неприпустима поведінка продавця - Відгуки про АШАН

АШАН
Відгук додано 6 травня, 2023 год 14 переглядів
06.05.2023 близько 14.30 здійснювали покупку тютюнових виробів у Ашані (Кільцева).
Була черга, а продавчиня розмовляла по телефону та разом з колегою здійснювали чи звірку, чи перерахунок товару. При цьому жодної інформації про технічну перерву не було.
У відповідь на запитання: "Перепрошую, а нам довго очікувати?", продавчиня віддала телефон колезі та та запитала, що будемо купувати. (до цього запитання наявність черги її мало хвилювало).
Свій вибір довелось озвучувати чотири рази (до перевірки документів, після та двічі уточнення кількості кожного товару), хоча замовлення було чітко сформульоване відразу, а 3 одиниці не є так і багато.
Перевірка документів (без нагальної потреби, так як лише одиниці із нашого суспільства можуть похизуватись у 28, що їм немає 18, але тут претензій немає - це її обов'язок), неодноразове перепитування замовлення та різка форма спілкування почалася після мого запитання щодо часу очікування.
У нашому замовленні були стіки HEETS Green Zing на що продавчиня відповіла, що таких немає, із незадоволенням додавши, що їх немає на вітрині, то чому ж ми їх замовляємо. На що чоловік відповів, що на вітрині вони є, і, біііінго, вона їх знайшла, уточнивши вчетверте кількість кожної позиції).
Після оплати вона запитала в мене, чому я так незадоволено реагую на ситуацію (вираз мого обличчя дійсно був не з посмішкою, бо важко посміхатись на грубі, незадоволенні та різкі відповідді та уточнення), додавши, що розмова по телефону та звірка/перерахунок товару - це ж все по роботі (і це незважаючи на чергу і очікування людей).
На мої зауваження щодо оголошення технічної перерви на певний поміжок часу (щоб люди спланували свій час, свої покупки тут чи у іншому місці), допомоги колеги у моменти надмірної загруженості, зазначена продавщиня почала огризатись та робити зауваження у різкій грубій формі, навіть коли ми відійшли я чула її вигуки у слід.

Прошу провести оптимізацію роботи щодо:
1. Дотримання працівниками магазину етичних правил поведінки.
2. Оголошення технічної перерви і зупиненні продажу товарів, якщо продавці не встигають виконувати свою роботу, або ж наявність особи, яка може замінити чи підмінити у у моменти надмірної загруженості.
3. Покарати непрофесійну продавчиню, адже професіоналізм продавця визначається знанням асортименту, тактовністю, вмінням розмовляти з відвідувачами, а у розмові з останньою стало зрозуміло про відсуність будь-яких професійних навичок.

1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника АШАН 8 травня, 2023 год
Ілона, добрий день,

Приносимо свої вибачення за дану ситуацію.

Співробітників ідентифікували. Проведемо роз'яснювальну роботу щодо якості обслуговування покупців.

Завжди раді Вас бачити у нашому гіпермаркеті.

З повагою, Надія.


АШАН
Всі відгуки

1.5 5
1385 відгуків / 200198 переглядів
АШАН
Міжнародна торговельна компанія АШАН була заснована в 1961 році у Франції. Основні напрямки діяльності компанії – торгівля, нерухомість та банківська діяльність. Будучи десятим світовим торговельним лідером, компанія АШАН володіє 468 гіпермаркетами, 726 супермаркетами та 289 інтегрованими торговельними центрами в 12 країнах Європи та Азії.
Компанія АШАН вийшла на ринок України... детальніше

Гіпермаркети
Велмарт
Велмарт

Рейтинг: 1.7
729 відгуків
Мультимаркет Аврора
Мультимаркет Аврора

Рейтинг: 4
259 відгуків
Эпицентр
Эпицентр

Рейтинг: 1.9
2281 відгук
METRO Cash & Carry
METRO Cash & Carry

Рейтинг: 1.6
626 відгуків
​Маркетплейс market by mono
​Маркетплейс market by mono

Рейтинг: 2.4
8 відгуків
Гипермаркет "Город дверей"
Гипермаркет "Город дверей"

Рейтинг: 4.1
226 відгуків
Гипермаркет мебели MARGO
Гипермаркет мебели MARGO

Рейтинг: 3.9
239 відгуків
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
24 відгука
ОЛДИ
ОЛДИ

Рейтинг: 2
203 відгука
МегаМаркет
МегаМаркет

Рейтинг: 1.6
322 відгука