Замовляла минулої весни три сорти полуниці. Те, що саджанці прийшли не першої свіжості, я вже мовчу, а от пересорт явний. Розквітла полуниця заявленого сорту Еверлі, білими квітами, хоча сорт Еверлі квітне рожевими. Не рекомендую!!! Обходитиму цю клініку десятою дорогою
Також зочемо звернути увагу - замовлень на Філат Тетяна, немає в нашій базі, просимо уточнити номер замовлення або номер телефону який вказували в замовленні, додатково можна з нами зв'язатись в Viber-Telegram +380 (96) 003-54-54
Замовила саджанці полуниці. З 20 шт тільки 3 нормальні більш менш. Прийшли корінці без серцевини, поламані. Це просто жах. Не рекомендую. Бо не саджанці, а наче сміття. Як би можна було поставити оцінку в мінус поставила б мінус 100.
Вітаємо, дякуємо за ваш відгук! Ми завжди прагнемо надавати найкращий сервіс, тому нам важливо розібратися в ситуації. Для перевірки інформації просимо вас надати номер вашого замовлення та уточнити, чи зверталися ви до нашої служби підтримки раніше. Якщо у вас є додаткові деталі, які допоможуть нам ідентифікувати ваше звернення, будь ласка, повідомте їх. У разі, якщо відгук не підтвердиться фактичними даними, ми залишаємо за собою право звернутися до адміністрації платформи для перевірки його достовірності. Дякуємо за розуміння та співпрацю!
Виписувала хурму, весною. Прислали якусь лозу. Посадила, думаю, а можливо це і є такий саженець хурми. Саженець не прийнявся. Зателефонувала до оператора, сказали що пришлють новий саженець. Нічого не прислали. Не ведіться, шахраї.
Вітаємо, дякуємо за ваш відгук! Ми завжди прагнемо надавати найкращий сервіс, тому нам важливо розібратися в ситуації. Для перевірки інформації просимо вас надати номер вашого замовлення та уточнити, чи зверталися ви до нашої служби підтримки раніше. Якщо у вас є додаткові деталі, які допоможуть нам ідентифікувати ваше звернення, будь ласка, повідомте їх. У разі, якщо відгук не підтвердиться фактичними даними, ми залишаємо за собою право звернутися до адміністрації платформи для перевірки його достовірності. Дякуємо за розуміння та співпрацю!!!
В 2023 році вирішив спробувати розвести нові сорти малини, так знайшов цей сайт, мені сподобалась ціна. Замовив 10 сортів по 5 шт. Рослини приїхали середньої якості. В результаті після плодоношення в цьому році отримав невідомі 4 сорти з мілкою не товарною ягодою, втрачений час та розчарування. Не рекомендую інтернет магазин Agrolanding
Вітаємо, дякуємо за ваш відгук!! Ми завжди прагнемо надавати найкращий сервіс, тому нам важливо розібратися в ситуації. Для перевірки інформації просимо вас надати номер вашого замовлення та уточнити, чи зверталися ви до нашої служби підтримки раніше. Якщо у вас є додаткові деталі, які допоможуть нам ідентифікувати ваше звернення, будь ласка, повідомте їх. У разі, якщо відгук не підтвердиться фактичними даними, ми залишаємо за собою право звернутися до адміністрації платформи для перевірки його достовірності. Дякуємо за розуміння та співпрацю!
Після мого негативного відгуку, та після дзвінка, мені повернули половину вартості за саджанці полуниці. Але! Ще раз повторюю: такий матеріал я навіть даром не віддала б людині. Якщо берете такі гроші, будьте добрі - надсилайте якісний товар.
Вітаємо! Перепрошуємо за те шо Ви отримали товар, який не відповідає Вашим очікуванням. Половину вартості саджанців ми Вам компенсували. Якщо у Вас виникнуть будь-які питання чи проблеми, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів компанії Agro-Landing. Ми завжди раді допомогти Вам.
Отримала сьогодні саджанці полуниці. Я би посоромилася навіть їх віддати задарма. Замовила 50 штук , прийшли 40 слабеньких, а 14 - це взагалі насмішка. Брати такі гроші і присилати "на тобі небоже, що мені негоже", це якось не по людськи.
Вітаємо! Перепрошуємо за те шо Ви отримали товар, який не відповідає Вашим очікуванням. Кошти за саджанці ми Вам частково компенсували. Якщо у Вас виникнуть будь-які питання чи проблеми, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів компанії Agro-Landing. Ми завжди раді допомогти Вам.
Замовляла рослини в інтернет-магазині агролендінг другий раз Перший раз все було нормально запаковане, рослини свіжі. Другий раз замовила рослини для альпійської гірки, замовлення 286129721. Контейнери почавлені, одна рослина поломана, інша надломлена, в коробці накидано було хаотично 8 невеликих рослин в контейнерах, між якими навіть картон не простелили. В коробку повипадала земля. Цього продавця нікому не раджу.
Переваги:
Плюсів не бачу ні в чому
Недоліки:
На сайті пишуть, що в них 100% позитивних відгуків, мабуть видаляють негативні. Залишити свій відгук не змогла, тому що замовляла з телефону, на якому нема вайберу.
Хочемо вибачитись за те, що ви отримали товар, який не відповідає вашим очікуванням. Ми розуміємо, що це може викликати для вас незручності та розчарування.
Якщо ви маєте змогу, будь ласка, напишіть номер вашого замовлення, або зателефонуте нам
Прийом запитів відбувається на email або Viber: - електронна пошта: [email protected] - Вайбер +380960035454
Ми дуже цінуємо ваші відгуки і завжди готові допомогти нашим клієнтам вирішити будь-які питання та проблеми, хочемо зробити все можливе, щоб ви були задоволені нашою роботою та продукцією.
Ще раз приносимо вибачення за викликані незручності та сподіваємося на ваше розуміння. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів компанії Agro-Landing, якщо у вас виникнуть будь-які питання чи проблеми. Ми завжди раді допомогти Вам.
Замовила саджанці більше, ніж на 700 грн... Прийшла малесенька коробочка, в яку було запаковано 9 рослин. Вони такого розміру, що вам довго доведеться чекати, поки вони будуть помітні на клумбі чи в саду ... Якщо, звісно, виживуть... Скоріш за все, що це живці, які укорінені на більше року ... Клематис за 165 грн - це кволий маленький паросток, а... Читати відгук Замовила саджанці більше, ніж на 700 грн... Прийшла малесенька коробочка, в яку було запаковано 9 рослин. Вони такого розміру, що вам довго доведеться чекати, поки вони будуть помітні на клумбі чи в саду ... Якщо, звісно, виживуть... Скоріш за все, що це живці, які укорінені на більше року ... Клематис за 165 грн - це кволий маленький паросток, а спірея, навіть кореневу систему не встигла сформувати :(
Хочемо вибачитись за те, що ви отримали товар, який не відповідає вашим очікуванням. Ми розуміємо, що це може викликати для вас незручності та розчарування. Ми завжди прагнемо надавати нашим клієнтам якісну продукцію і високий рівень обслуговування, тому дуже шкода, що ми не виправдали ваших очікувань.
Якщо ви маєте змогу, будь ласка, напишіть номер вашого замовлення, або зателефонуте нам
Прийом запитів відбувається на email або Viber: - електронна пошта: [email protected] - Вайбер +380960035454
Ми дуже цінуємо ваші відгуки і завжди готові допомогти нашим клієнтам вирішити будь-які питання та проблеми, хочемо зробити все можливе, щоб ви були задоволені нашою роботою та продукцією.
Ще раз приносимо вибачення за викликані незручності та сподіваємося на ваше розуміння. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів компанії Agro-Landing, якщо у вас виникнуть будь-які питання чи проблеми. Ми завжди раді допомогти Вам.
Проплатила два замовлення в неділю (вихідний день). В понеділок прийшло повідомлення, що протягом 5 робочих днів будуть відправлені мої замовлення. В четвер мені нахамили в переписці, в п'ятницю відправили одне із двох замовлень. В суботу отримала без одного саджанця. Той, що прийшов з поламаними гілками. З жахом чекаю на друге замовлення. Зрозуміло, що зараз гаряча пора, я не проти зачекати,... Читати відгук Проплатила два замовлення в неділю (вихідний день). В понеділок прийшло повідомлення, що протягом 5 робочих днів будуть відправлені мої замовлення. В четвер мені нахамили в переписці, в п'ятницю відправили одне із двох замовлень. В суботу отримала без одного саджанця. Той, що прийшов з поламаними гілками. З жахом чекаю на друге замовлення. Зрозуміло, що зараз гаряча пора, я не проти зачекати, але я за чесні стосунки
Обидва замовлення були оформлені у неділю, в понеділок повідомили Вам, що відпрака буде протягом наступних 5 робочих днів. п'ятинцю та суботу обидва замолвення до Вас поїхало, у неділю вже були у відділені.
Також на відмінну від інших ми ніому не хамили і "брехунами", як Ви нас не називали. У нас є переписка, де нічого схожого нема, так як це приватна переписка, то ми не можем тут її опублікувати, бо поважаєм конфіденційність кожного покупця. Якщо є змога, повідомте нам особисто, обо тут докази того що Вам нахамили, нам приховувати нічого.
Замість відсутньої лохини Ви попросили краще вислати вишню, відправка буде за наш рахунок.
На рахунок лохини нам шкода що так вийшо, можливо при транспортуванні дійсно гілочки могли зламатись для лохини це не є критичним, їх все рівно потрібно обрізувати. Проте в нас діє гарнтія на посадковий матеріал,
Рекомендуємо ознайомитися з описом, у яких випадках приймаються претензії до Відділу якості, та як можна залишити скаргу чи запит на компенсацію. Прийом запитів відбувається на email або Viber: - електронна пошта: [email protected] - Вайбер +380960035454 Важливо! Вказати суть (декілька фраз), прикріпити фото (обов'язково, якщо претензія за якістю), номер замовлення (зазначений у накладній, смс), номер телефону. Усі покупці нашого магазину мають можливість замінити неякісний товар відповідно до Закону України «Про захист прав покупців», за основу стаття 8. Якщо є підтвердження поганої якості товару або повна невідповідність заявленим характеристикам, вони можуть запропонувати покупцеві (згідно з пунктом 1, статті 8): - знижку на продукцію, що не відповідає заявленим параметрам; - повернення коштів за неякісний товар, компенсація коштів відбувається на картковий рахунок (відкритий на покупця) або номер мобільного (за погодженням); - заміна товару на аналогічну або схожу на повну або часткову вартість (залежно від проблеми).
В будь якому випадку звертайтесь, завжди раді Вам допомогти, та вирішити питання, з повагою Агролендінг!
Пакування дуже погане, саджанці приїхали зім'яті, щеплення на лимону відпало, оператор повідомив почекати! Питання що саме?? Поки саджанець висохне? Це жах
Вітаємо Тетяна, дякуємо що залишили відгук, приносимо свої вибачення за спричинені незручності. Зверніться будь ласка до нас по телефону +380 (96) 003-54-54 (Viber, Telegram) та повідомте Ваш номер замовлення для вирішення данної ситуації (компенсація або заміна).
Дякуємо за надану інформацію. Ми вживатимемо заходів для поліпшення якості роботи нашого магазину і недопущення подібних ситуацій у майбутньому. З повагою інтернет-магазин Agro-Landing!
Замовляв два сорти полуниці, якість розсади полуниці на дуже низькому рівні. Усі садженьці в плямах і навіть зустрічаються гнилі корінці і серединки. Калібр В- . Уппаковка шо попало, помістили 200 садженців в маленьку картонну коробку. Щиро не раджу полуницю у данного продавця!
Вітаємо, дякуємо що залишили відгук, приносимо свої вибачення за спричинені незручності. Зверніться будь ласка до нас по телефону +380 (96) 003-54-54 (Viber, Telegram) та повідомте Ваш номер замовлення для вирішення данної ситуації (компенсація або заміна).
Дякуємо за надану інформацію. Ми вживатимемо заходів для поліпшення якості роботи нашого магазину і недопущення подібних ситуацій у майбутньому. З повагою інтернет-магазин Agro-Landing!
Повний пересорт
Розквітла полуниця заявленого сорту Еверлі, білими квітами, хоча сорт Еверлі квітне рожевими.
Не рекомендую!!!
Обходитиму цю клініку десятою дорогою
Саджанці полуниці
Не відповідає якості
Я не раджу Агролендінг
Часткова компенсація
З повагою,
Команда Agro-Landing
Дуже погана розсада
З повагою,
Команда Agro-Landing
Розічарування
Цього продавця нікому не раджу.
Не рекомендую!!!
Якщо ви маєте змогу, будь ласка, напишіть номер вашого замовлення, або зателефонуте нам
Прийом запитів відбувається на email або Viber:
- електронна пошта: [email protected]
- Вайбер +380960035454
Ми дуже цінуємо ваші відгуки і завжди готові допомогти нашим клієнтам вирішити будь-які питання та проблеми, хочемо зробити все можливе, щоб ви були задоволені нашою роботою та продукцією.
Ще раз приносимо вибачення за викликані незручності та сподіваємося на ваше розуміння. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів компанії Agro-Landing, якщо у вас виникнуть будь-які питання чи проблеми. Ми завжди раді допомогти Вам.
З повагою,
Команда Agro-Landing
Розчарування
Прийшла малесенька коробочка, в яку було запаковано 9 рослин.
Вони такого розміру, що вам довго доведеться чекати, поки вони будуть помітні на клумбі чи в саду ... Якщо, звісно, виживуть... Скоріш за все, що це живці, які укорінені на більше року ... Клематис за 165 грн - це кволий маленький паросток, а... Читати відгук
Прийшла малесенька коробочка, в яку було запаковано 9 рослин.
Вони такого розміру, що вам довго доведеться чекати, поки вони будуть помітні на клумбі чи в саду ... Якщо, звісно, виживуть... Скоріш за все, що це живці, які укорінені на більше року ... Клематис за 165 грн - це кволий маленький паросток, а спірея, навіть кореневу систему не встигла сформувати :(
Якщо ви маєте змогу, будь ласка, напишіть номер вашого замовлення, або зателефонуте нам
Прийом запитів відбувається на email або Viber:
- електронна пошта: [email protected]
- Вайбер +380960035454
Ми дуже цінуємо ваші відгуки і завжди готові допомогти нашим клієнтам вирішити будь-які питання та проблеми, хочемо зробити все можливе, щоб ви були задоволені нашою роботою та продукцією.
Ще раз приносимо вибачення за викликані незручності та сподіваємося на ваше розуміння. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів компанії Agro-Landing, якщо у вас виникнуть будь-які питання чи проблеми. Ми завжди раді допомогти Вам.
З повагою,
Команда Agro-Landing
Agrolanding брехуни
Обидва замовлення були оформлені у неділю, в понеділок повідомили Вам, що відпрака буде протягом наступних 5 робочих днів. п'ятинцю та суботу обидва замолвення до Вас поїхало, у неділю вже були у відділені.
Також на відмінну від інших ми ніому не хамили і "брехунами", як Ви нас не називали. У нас є переписка, де нічого схожого нема, так як це приватна переписка, то ми не можем тут її опублікувати, бо поважаєм конфіденційність кожного покупця.
Якщо є змога, повідомте нам особисто, обо тут докази того що Вам нахамили, нам приховувати нічого.
Замість відсутньої лохини Ви попросили краще вислати вишню, відправка буде за наш рахунок.
На рахунок лохини нам шкода що так вийшо, можливо при транспортуванні дійсно гілочки могли зламатись для лохини це не є критичним, їх все рівно потрібно обрізувати.
Проте в нас діє гарнтія на посадковий матеріал,
Рекомендуємо ознайомитися з описом, у яких випадках приймаються претензії до Відділу якості, та як можна залишити скаргу чи запит на компенсацію. Прийом запитів відбувається на email або Viber:
- електронна пошта: [email protected]
- Вайбер +380960035454
Важливо! Вказати суть (декілька фраз), прикріпити фото (обов'язково, якщо претензія за якістю), номер замовлення (зазначений у накладній, смс), номер телефону.
Усі покупці нашого магазину мають можливість замінити неякісний товар відповідно до Закону України «Про захист прав покупців», за основу стаття 8. Якщо є підтвердження поганої якості товару або повна невідповідність заявленим характеристикам, вони можуть запропонувати покупцеві (згідно з пунктом 1, статті 8):
- знижку на продукцію, що не відповідає заявленим параметрам;
- повернення коштів за неякісний товар, компенсація коштів відбувається на картковий рахунок (відкритий на покупця) або номер мобільного (за погодженням);
- заміна товару на аналогічну або схожу на повну або часткову вартість (залежно від проблеми).
В будь якому випадку звертайтесь, завжди раді Вам допомогти, та вирішити питання, з повагою Агролендінг!
Не рекомендую
Дякуємо за надану інформацію. Ми вживатимемо заходів для поліпшення якості роботи нашого магазину і недопущення подібних ситуацій у майбутньому. З повагою інтернет-магазин Agro-Landing!
Деже не якісна розсада полуниці
Дякуємо за надану інформацію. Ми вживатимемо заходів для поліпшення якості роботи нашого магазину і недопущення подібних ситуацій у майбутньому. З повагою інтернет-магазин Agro-Landing!