РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Повернення товару і обман покупця - Відгуки про АЛЛО
Купив навушники через сайт магазину АЛЛО (продавець теж магазин АЛЛО) з доставкою Новой поштою (товар оглядав, проте поміряти на пошті не дозволили). Прийшовши додому і помірявши виявилось, що вони не підходять по формі і розміру моїм вушам.
Оскільки товар новий і не використовувався, збережено товарний вигляд, упаковку і комплектацію вирішив повернути його назад в магазин.
На сайті сказано: Якщо продавець АЛЛО, виберіть будь-який зручний для вас спосіб передачі товару:
-до найближчого магазину АЛЛО, попередньо узгодивши таку можливість на гарячій лінії АЛЛО (0 800) 300 100;
-Перевізником на адресу продавця, попередньо заповнивши заявку в Особистому кабінеті на сайті.
Узгоджувати повернення товару в магазин на Гарячій лінії відмовляються так само і в Чат боті АЛЛО в Телеграм.
Відповідь одна: товар придбаний через Нову пошту назад приймаємо так само, заповніть анкету і відправляйте.
І тут саме цікаво те що анкету заповнити вимагають на відправку товару на сервісне обслуговування, а не на повернення товару належної якості!!! При тому ссилка, яку вони відправляють саме на відправку товару на сервісне обслуговування.
Написав заяву у вільній формі на ім'я Ген. директора і відправив електронним листом про те і там замісь відповіді служба підтримки пише про Нову пошту, а фіційно нічого так і не відповіли. Просто обманом хочуть заставити відправити новий, справний товар на ремонт замісь повернення коштів.
От так, подумайте перед тим, як щось тут купувати.
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за незручності. Інформація, описана Вами у відгуку, передана нашим фахівцям для детального розгляду та вжиття відповідних заходів щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло.