Сидить там така собі гнида, яка тільки вміє грошей збити за чистку. Купила ноут за 60к в 2024 році, через місяць він погас, віддала в сервіс, так вони взагалі 2 тижні його не чіпали, а потім доводили мені, що техніка за 60к повинна грітися так що на ній яєчню можна смажити. Ну гаразд, можна так можна. Через рік він знову гасне, і знову сервіс, знову та ж хамська морда, у якої тепер намалювалася класна відмазка "він гріється тому що потрібна чистка за 3к"!! Нагадую, ноуту з бізнес-сегменту, через 11 місяців не вистачило чистки частіше! І ні, я не юзаю його на ковдрі, не затикаю його котом і лише зрідка завантажую його на повну потужність. На мої спроби і прохання подивитися уважніше, провести діагностику, перевірити всередині, що може бути ще причиною поломки, отримую знову гору хамства, твердження, що мені позаріз потрібна чистка, питання про мою технічну освіту (і так, вона у мене є, а всю свою техніку я обслуговую завжди сама вже протягом 15+ років).
У результаті, у мене на руках далеко не найдешевший ноутбук, який за 11 місяців життя вже місяць провів у ремонті, і будь-якої миті може померти з невідомих ні мені, ні їхнього триклятого сервісу причин.
Коротше, магазин як магазин – норм, але сервісне обслуговування – повне дно!
І так, там дуже прикольна система зв'язку: тільки один номер, де сидить менеджер продажник, який нічим ніколи допомогти не може, і форма на сайті "написати директору", яка ні до чого не призводить. Походу, не я одна така задоволена, що аж окрему кнопку прикрутили 🤔
Сервісний центр – хамське непрофесійне чувирло. - Відгуки про AVIC.ua
Купила ноут за 60к в 2024 році, через місяць він погас, віддала в сервіс, так вони взагалі 2 тижні його не чіпали, а потім доводили мені, що техніка за 60к повинна грітися так що на ній яєчню можна смажити. Ну гаразд, можна так можна.
Через рік він знову гасне, і знову сервіс, знову та ж хамська морда, у якої тепер намалювалася класна відмазка "він гріється тому що потрібна чистка за 3к"!! Нагадую, ноуту з бізнес-сегменту, через 11 місяців не вистачило чистки частіше!
І ні, я не юзаю його на ковдрі, не затикаю його котом і лише зрідка завантажую його на повну потужність. На мої спроби і прохання подивитися уважніше, провести діагностику, перевірити всередині, що може бути ще причиною поломки, отримую знову гору хамства, твердження, що мені позаріз потрібна чистка, питання про мою технічну освіту (і так, вона у мене є, а всю свою техніку я обслуговую завжди сама вже протягом 15+ років).
У результаті, у мене на руках далеко не найдешевший ноутбук, який за 11 місяців життя вже місяць провів у ремонті, і будь-якої миті може померти з невідомих ні мені, ні їхнього триклятого сервісу причин.
Коротше, магазин як магазин – норм, але сервісне обслуговування – повне дно!
І так, там дуже прикольна система зв'язку: тільки один номер, де сидить менеджер продажник, який нічим ніколи допомогти не може, і форма на сайті "написати директору", яка ні до чого не призводить. Походу, не я одна така задоволена, що аж окрему кнопку прикрутили 🤔
відгук
Коментарі до відгуку