак, то він не зупиняється. У наступного проца був здохший контролер пам'яті, так що діагностика тягнулася з 8.01 до кінця місяця (нагадаю - Додаткові умови
на час гарантійного ремонту видається аналогічне справний пристрій (з деякими винятками);.
30.01 мені передзвонили знову зі словами, що "ой, новий проц такий же поганий, в цей раз вам гроші чи товар?", а так як мені потрібен товар, то виявилося, що "добре-добре, ми закажемо новий", а потім через півгодини "ой, товари закінчилися, ви маєте два вибори:
- так як ви заплатили за товар у 21 році, то можете тепер за ті ж самі гроші вибрати новий товар на сайті з цінами 23 року;
- можете заплатити нам у 21 році $400, а у 23 забрати лише $270 доларів, бо ми нічо іншого не можемо.
Нагадаю, в них все ще є зовсім безкорисний сайт, на якому вказано ось таке "Розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги".
"Сервісний майстер" порекомендував звернутися до відділу продаж щоб проконсультуватися з ними, вони сказали "а у вас гарантійний випадок, ми нічо не знаємо, нічо не можемо, у нас лапки, звертайтеся до сервісу". Ще трошки більше крінжі - мені дали номер телефону сервісу, який виявися приватним номером телефону одного із "майстрів", який ходить десь по вулицям та носить посилки, то ж йому не дуже зручно зараз розмовляти". При передзвоні у кц виявилося, що "якщо щось не подобається, ви можете звернутися на сайті до категорії "лист директору", та він вам колись відповість", що було зроблено ще до дзвінка, а саме 30.01. Лист директору закінчився словами "з вами зв'яжеться менеджер по роботі з клієнтами протягом доби" і як можете зрозуміти, доба з 30.01 по 03.01 ще досі не закінчилася. На сайті у розділі текстового чату вони теж можуть не читати повідомлення по 20-30 хвилин, а потім прочитати і не відповідати нічого.
Так як мені потрібен товар, а в магазині немає жодного нормального і не бракованого, то було прийнято рішення забирати гроші. Зайшовши до магазину щоб це зробити, я дізналася, що товар ще й досі висить на обмін, тобто поки продавець нічого не може з ним зробити, йому треба зв'язатися з сервісним центром (у виді однієї людини). А мені порекомендували "понять і простить", бо це ж я через їхній брак маю тепер платити на декілька тисяч більше за той же самий товар, але мені треба їх бідних "понять".
Після розмови у магазині я сіла у метро, де не ловив зв'язок, і після виходу звідти побачила пропущений дзвінок від "майстра", що "ну да, я поставив його на обмін, але товару на обмін немає, але я й відмінити його не можу, а ви могли сьогодні забрати гроші".
А що ви знаєте про сервіс?
Не рекомендую! Шахраї!
Не рекомендую, магазин продает подделку
Магазин займається шахрайством
Замовлення: № 368435 від 21,08,2012, Пральна машина ELECTROLUX EW6S226SUI
Непрофесійний магазин та грубий персонал
Замовив iPhone 12 у вівторок, 02.08 за 25450. В той же день з'явилась необхідність докупити ще один. Зателефонував, попросив додати до замовлення ще один такий же.... Читати відгук Якщо ви хочете, щоб до вас відносились з повагою як до клієнта - вам точно не в цей магазин: ніякої професійності тут і близько немає, ще й відверта грубість під час спілкування з клієнтами.
Замовив iPhone 12 у вівторок, 02.08 за 25450. В той же день з'явилась необхідність докупити ще один. Зателефонував, попросив додати до замовлення ще один такий же. Відповіли, що уточнять інформацію і перетелефонують. Мені ніхто не перетелефонував, тому я зв'язався з магазином ще раз наступного дня. Знову та ж ситуація - пообіцяли уточнити і не зателефонували. На такий рівень комунікації можете розраховувати.
Зателефонував втретє у п'ятницю, 05.08, попросив оператора створити нове замовлення. Айфон був на сайті за тією ж ціною - за 25450. Замовлення створили, підтвердили. Але через декілька годин мені зателефонували знову і сказали, що айфона по такій ціні більше немає в наявності, але є по іншій ціні - дорожче на 5000 грн. Коли я ввічливо наголосив, що я замовив за цією ціною, і за цією ціною хотів би отримати, оператор підвищив на мене голос і, не даючи мені нічого сказати, почав щось мені доводити. Такого халатного і грубого відношення до клієнтів я не бачив ще в жодному магазині за 10 років активних покупок.
Також, мені зовсім не зрозуміла логіка - "за цією ціною девайсу немає, але є такий же за набагато вищою ціною". Як це можливо? Конкретна модель може або бути в наявності, або не бути. Ціну визначає магазин - і якщо я оформив замовлення за 25450, то ваш обов'язок - за такою ціною мені його віддати.
Ужасный магазин
Не рекомендую!!!
Компанія з якою не варто зв'язуватися!!