РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Жахливий сервіс, некомпетентні працівники, спроба шахраювання - Відгуки про АЛЛО
Замовив мамі телефон до НР в п'ятницю 28 грудня 2018 року, оплатив замовлення наперед. На сайті писало, "можете отримати товар СЬОГОДНІ". Підтвердили замовлення наступного дня, на гарячій лінії підтвердили, що телефон на місці і можна його забрати СЬОГОДНІ. Через 5 хвилин передзвонюють із підозрілого номеру і поступає інформація, що не можна забрати замовлення, оскільки ім'я платника й отримувача не збігається. Просять оформити ще одне замовлення, як подарунок, не доводячи до оплати. Проте на сайті такого пункту НЕМАЄ. Просимо інструкції, на що відповідають "таких послуг не надаємо". Пішли в магазин, а там відмовляли видати телефон, оскільки не отримали замовлення від онлайн магазину і контактувати їх безпосередньо ВІДМОВИЛИСЬ.
Протягом 4 днів (з п'ятниці по понеділок) мама переживала за гроші (оскільки дізналась ціну телефону): дзвонила на гарячу лінію біля 10 разів, в магазин і ходила взад-вперед до магазину на місці. Під кінець сказали, що МОЖЛИВО отримає замовлення 2 січня 2019 року, тобто після НР, тобто через тиждень після замовлення. ПРИЧИНА: немов не отримали гроші (хоча гроші вже було знято й імейл з підтвердженням я отримав ще в п'ятницю).
Під кінець, коли нерви не витримали, мама пішла в магазин сваритись, попросила "книгу скарг і пропозицій" і "закатала скандал". Тут працівники підозріло переглянулись і сказали, що "перевірять ще раз". Потім "чудом побачили замовлення" і віддали телефон без підписання будь-яких документів, навіть паспорт не перевіряли. Що знову ж таки було підозріло…
ПІДСУМОК: схоже не хотіли віддавати замовлення не просто так. Тягнули час, щоб після 3 діб можна було сказати "що телефону більше немає, 3 доби пройшло. Вибачайте" (адже на сайті пише, що "ваші покупки будуть вас чекати протягом 3 діб").
І тоді я навіть не знаю, що б сталось з грошима. Схоже мою маму, просто б "послали з Богом".
Будьте обережні, люди. Не звертайтесь до них. Вас надурить або онлайн-магазин, або роздрібний магазин відбере ваш телефон і скаже "Ми такого замовлення не отримували".
відгук
Коментарі до відгуку